Peter 7 497 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Er det umulig å kjøpe Support billett på nettet til kampen på søndag ??Det var bare mulig mot Aalesund sist, men det er vel kun mulig å kjøpe på stadion mot RBK nå, blir nok ikke fullt på SS uansett 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Får ikke håpe det da, reiser langt bare for kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Hvis man vil ha billett på forhånd, selges dette på Anton Sport på Bekkestua. Jeg mener den informasjonen kommer opp om man prøver å kjøpe på nettet. Og selv om de ikke er så innmari drevne på det, så stemmer dette. Før kampen mot AaFK fikk jeg, mot fremvist medlemskapsbevis selvfølgelig, kjøpt slik billett. Tror de klarte det på under 10 minutter, til og med... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Skjønner. Men dette må være mulig å få en endring på, veldig kjedelig for meg som er supporter fra Kristiansand å måtte kjøre 4 timer for å sikre meg billett... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 11. September 2016 Del Skrevet 11. September 2016 Vi har, beklageligvis, ikke problemer med at SS-feltet blir utsolgt. Du er sikret billett til alle kampene du vil dra på, i år og jeg tør påstå i hvert fall et par år til. Hvis du noen gang skulle ende opp med å ta turen fra KRS til Nadderud og oppleve at det er utsolgt, skal du få både prinsessen og halve kongeriket. P.S. Stabæk Support har åpnet feltet for alle i morgen. Inviter og rekruttér! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Blir feltet åpnet mot LSK? Tenkte å dra med noen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. September 2016 (endret) Del Skrevet 30. September 2016 (endret) Blir feltet åpnet mot LSK? Tenkte å dra med noen. Nei feltet blir ikke åpnet på denne kampen Endret 30. September 2016 av gwestlund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Styreleder tjener best borte? Seriøst jeg faen, men Bø tørre å Simone borte??? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Blir feltet åpnet mot LSK? Tenkte å dra med noen. Nei feltet blir ikke åpnet på denne kampen Hadde vært plass til noen fler ser jeg. Kanarifansen ser minst dobbelt så mange ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2016 Styreleder tjener best borte? Seriøst jeg faen, men Bø tørre å Simone borte??? Jeg bare quoter denne så den bevares for ettertiden. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Styreleder tjener best borte? Seriøst jeg faen, men Bø tørre å Simone borte??? Når man sine ord på gullvekt veier, kommer de løpende som gullkorn på en sti bestrød med komplimenter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan styret oppdatere STB-kalenderen? Jeg klarte å booke jobb på neste lørdag siden jeg trodde Sarpsborg var søndagskamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan styret oppdatere STB-kalenderen? Jeg klarte å booke jobb på neste lørdag siden jeg trodde Sarpsborg var søndagskamp. Stabæk Support-kalenderen er oppdatert. Men ellers helt enig med deg. Har sendt endel meldinger til JF tidligere i sesongen om akkurat det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Den hadde visst ikke oppdatert seg hos meg ennå. Brukerfeil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Kan styret oppdatere STB-kalenderen? Jeg klarte å booke jobb på neste lørdag siden jeg trodde Sarpsborg var søndagskamp.Stabæk Support-kalenderen er oppdatert. Men ellers helt enig med deg. Har sendt endel meldinger til JF tidligere i sesongen om akkurat det samme.Glemte å fortelle det når du spurte, men når jeg gikk inn for å sjekke sist var den oppdatert. Så det er jo litt rart. Gikk jo på samme blemma og bestilte fly som om kampen i går var 18.00. Jeg lurer på om kalenderen har hatt tekniske problemer med å la seg synkronisere. I Posses tilfelle var det dog et lokalt problem med synkronisering, så vanskelig å si. Nå ser i hvert fall alt ut til å være i skjønneste orden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Ikke for å konkurrere med SS-kalenderen, men det finnes også en kalender på stb.guru som i hvert fall alltid er oppdatert, også med adresse til kamparena og resultater fra kamper tilbake til 1950-tallet (rett inn i kalenderen). webcal://stb.guru/calendar.ics (eventuelt gå inn på stb.guru og trykk på Abonnér på kalenderen). Denne har dog ikke arrangementer i regi av SS. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Kjøper en billett på stadion i morgen eller kjøper en på nett?? På forhånd takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Kjøper en billett på stadion i morgen eller kjøper en på nett?? På forhånd takk Blir neppe fullt, verken på bortefeltet eller på stadion som helhet. Bare ta det med ro og kjøp i porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Kjøper en billett på stadion i morgen eller kjøper en på nett?? På forhånd takk Blir neppe fullt, verken på bortefeltet eller på stadion som helhet. Bare ta det med ro og kjøp i porten. Hvis du vil kjøpe er dette lenken: https://buyticket.no/fkjerv/nb-NO/events/fk%20jerv%20-%20stab%C3%A6k%20(3_%20kvalik)/2016-11-30_12.00/levermyr%20stadion?area=73744628-ad1c-44f4-89f9-445347d20574&type=ga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 10. Desember 2016 Del Skrevet 10. Desember 2016 Medlemskap og sesongkort - Stabæk Support 2017 På søndag fikk vi en fantastisk avslutning på 2016-sesongen. Nå ønsker vi nye og gamle medlemmer velkommen til en ny sesong med magiske øyeblikk på Nadderud. Kjøp medlemskap i Stabæk Support for 2017 Kjøp sesongkort til Stabæk Support-feltet for 2017 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 10. Desember 2016 Del Skrevet 10. Desember 2016 Stabæk skal ha en rydde/pakke bort etter sesongen dugnad på Nadderud torsdag den 15.desember fra klokken 09:00 og utover dagen, så har du mulighet til å bidra er det bare å stikke innom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 Kanskje feil tråd, men prøver. Skal kampen mot Follo spilles fredag eller lørdag? Ser på overgangen til Lumanza at det står at han er klar til lørdagens kamp mot Follo. Noen som vet ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Del Skrevet 14. Januar 2017 Del Skrevet 14. Januar 2017 Kanskje feil tråd, men prøver. Skal kampen mot Follo spilles fredag eller lørdag? Ser på overgangen til Lumanza at det står at han er klar til lørdagens kamp mot Follo. Noen som vet ?? Se tråden "Treningskamper 2017" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 vet ikke helt hvor denne skal men får feilmelding når jeg klikker litt rundt her inne PHP error, bad file/directory permissions or invalid site software configuration Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 vet ikke helt hvor denne skal men får feilmelding når jeg klikker litt rundt her inne PHP error, bad file/directory permissions or invalid site software configuration Får en del selv. Vi har ingen spesielle prosesser gående i bakgrunnen i kveld, så satser på at dette er forbigående fra leverandøren. Jeg har ikke admin tilgang til å sjekke noe back end iaf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Vi har nå fått lagt ut SS-kalenderen på forsiden. Denne baserer seg på en Google-kalender, og inneholder alt av kamper, samt andre SS-arrangementer. Man kan abonnere på kalenderen ved å benytte denne ICAL-linken (høyreklikk for å kopierer linken), og dermed få alle oppdateringer rett inn på mobil/nettbrett/PC. Vi gjør så godt vi kan med å holde kalenderen oppdatert til enhver tid, men hvis dere oppdager noe som er feil, send meg en PM eller en mail på petter@stabaek.no. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Eliteserien & Obos pluss mer.. alt for 99 kr.. Wow. Imponert! http://presse.discovery.no/pressemeldinger/show/537 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Eliteserien & Obos pluss mer.. alt for 99 kr.. Wow. Imponert! http://presse.discovery.no/pressemeldinger/show/537 149 fra juli, men ennå ok pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maya 56 Del Skrevet 10. Januar 2018 Del Skrevet 10. Januar 2018 Nytt år og nye muligheter! Ønsker du å stille som vakt i ny og ne, eller kanskje hver kamp? Meld deg på da vel. Det kan fristes med sosialt samvær, mat og drikke, samt oppsamling til gratis bortetur. Og er du riktig så flink og står et visst antall kamper, kan det hende du blir invitert til årsfesten også..... Ta kontakt enten her, Mail maya@stabaek.no, WhatsApp eller Facebook ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 13. Januar 2018 Del Skrevet 13. Januar 2018 Er det blitt opprettet en WhatsApp gruppe for de som skal stå vakt i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå