Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Akkurat nå skrev rykkinn:

Legger ut samme innlegg som ble lagt ut på Stabæk Support på Facebook: 

Skaff deg medlemskap i Stabæk Support for 2025 allerede nå!

Denne uken ble det gjennomført automatisk trekk av fornyelse av medlemskap i Stabæk Support for 2025. Vi har i løpet av 2024-sesongen økt i antall medlemmer! Totalt 578 medlemmer i 2024. Høyeste medlemstallet siden 2019-sesongen! I 2025 skal vi bli enda fler enn i 2024! Vi nærmer oss 400 medlemmer allerede for 2025. 

Kjøp medlemskap for 2025 her: 
https://medlem.stabaek.no/register
300,- kr for voksen - 150,- kr for ungdom.

Fordeler å være medlem i Stabæk Support: 
- Medlemspriser på borteturer, være med å støtte Stabæk Support sitt arbeid for å lage og skape best mulig supportermiljø for Stabæk! 
- Dette gir oss blant annet muligheten til å sende buss(er) til bortekamper! 
- Forkjøpsrett til en eventuell cupfinale med Stabæk i 2025!
- Medlemskort på telefonen!
- Adgang gjennom egen Stabæk Support inngang på Nadderud Stadion! 
- Adgang til medlemsmøter og mer!

Men viktigste; god stemning og venner for livet! 
Meld deg inn Stabæk Support!

Vi bør klare minst 400 medlemmer innen jul, da må dere her inne som ikke har meldt dere inn ennå, melde dere inn!

Klarer vi 600 i løpet av 2025? Husk det er muligheter å kjøpe gavekort på medlemskap til andre her: https://medlem.stabaek.no/voucher 

Come on folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se at jeg har fått noe tilbud om å fornye sesongkort for 2025 på setet mitt.  Normalt har det kommet før sesongen er over.

Hvis forkjøpsretten slutter den 9. Så skulle jeg gjerne hatt linken til å fornye setet på hvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HADDE DU SESONGKORT I 2024?

Da har du forkjøpsrett på det samme setet og vil motta en egen lenke for fornyelse av sesongkortet ditt på mail eller sms mandag 9. desember. 

Usikker på fristen rundt dette. Lønner seg uansett å kjøpe alle typer sesongkort før nyttår! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Jørg1:

HADDE DU SESONGKORT I 2024?

Da har du forkjøpsrett på det samme setet og vil motta en egen lenke for fornyelse av sesongkortet ditt på mail eller sms mandag 9. desember. 

Usikker på fristen rundt dette. Lønner seg uansett å kjøpe alle typer sesongkort før nyttår! 

Takk.  God likviditet i klubben i år?  Tror jeg har pleid å kjøpe i oktober tidligere år 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.12.2024 den 17.06 skrev Posse:

Jess, da er det bare å riste av seg sesongen 2024. Om noen år skal vi se tilbake på den og si "føøøøk så langt nede jeg var da, jeg hadde ikke trodd at vi skulle være her vi er i dag!" mens vi feirer edelt metall på Onkel Blaa - som etter sigende skal holde det gående noen år til. 

Det er jo ikke akkurat på grunn av sportslig suksess at noen av oss er her i dag, men en opptur blir aller størst når man starter helt nederst. I 2025 skal vi, som vi også påstod i 2008, ha vår siste sesong på gamle Nadderud Stadion. Husker dere hva som skjedde den siste sesongen eller? 

Vi blir antakelig en av verdens første klubber som bygger to nye arenaer på under 15 år. Og denne gangen kan vi se tribunene reise seg mens Stabæk spiller foran oss. Selv om vi ikke knuser tilskuerstatistikken så er det veldig mange som er glade i Stabæk, som deler fellesskapet og vil klubben godt. Det beste vi kan gjøre er å fornye sesongkortene og møte opp enda en sesong. Så tar alle med seg en venn, en bror, en kone eller en elsker (ikke samtidig) inn på ny arena om bare litt over ett år!

Kjøper du sesongkort før nyttår får du 2024-priser. Faktisk har prisene på sesongkort stått stille i syv år. Er du litt tregere er du med på å betale for generell prisstigning og klubbens påfølgende økte kostnader. Ikke så dumt det heller altså, men jeg tror det skaper best julestemning om så mange som mulig fornyer i år. 

Gjelder early bird-prisen på sesongkort-abonnement også? Jeg veit da faen jeg, men jeg betaler uansett! Forkjøpsrett til samme sete, for de som bruker slikt,  varer til 9. desember. 

Salget starter mandag!

https://www.stabak.no/nyheter/mandag-apner-sesongkortsalget--siste-ar-pa-gamle-nadderud

Trist det ikke blir noen rabatt for honnør på SS-feltet i 2025. Hadde tenkt å kjøpe, til tross for at jeg ikke har vært på mer enn et par hjemmekamper i år.
Stabæk har lagt seg på en linje med kr 1500,- for voksne og 750 for barn / ungdom / student
Til sammenligning kjører ODD kr 900,- for Voksen / Honnør og kr 450,- for barn / ungdom / student ( 8 år til 26 år).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.12.2024 den 0.50 skrev h1912:

Dette står å lese:
Denne spleisen er satt til pause, da vi trenger litt mer tid til å gjennomgå den for godkjenning. 

Noen som vet noe mer?

Denne er oppe og går igjen etter mye om og men😃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

On 12/6/2024 at 5:06 PM, Posse said:

Kjøper du sesongkort før nyttår får du 2024-priser. Faktisk har prisene på sesongkort stått stille i syv år.

Sesongkort er i salg nå, og minner om denne. Kjøp tidlig, og få de beste prisene! 

https://stabakfotball.ticketco.events/no/ie/m/e/sesongkort_2025__stabaek_fotball_herrer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.12.2024 den 17.06 skrev Posse:

Gjelder early bird-prisen på sesongkort-abonnement også? Jeg veit da faen jeg, men jeg betaler uansett! Forkjøpsrett til samme sete, for de som bruker slikt,  varer til 9. desember. 

Om jeg ikke husker helt feil så varer forkjøpsretten til 20. desember.  Jeg kan i alle fall bekrefte at salget har startet og mitt sete er nå booket for 2025 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang sesongkort abonnement fikk jeg denne eposten fra Kjetil igår:

Hei, 

Det stemmer. Om du har abonnement som du betaler månedlig må du bare fortsette å gjøre det for å beholde ditt sete. 

Stabæk Fotball

Kjetil

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 21.11.2024 den 20.32 skrev rykkinn:

Stabæk Support skal ha stand på Bekkestua senter og Fornebu senter før jul! 

Var sesongen over for Stabæk før du var klar for å kjøpe inn årets julegaver? Fortvil ikke! Vi i Stabæk Support stiller opp, og skal ha stand på:

• Bekkestua Senter torsdag 28. november:  15:00-20:00
  • Fornebu Senter torsdag 12. desember: 15:00-21:00

Her kan du kjøpe blant annet t-skjorter, gensere, skjerf, stickers, nye pins, drikkebrikker og mye mer! 

Vi skal også ha konkurranser på standene. Ta turen innom oss disse dagene og kjøp inn årets kuleste julegaver!

julestand 2.png

I dag er det siste mulighet å kjøpe inn årets kuleste julegaver! Vi står på stand på Fornebu Senter mellom 15:00-21:00.

Julestand i dag!.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

On 12/6/2024 at 5:06 PM, Posse said:

Kjøper du sesongkort før nyttår får du 2024-priser.

Minner om at det er to uker igjen av early-bird tilbudet på sesongkort. Etter nyttår øker prisene, så det lønner seg å kjøpe nå:) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Praktisk info
  • Opprett ny...