Potter 2 494 Del Skrevet 2. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2014 (endret) Nope. Det er dagen for å stenge et felt som har fungert kamp etter kamp i over 15 år. Feltet som tålte 1500 hoppende gale supportere da vi vant 6-2 mot VIF i 2008. Kan ikke kommunen bare bestille de antall kubikk man trenger med flytende betong og fylle igjen hullet? Endret 2. Mai 2014 av Potter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Verste våset jeg har hørt på lenge. Av alle kamper er dette den siste vi bør stenge av deler av feltet på. Fyll hullet, eller gi faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Dessverre har vi valget mellom å sperre det slik kommunen ber om eller ikke bruke feltet i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Skulle nesten tro det, pålegget er helt meningsløst. Strengt kom det samme kravet før seriestart, men jeg har tidligere valgt å overse det. Så viser det seg at kommunen ser på TV, og ser at vi ikke har fulgt opp. Da var valget å stenge tribunen eller en del av den. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Hvor lang tid vil det ta å fylle hullet? Hørte om dette før sesongstart, og da hørtes det ut som om det ihvertfall ble klart til andre hjemmekamp, dette er fjerde… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Skulle nesten tro det, pålegget er helt meningsløst. Strengt kom det samme kravet før seriestart, men jeg har tidligere valgt å overse det. Så viser det seg at kommunen ser på TV, og ser at vi ikke har fulgt opp. Da var valget å stenge tribunen eller en del av den. Du sa på medlemsmøtet at kommunen skulle utbedre tribunen til andre aller tredje hjemmekamp. De har tydeligvis ikke fulgt opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Går ut i fra at kommunen får ræva i gir og utbedrer tribunen når de nå først stenger av deler av den. Det kan da umulig ta mer en en dag å fylle inn tomrommet under tribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Går ut i fra at kommunen får ræva i gir og utbedrer tribunen når de nå først stenger av deler av den. Det kan da umulig ta mer en en dag å fylle inn tomrommet under tribunen? I følge min far som er entreprenør (siv ing) mente at et hull på 5 kubikk meter villa ta 20 min å fylle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 2. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2014 (endret) Da betong koster 1000-1500 per kubikkmeter, så kan man for å spare penger, fylle opp med leca kuler så langt det rekker (som koster 500 per kubikk meter), for så å fylle opp med betong. Nå aner ikke jeg hvor mange kubikkmeter det er snakk om, men har hørt at hullet er ca 9mx9m (noen har sagt 9m i diameter) og 3-4 meter dypt. Uansett havner det på ca 300 kubikkmeter. Noe som setter en materialpris på ca 450 000,- hvis man skal fylle med ren betong, så kommer arbeid og dill dall i tillegg, så si en prislapp på minst 600 000,- Endret 2. Mai 2014 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 2. Mai 2014 Del Skrevet 2. Mai 2014 Jeg tror ikke det er mer enn 1,5 meter dypt. Så egentlig er det bare å fylle opp med isoporkuler, for da lander man mykt om tribunen kollapser også. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 11. Mai 2014 Del Skrevet 11. Mai 2014 Om alle tar med seg et par baller hver fra ballrommet på burgersjappa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 12. Mai 2014 Del Skrevet 12. Mai 2014 Dette kommer garantert ikke til å bli gjort i det hele tatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Noen som vet hvem som har sagt at dette hullet er "farlig? Det er jo fort gjort at en kvalifisert sivilingeniør kan gå god for at det ikke er noe problem... Men et annet spm; Er det bare meg som ikke klarer å kjøpe billetter til matchene via iPad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Noen som vet hvem som har sagt at dette hullet er "farlig? Det er jo fort gjort at en kvalifisert sivilingeniør kan gå god for at det ikke er noe problem... Men et annet spm; Er det bare meg som ikke klarer å kjøpe billetter til matchene via iPad? Er nok noe gærent nedi der, det hører man lett når feltet hopper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Er nok noe gærent nedi der, det hører man lett når feltet hopper Sikker på at det ikke bare er løs mage? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 13. Mai 2014 Del Skrevet 13. Mai 2014 Crap, det kan det være! Phun intended Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Er det fortsatt mulig å hente medlemskortet sitt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ForzaSTB 5 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Kjøpte sesongkort med levering i posten for noen dager siden, men har ikke kommet ennå. Holder det med bankutskrift? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Kjøpte sesongkort med levering i posten for noen dager siden, men har ikke kommet ennå. Holder det med bankutskrift? Det vil jeg tro, gjort det før hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Er det fortsatt mulig å hente medlemskortet sitt? Kontakt marbor (Maria Borgersen) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 21. Mai 2014 Del Skrevet 21. Mai 2014 Stemmer som fyR skriver vedrørende sesongkort som nylig er betalt og derfor ikke mottatt per post ennå, bring the kontoutskrift. Medlemskap kjøpes enklest her. Ønskes det hjemsendt betaler man kr. 20,- ekstra. Legger ved svar på spørsmål om medlemskap som går igjen ofte: De som bestiller sesongkort og som ikke hadde dette i fjor får kortet sitt noen dager senere enn de som hadde kort i fjor, dette fordi kortene trykkes i Stabækbutikkens åpningstider, hentes og deretter sendes. De som hadde sesongkort i fjor har jeg ferdig trykket og klare til henting/sending. Jeg har alltid med meg medlemskort som skal hentes på medlemsmøter, hjemmekamp og på bortetur. Man kan også fornye/kjøpe medlemskort før kamp/møte - selv om det er foretrukket at det kjøpes via nett. Husk å være på stadion senest 30 minutter før kampstart i tilfelle, dette gjelder også ved henting av medlemskort før kamp. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 29. Juli 2014 Del Skrevet 29. Juli 2014 Er stabækbutikken åpen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 29. Juli 2014 Del Skrevet 29. Juli 2014 Er stabækbutikken åpen? Kun på kampdag frem til 2. august: Stabækbutikken holder stengt hele juli med unntak av kampdager, men lørdag 2. august er vi på plass igjen for å ta imot sommerbrune Stabækfans. Uke 31 og 32 vil vi ha 20% salg på allerede nedsatte Stabækeffekter innenfor butikkens åpningstider, og ikke minst er endelig draktene tilbake i butikk! Utover høsten lanserer butikken også en ny webshop, så her er det mye å glede seg til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 12. August 2014 Del Skrevet 12. August 2014 Billettsalg til kvartfinalen i morgen: Stabæk Support selger billetter i morgen kl.16:30-17:45 ved inngangen til ståfeltet vårt. 100 kr - KUN KONTANTER. Medlemskort må fremlegges ved kjøp av billett til ståfeltet. Andre billetter må kjøpes via Stabækbutikken/billettluken eller her. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 12. August 2014 Del Skrevet 12. August 2014 Latterlig billig, folkens. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 12. August 2014 (endret) Del Skrevet 12. August 2014 (endret) Aldersgrense for å kjøpe medlemskort? Endret 12. August 2014 av Peter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. August 2014 Del Skrevet 12. August 2014 Medlemsinfo: http://www.stabaek.no/medlem Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 12. August 2014 (endret) Del Skrevet 12. August 2014 (endret) Skaffer meg medlemskort til Lørdag, er det mulig å stå på SS feltet uten medlemskort? Kan jeg kjøpe billett til ståfeltet uten medlemskort? Endret 12. August 2014 av Peter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 12. August 2014 Del Skrevet 12. August 2014 Nei og nei 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Jeg virker skikkelig som medgangs nå, men er det mulig å melde seg inn i ss til søndagen? i såfall håper det er på blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå