Posse 21 252 Del Skrevet 4. Januar 2013 Del Skrevet 4. Januar 2013 Forøvrig har Domeneshop noen issues med serverne akkurat nå, derfor er mange sider, deriblant Stabaek.no og ultras1912.no nede. Kommer sikkert snart tilbake, men det har altså ingenting med forumet å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Januar 2013 Del Skrevet 4. Januar 2013 Mobilen min husker meg ikke lengre. Type, leser jeg et innlegg og trykker 'back' er jeg ikke innlogget lengre. Hmm 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. Januar 2013 Del Skrevet 6. Januar 2013 Har nå installert den nye versjonen av utgangspunkt-templaten vår, og gjort en del farge- og stilendringer for å få det til å se ut som den gamle templaten. Blaa-farger og sånt. Dette skal ha fikset problemet med at innlegg ikke vises når de er lagt inn, at meldinger ikke vises når man klikker på konvolutten oppe til venstre, at man noen ganger ikke blir logget inn på første forsøk, samt et knippe andre småting. Gi beskjed dersom noe ser rart ut eller om tekst er vanskelig å lese. Som for eksempel "Skriv innlegg" øverst til høyre på fast reply-boksen under dette innlegget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Mobilversjonen av forumet: Jeg får «ingen nye innlegg» dersom jeg velger nytt innhold i menyen, klikker meg inn i en av trådene og så går tilbake til listen over nytt innhold. Virker som den brått tror jeg har lest de andre trådene også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Merkelig, det fungerer fint her. Både på iPhone og Android. Når man klikker tilbake-tasten i nettleseren kommer det noen ganger en sånn sort "laster"-boks opp foran som er litt i veien, men ingen tråder skal bli markert som lest før man har klikket seg helt inn på dem. Har du sjekket om et søkefilter for nytt innhold har blitt slått på? Man har disse valgene:Innlegg jeg ikke har lest Nye siden forrige besøk Siste 24 timer Siste uke Siste 2 uker Siste måned Siste 6 måneder Siste år + Kun ting jeg følger Kun innhold der jeg har bidratt Innhold jeg har opprettet Filtrer etter forum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Det er kansje noe galt med ikonet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 Alltidblaa: Ser ut som problemet forsvant av seg selv. Opplevde det tre ganger før jeg skrev innlegget, men siden har det vært bra. Kudos for å legge til «tommel opp»-funksjon på mobil forresten! Leser nesten aldri forumet fra annen plattform. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. Januar 2013 Del Skrevet 17. Januar 2013 Er det på tide med et medlemsmøte snart? Om Ingo ikke har munnkurv fra klubben/sponsor, og lover og ikke snakke om Fornebu Arena (som jeg ser han fortsatt drømmer om på FaceBook idag...) håper jeg Stabæk Support har mulighet til å forsøke og få til noe. Det er helt dødt rundt klubben for tiden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 17. Januar 2013 Del Skrevet 17. Januar 2013 Det kommer strax etter årsmøtet, men akkurat nå må vi få avsluttet fjoråret samt ha fokus på det kommende årsmøtet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2013 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2013 (endret) I mangel på entusiasme til å lete etter en tråd om hvordan klubben, Stabæk Fotball blir styrt om dagen, så prøver jeg her.Ikke klager jeg på situasjonen vi er mtp arenaen, det var ren naivitet som jeg selv trodde på med Telenor Arena prosjektet. Dog var jeg 18 år da disse planene ble framlagt, og (det er lett å være etterpåklok) tenker nå at de som sitter i styret og adminstrasjonen burde forutsett at det var vanskelig å få til arrangementer på TA, når det er forbeholdt fotball annenhver helg.Anyways; jeg er lei av å lese nyheter om egen klubb fra eksterne kilder. Slum skrev på Stabæk sine Facebook sider i dag om Brustad til Bodø Glimt. Det er nå 6 timer siden, og en haug med sure mennesker som vil ha forklaring. Hvem er medieansvarlig/markedsansvarlig i klubben? Eksempel; Martin Andresen også. Null info fra vår egen klubb, vi må få høre om dette via Budstikka eller andre fotballklubber. Jeg vet vi har "skåret til siste ben", men dette er latterlig.Regardless, om Stabæk kommer nå og sier at Glimt har kjøpt Brustad for 1million kroner, så forsvarer det ikke den dårlige kommunikasjonen til oss supportere.Jeg elsker Stabæk mer enn noen annen klubb, men denne "magiske 10'er" aksjonen appellerer ikke til meg. De som håndterer pengene i klubben vår har gjentatte ganger vist at økonomi er noe de ikke behersker særlig godt. Som supporter og kunde, stiller jeg spørsmål til de som sitter bak og styrer det hele; hvorfor er kommunikasjonen fra klubben? Jeg kommer til å dra på kamper og støtte Stabæk, men jeg synes ærlig talt det svir at mange av de menneskene som har styrt klubben dit den er nå, skal få del av de pengene jeg bruker på billett, kiosk og supportereffekter. Det er tidlig å mase om at styremedlemmer, eller ansatte i administrasjonen må gå, men fra mitt synspunkt begynner de å få veldig dårlig tid til å rette opp et negativt inntrykk som har blitt mye sterkere det siste året. Presiserer; negativt inntrykk av de som styrer klubben, ikke Stabæk.EDIT; for de som vil argumentere mot, så tar jeg gjerne i mot konstruktiv kritikk, men vennligst utelat alt som er åpenbart. Eks; "Klubben kan ikke gi noe informasjon fordi overgangen er ikke spikret fast etc". Det ser uansett dårlig ut for klubben sin del på sosiale medier når 20 supportere klager, uten noen respons. Endret 13. Februar 2013 av ØyvindW 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Februar 2013 Del Skrevet 13. Februar 2013 100 % enig. Det blir avholdt årsmøte i Stabæk Fotball 28. februar. Kanskje vil det stille kandidater som ser viktigheten i kommunikasjon og mediehåndtering. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 13. Februar 2013 Del Skrevet 13. Februar 2013 100 % enig. Det blir avholdt årsmøte i Stabæk Fotball 28. februar. Kanskje vil det stille kandidater som ser viktigheten i kommunikasjon og mediehåndtering. Det blir spennende å se hva som skjer på årsmøtet, jeg ønsker meg sårt et comeback av en fyr som jobber med de tingene der. Vi kan være enige om at ting kan fungere rimelig mye bedre enn det gjør idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. Februar 2013 Del Skrevet 14. Februar 2013 Update fra Ingo:"PS: Noen i klubbstyre er forståelig nok litt urolige for om bidragsyterne virkelig kommer til å gi på fast, månedlig basis. Det holder jo ikke at vi har midler nok til en eller to lønninger, vi må ha til de 11 som gjenstår i år. Derfor ber jeg deg pent om du kan sende meg en mail og bekrefte at ditt bidrag kommer til å bli overført hver måned fremover. Min mail er ingebrigt@allegutta.no, og din bekreftelse er helt avgjørende for at klubben tør å signere de to-tre nye vi må ha. På forhånd tusen takk for hjelpen!"Vi må ha den mest ustabile økonomien i fotball? Hvis ikke bidragsyterne betaler så risikere vi nok en krise.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Mars 2013 Del Skrevet 26. Mars 2013 Hvis ikke bidragsyterne betaler så risikere vi nok en krise.. Men om de betaler er jo alt i orden. All clear. Out of the woods. Ordner seg. Det eneste vi trenger er egentlig bare at du sender den mailen, Øyvind. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Mai 2013 Del Skrevet 14. Mai 2013 Den "bortetur" seksjonen er ikke helt sammenkoblet med ting, vet ikke om det er meningen at den skal være det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 14. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2013 (endret) Du tenker på denne? http://www.stabaek.no/bortetur Den må oppdateres manuelt etterhvert som det lages påmeldingskjemaer, kamptråder og turtråder. Så det er meningen at den skal være sammenkoblet, men jeg lever godt med at $$ nedprioriterer det til fordel for viktigere ting. Som å skrive flotte nyhetsbrev og å sende ut innmeldingsgiroer til alle som ikke har fornyet medlemskapet enda. Edit: Cudos til $$-styret for bra sesonginnledning! Endret 14. Mai 2013 av alltidblaa 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Mai 2013 Del Skrevet 14. Mai 2013 Oh yes, trodde det gikk automatisk og at noe hadde feilet bare=) Ikke meningen som kritikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 1. Juni 2013 Del Skrevet 1. Juni 2013 Forumet ble i dag oppgradert fra versjon 3.4.1 til versjon 3.4.5. Yey! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 1. Juni 2013 Del Skrevet 1. Juni 2013 Ser ut som «tommel opp»-funksjonen forsvant i samme prosess. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 1. Juni 2013 Del Skrevet 1. Juni 2013 Fixed! Plusspoeng skal nå være synlig på mobil også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 1. Juni 2013 Del Skrevet 1. Juni 2013 Tommel opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 19. Juli 2013 Del Skrevet 19. Juli 2013 Til info: Annenhver gang jeg går inn på stabaek.no får jeg denne beskjeden: Mulig å få rettet opp i det på noen måte? Google Chrome has blocked access to this page on www.stabaek.no. Content from www.ultras1912.no, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your Mac with malware. Malware is malicious software that causes things like identity theft, financial loss, and permanent file deletion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. Juli 2013 Del Skrevet 19. Juli 2013 Content from www.ultras1912.no, a known malware distributor Regnes rall som malware, nå..? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 20. Juli 2013 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2013 (endret) Det var en kort periode der u1912.no var infisert, det ble ryddet opp i for flere uker siden. Men det er mulig siden har havnet på en svarteliste likevel. Skal sende rapport til google, men hvis jeg skal kunne verifisere nettstedet må jeg jobbe fra noe annet enn mobil. Det blir tirsdag når jeg er tilbake fra FSE-kongressen. Endret 20. Juli 2013 av Posse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Juli 2013 Del Skrevet 24. Juli 2013 Nettpyro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. Juli 2013 Del Skrevet 27. Juli 2013 Det tar litt tid å bli kvitt svartelistinga hos Google ser det ut til. Jeg har fjerna bildet i signaturen min, men hvis folk besøker tråder med feks bilder som ligger hos ultras1912.no vil det kanskje fortsatt slå ut en advarsel. Hele nettsida er renovert og det er ikke skadelig innhold der: http://sitecheck.sucuri.net/results/www.ultras1912.no Forøvrig er vi i sluttfasen med å ferdigstille nye Stabaek.no også. Mer info kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. August 2013 (endret) Del Skrevet 6. August 2013 (endret) Velkommen til nye stabaek.no! Go nuts! Og gi beskjed om dere finner feil og kræsj og sånt. Og verv medlemmer. Masse medlemmer! stabaek.no/medlem er fortsatt place to go, foruten et snasent innmeldingsskjema på forsiden (ikke synlig på mobil). Endret 6. August 2013 av alltidblaa 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 7. August 2013 Del Skrevet 7. August 2013 Meget bra jobba! Den gjør seg i tillegg meget godt på mobil! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. August 2013 Del Skrevet 13. August 2013 Sesongkort for andre halvdel av sesongen med SS, hvor/når kan det kjøpes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 13. August 2013 Del Skrevet 13. August 2013 Sesongkort for andre halvdel av sesongen med SS, hvor/når kan det kjøpes? I Stabækbutikken, torsdager 15-19, lørdager 10-15 og ellers før/etter hjemmekamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå