Bjornh 2 117 Del Skrevet 15. August 2011 Del Skrevet 15. August 2011 Blir det salg av medlemskort ved inngangen til $-feltet i morgen? Har med et par stykker som ikke har meldt seg inn enda, den ene til sin første Stabæk-kamp Jeg har ikke muligheten til å selge medlemskort selv i dag siden jeg nå setter meg på flyet til Trondheim for å se Chixa. Kiijpt at kampene må kollidere slik. Foreslår at du melder dem inn via nettsiden her og betaler inn på konto. Husk medlemsnummeret dem får og oppgi det i døra når dere skal inn. Takk for raskt svar, fikk med fire ekstra på Godset-kampen, og det var ikke så mange som angret på at de dro Hva med "åpent" felt mot Brann (slippe inn ikke-medlemmer), tipper det vil være en god kamp til å rekruttere flere medlemmer. Det begynner å bli veldig tynt hos oss... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. August 2011 Del Skrevet 15. August 2011 Du skal ikke se bort fra at det kan komme et slikt tilbud til nettopp denne matchen. Stay tuned og dra med deg så mange som mulig hvis muligheten byr seg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 16. August 2011 (endret) Del Skrevet 16. August 2011 (endret) Og der kom det melding på forsiden og i Brann-tråden om at man kan ta med seg venner til redusert pris og uten medlemskap. Supert! Endret 16. August 2011 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 16. August 2011 Del Skrevet 16. August 2011 Du skal ikke se bort fra at det kan komme et slikt tilbud til nettopp denne matchen. Stay tuned og dra med deg så mange som mulig hvis muligheten byr seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 16. August 2011 Del Skrevet 16. August 2011 Når det nå er muligheter for å ta med seg venner og bekjente på feltet, blir det gjort noe for å prøve å få disse med i sangene? Personlig synes jeg det er veldig bra i seg selv med flere folk blant SS, men det blir enda bedre om så mange som mulig er med på å lage liv og støtte laget. Hva med å trykke opp noen ark med sangtekster o.l? Det å ikke kunne teksten fra før kan være en barriere for noen til å bidra, selv om man rimelig raskt kommer inn i det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. August 2011 Del Skrevet 16. August 2011 Du skal ikke se bort fra at det kan bli trykket opp og delt ut noe slikt til nettopp denne matchen. Stay tuned og dra med deg så mange som mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 17. August 2011 Del Skrevet 17. August 2011 Hva med å sende ut en SMS om dette også ? Er ikke sikkert alle i SS er på forumet/på hjemmesiden. Kan enda flere komme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. August 2011 Del Skrevet 17. August 2011 Det vil komme sms om dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. August 2011 Del Skrevet 21. August 2011 Hvor er det mest hensiktsmessig å hente ut SS medlemskort i forbindelse med dagens kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 21. August 2011 Del Skrevet 21. August 2011 Ved $$ sin inngang. Forsåvidt det eneste stedet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 29. August 2011 (endret) Del Skrevet 29. August 2011 (endret) En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten? Endret 29. August 2011 av elvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Medlemsansvarlig i SS heter ihvertfall Trond. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Trond er ny medlemsansvarlig så det er helt legitimt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten? Trond er ny medlemsansvarlig, og gjør en strålende jobb med å få medlemslisten på stell. Men jeg lurer på hva som var så suspekt? Snakker vi om en epost? Fra medlem@ eller trond@stabaek.no? På hvilken måte skulle han ellers gjort det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten? Trond er ny medlemsansvarlig, og gjør en strålende jobb med å få medlemslisten på stell. Men jeg lurer på hva som var så suspekt? Snakker vi om en epost? Fra medlem@ eller trond@stabaek.no? På hvilken måte skulle han ellers gjort det? Fikk bare en liten assosiasjon til mailer man har fått angående litt av hvert,der formålet kan være å lokke frem personlige opplysninger... Beklager paranoian, er sikker på at Trond gjør en utmerket jobb! Supert at det ryddes opp slik at man kanskje slipper å skrive ned alle person data hvert eneste år man skal fornye medlemsskapet. Stå på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 29. August 2011 (endret) Del Skrevet 29. August 2011 (endret) Ikke noe problem å stille spørsmål om dette hvis man er i tvil. Grunnen til at jeg sente ut denne mailen til enkelte medlemer er at en del er registrert dobbelt opp. Noen har faktisk fire registreringer. De fleste av disse er blitt gjort i Stabæk butikken. Man har sannynligvis vært usikker på om registreringen er gjennomført eller man har tastet feil info og deretter lagt inn en gang til for å være sikker. Det er dette jeg nå forøker å "luke" bort slik at vi har kun en registrering med riktig info pr person. Forhåpentligvis vil alle som er medlem i år også være med til neste år og da blir det lettere for både oss og dere i forhold til gjennbruk. Trond Medlemsansvarlig $$ Endret 29. August 2011 av Hantro76 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. September 2011 Del Skrevet 2. September 2011 hurra og takk! fikk nyhetsbrev nr.1 :-) (för fikk bare kompisen min nyhetsbrev/meldinger selv om begge vaare epost adresser var kjent og registrert hos stabaek support) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 18. September 2011 Del Skrevet 18. September 2011 tenkte å ta med meg noen venner fra USA som er på besøk på matchen, hvordan kjøper jeg billett i support til dem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. September 2011 Del Skrevet 18. September 2011 Svarer her også: For å kjøpe enkeltbillett til ståfeltet må man vise medlemskort / kvittering på betalt medlemskontigent i Stabækbutikken eller billettluken på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 19. November 2011 Del Skrevet 19. November 2011 $$ selger opsjoner! Vi tar dessverre kun kontant i morgen! STB trenger sine to bankterminaler selv. Heldigvis er det minibank på Bekkestua. Priser: 1993 og tidligere: Sesongkort + medlemskap = 1350 + 150 = 1500 kr 1994: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr (etter fylte 18 år er prisen 1450 kr) 1995: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr 1996: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr 1997: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr 1998: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr 1999 og senere: Kun medlemskap = 50 kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Kanskje reklamere mer for onsdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 24. Desember 2011 Del Skrevet 24. Desember 2011 Ønsker dere alle en riktig god jul. Flere av dere har vært riktig snille i år og vil finne sesongkort under juletreet i kveld 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. Desember 2011 Del Skrevet 25. Desember 2011 Sesongkortet lå under treet i år også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. Desember 2011 Del Skrevet 25. Desember 2011 Jeg fikk opsjon på sesongkort, hva nå det betyr... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 får jeg benyttet opsjonen min på et sesongkort i stb butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Nei, kun på nett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Sesongkortene til Stabæk Support trykkes i disse dager opp, og vi vil arrangere hentedager i tiden fremover. Mulig legger vi også noen kort i Stabækbutikken slik at det blir mulig å hente der også, men det er ikke avklart enda. Opsjonen er i praksis et hentebevis. De er nummererte og nummeret er registrert på hvert enkelt medlem. Eier av kortet må derfor hente selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 10. Januar 2012 Del Skrevet 10. Januar 2012 har betalt for sesongkort og medlemskap og shitsnizzle, når og hvor kan jeg hente disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Januar 2012 Del Skrevet 10. Januar 2012 Du betalte ikke 20 kroner ekstra for å få det tilsendt i posten altså? Foreløpig er ikke hentetider avklart, men det blir uansett mulig å plukke opp både medlemskap og opsjon på sesongkort på årsmøtet. Det er til og med mulig at Stabæk har trykket ferdig sesongkortene til dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 10. Januar 2012 Del Skrevet 10. Januar 2012 Du betalte ikke 20 kroner ekstra for å få det tilsendt i posten altså? Foreløpig er ikke hentetider avklart, men det blir uansett mulig å plukke opp både medlemskap og opsjon på sesongkort på årsmøtet. Det er til og med mulig at Stabæk har trykket ferdig sesongkortene til dette. Det gjorde jeg ikke vøtt. har ikke mulighet til å komme på årsmøte desverre. Regner egentlig med at det blir lagt ut info her på forumet ang. henting, men tenkte jeg skulle høre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå