rykkinn 7 754 Del Skrevet 3. Oktober Del Skrevet 3. Oktober På 1.10.2024 den 21.45 skrev h1912: HVA er VIPPSnr til TIFO? Nå er det noen dager med tifo dugnad! Greit å ta frem denne igjen fra X/twitter! Jo mer som kommer inn av penger (og hjelp), jo mer er mulighetene for å lage tifoer! 😎 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 15 timer siden skrev rykkinn: Nå er det noen dager med tifo dugnad! Greit å ta frem denne igjen fra X/twitter! Jo mer som kommer inn av penger (og hjelp), jo mer er mulighetene for å lage tifoer! 😎 Da er en god slant fra trygden på vei til TIFO. Keep up the good work! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober Vi har klaget til nettleverandøren etter noe nedetid på medlemssider og forum i det siste. Viktig at vi har den kanalen her å rase ut på så vi ikke havner på Facebook og blir radikalisert 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 12. Oktober Del Skrevet 12. Oktober Hvordan går klagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 13. Oktober Del Skrevet 13. Oktober 5 timer siden skrev Stairs: Hvordan går klagen? Siden var jo nede store deler av gårsdagen, så kanskje den ikke går så bra… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 13. Oktober Del Skrevet 13. Oktober Tas det noen grep ift stabilitet på forumet. De siste 3-4 ukene har det vært mere nedetid enn de siste 5 årene til sammen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober Status er at Domeneshop mener det er ytelsesproblemer på vår side som er årsaken (og dette har plutselig startet nå, selv om vi ikke har gjort noen endringer). Med litt (motvillig) hjelp fra deres kundeservice har jeg gjennom uken gjort tiltak som skal forbedre ytelse. Dette har åpenbart ikke hjulpet, men Domeneshop mener fortsatt at problemet ligger på vår side. Samtidig så er det ikke mulig for meg å få sett noen logger eller grafer over ressursbruk som kunne fortalt meg hvor problemet ligger. Jeg setter nå av søndagen min til å flytte forumet over til en annen leverandør. 51 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 13. Oktober Del Skrevet 13. Oktober 2 timer siden skrev Petter: Status er at Domeneshop mener det er ytelsesproblemer på vår side som er årsaken (og dette har plutselig startet nå, selv om vi ikke har gjort noen endringer). Med litt (motvillig) hjelp fra deres kundeservice har jeg gjennom uken gjort tiltak som skal forbedre ytelse. Dette har åpenbart ikke hjulpet, men Domeneshop mener fortsatt at problemet ligger på vår side. Samtidig så er det ikke mulig for meg å få sett noen logger eller grafer over ressursbruk som kunne fortalt meg hvor problemet ligger. Jeg setter nå av søndagen min til å flytte forumet over til en annen leverandør. Tusen takk for oppdatering og handlekraft ved å skifte leverandør. Meget bra aksjonert 👏 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober Er først når forumet er nede at man innser at man har en ny avhengighet. Forumavhengighet. Hadde jeg aldri trudd🙌😂 takk til alle som jobber med å få det ordentlig oppe og går igjen. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober Oh no! Funker ikke på jobb lenger! 🥶 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober 4 timer siden skrev knyst: Oh no! Funker ikke på jobb lenger! 🥶 plutselig funket det. ❤️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober Lurer på om vi er good nå altså. Gi meg beskjed hvis det er noe som ikke funker! Og det gjelder ikke bare forumet, men medlem.stabaek.no, stabaek.no og butikk.stabaek.no også. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober Kjøp øl til Petter neste gang dere ser ham! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober 9 minutter siden skrev Posse: Kjøp øl til Petter neste gang dere ser ham! Lykke til Petter, neste gang vi ser deg! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober 1 time siden skrev Slum: Lykke til Petter, neste gang vi ser deg! Sistemann river i en øl og taxi hjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober Dette gjelder nok et fåtall her, men: Dersom du har en @stabaek.no-mail som du fortsatt bruker, og du ikke har fått en melding fra meg på whatsapp/messenger allerede i dag, ta kontakt! Med ny leverandør så må vi også sette opp epostkontoer på nytt. Opp gjennom årene så er det en del folk som har fått satt opp personlige @stabaek.no-epostadresser, for eksempel hvis de har vært i styret. Veldig mange av disse gamle kontoene er ikke lenger i bruk, så derfor har jeg ikke satt opp alle på nytt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 14. Oktober Del Skrevet 14. Oktober 2 timer siden skrev Petter: Dette gjelder nok et fåtall her, men: Dersom du har en @stabaek.no-mail som du fortsatt bruker, og du ikke har fått en melding fra meg på whatsapp/messenger allerede i dag, ta kontakt! Med ny leverandør så må vi også sette opp epostkontoer på nytt. Opp gjennom årene så er det en del folk som har fått satt opp personlige @stabaek.no-epostadresser, for eksempel hvis de har vært i styret. Veldig mange av disse gamle kontoene er ikke lenger i bruk, så derfor har jeg ikke satt opp alle på nytt. Pm sendt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 25. Oktober Del Skrevet 25. Oktober På 14.10.2024 den 13.13 skrev Posse: Kjøp øl til Petter neste gang dere ser ham! Skjønner at denne mannen holdt seg unna Blaa i kveld 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Astrirg 5 Del Skrevet 25. Oktober Del Skrevet 25. Oktober 10 minutter siden skrev Posse: Skjønner at denne mannen holdt seg unna Blaa i kveld Han kommer i morgen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 19:32 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 19:32 Stabæk Support skal ha stand på Bekkestua senter og Fornebu senter før jul! Var sesongen over for Stabæk før du var klar for å kjøpe inn årets julegaver? Fortvil ikke! Vi i Stabæk Support stiller opp, og skal ha stand på: Bekkestua Senter torsdag 28. november: 15:00-20:00 Fornebu Senter torsdag 12. desember: 15:00-21:00 Her kan du kjøpe blant annet t-skjorter, gensere, skjerf, stickers, nye pins, drikkebrikker og mye mer! Vi skal også ha konkurranser på standene. Ta turen innom oss disse dagene og kjøp inn årets kuleste julegaver! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå