Slum 12 843 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Dette sesongkortet, hva gjelder egentlig det for? Betaler man dette sesongkortet og har gratis adgang til stå tribune, eller må man i tilegg betale for hver kamp man skal se? Har du med sesongkort kommer du inn på ståtribunen hver gang uten å betale noe ekstra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 står at man selger meget bra med med sessongkort nå, og at det ikke er umulig at vi kommer over 3000. e ikke det isåfall rekord? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle542503.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 står at man selger meget bra med med sessongkort nå, og at det ikke er umulig at vi kommer over 3000. e ikke det isåfall rekord? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle542503.ece burde bli bra trøkk på Nadderud i årets sesong hvis disse tallene stemmer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 står at man selger meget bra med med sessongkort nå, og at det ikke er umulig at vi kommer over 3000. e ikke det isåfall rekord? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle542503.ece Og jeg har ikke kjøpt enda.. Regner med å gjøre det på årsmøtet;) Teller våre kort også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Ikke jeg heller, hadde en økonomisk smell etter forsvaret og sliter litt... Men sesongkort SKAL jeg ha. Får ikke åpnet jævla nettavisen, står det noe spennende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Står bare en oversikt over hvor mange kort hver enkelt klubb har solgt (ca.). Vet ikke om våre kort teller. regner vel egentlig med det. fet heter sessongkort gjør det ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2006 (endret) Står bare en oversikt over hvor mange kort hver enkelt klubb har solgt (ca.). Vet ikke om våre kort teller. regner vel egentlig med det. fet heter sessongkort gjør det ikke? Fra ordboka: Sesong: seson'g m1 (fr saison 'årstid', eg 'såtid', fra lat., av serere 'så') periode, årstid da et arbeid el. en virksomhet foregår nå er det s- for skreifiske / skiløperne våre har alt begynt s-en / bades-, høys-, skis-, turists- Altså: Sesongkort er korrekt Endret 25. Januar 2006 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Står bare en oversikt over hvor mange kort hver enkelt klubb har solgt (ca.). Vet ikke om våre kort teller. regner vel egentlig med det. fet heter sessongkort gjør det ikke? Fra ordboka: Sesong: seson'g m1 (fr saison 'årstid', eg 'såtid', fra lat., av serere 'så') periode, årstid da et arbeid el. en virksomhet foregår nå er det s- for skreifiske / skiløperne våre har alt begynt s-en / bades-, høys-, skis-, turists- Altså: Sesongkort er korrekt Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Jeg klarer ikke engang si det selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Er det bare å møte opp på årsmøte for å kjøpe sesongkort?! Eller noe spesielt tidspunkt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Er det bare å møte opp på årsmøte for å kjøpe sesongkort?! Eller noe spesielt tidspunkt? Kom gjerne en halvtime før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Det vil bli salg av sesongkort fra 1600 dagen for årsmøte. Skal legg info på forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Jeg har helle rikke kjøpt.. Dette kommer til å bli knallbra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 5. Februar 2006 Del Skrevet 5. Februar 2006 32 sesongkort solgte vi igår på to timer. Meget bra! Ja det er bra.. Jeg har kjøpt§§!!!! Selfølgelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Ah, sesongkort, deilig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Ah, sesongkort, deilig Velkommen i klubben! Mitt liv har vært bedre helt siden jeg fikk mitt i desember!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Bilde fra gårsdagens medlemsmøte på OB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Bilde fra gårsdagens medlemsmøte på OB PFU, Pressens Faglige Utvalg, hadde medlemsmøte rett ved siden av. Du har faktisk tatt bilde av den nye sensurkommiteen i PFU. Sikker på at du var på riktig møte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Vi fortsetter salget av medlemskort og sesongkort i dag, og alle mandager fremover, kl 17-19 på Onkel Blaa. Spre budskapet, verv nye medlemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Ja jeg minner igjen om at det er salg av sesongkort og medlemskort på Onkel Blaa i morgen (mandag) klokken 17-19. Her vil du få anledningen til å treffe noen av de nyvalgte styremedlemmene. Husk også på vervekampanjen. Som medlem kan du verve et nytt medlem som samtidig kjøper sesongkort og du vil få det nye Stabæk Support skjerfet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Hvordan går salget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Det er veldig stille akkurat nå. Håper det betyr at det er stille før stormen. De ivrigste kjøpte jo før jul og så kommer etterslengerne nå før seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 (..)og så kommer etterslengerne nå før seriestart. Eventuelt de som ikke har hatt penger før.. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Vi skjønner det og det var ikke ment at de ivrigste var mer ivrig enn andre på å se stabæk, men at de var ivrigst på å få sesongkortet i hendene. Det ville jo også vært fint for oss om folket husket å betale uten at vi må sende giro grunnet det merarbeidet det medfører Ha en fin dag. Vi har fortsatt sesongkort igjen så løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Nå som forumet er så godt besøkt er det helt på sin plass med litt vervepropaganda: GJØR LIVET KOMPLETT, BLI MEDLEM AV STABÆK SUPPORT: KLIKK HER STABÆK TRENGER DEG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør det ikke promoteres litt utenom nettsidene? Plakater etc? Eller vil det bare føre med seg ikke-syngende på feltet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Kunne man ikke fått en egen anonse i budstikka. De er jo sponsorer av stabæk så man burde jo fått det ganske billig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Hovedfokuset denne gangen vil bli å få med de som allerede er Stabækfrelste. Altså få hovis folket også til å være en del av oss. De nærmeste først litt slik Stabæk tenkte i fjor. Dessuten er det fortsatt mange av dere som ikke har betalt verken kontigent eller sesongkort for 2006 derfor er det nettsidene som er hovefokus. Nye medlemmer og sesongkort kjøpere får komme som følge av at dere verver. Vi hadde plakater i fjor bla rundt på alle skoler i bærum uten særlig suksess. Så får vi heller se hva vi skal satse på til neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Jeg har to venner som kunne tenke seg å bli medlem i stabæk support, men problemet er at begge er opptatt på mandag i d tidsrommet de selges. vil det komme andre tider andre dager senere eller er det en annen mulighet å få tak i det enn på onkel blaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Jeg har to venner som kunne tenke seg å bli medlem i stabæk support, men problemet er at begge er opptatt på mandag i d tidsrommet de selges. vil det komme andre tider andre dager senere eller er det en annen mulighet å få tak i det enn på onkel blaa? Betal inn på konto, så får de sikkert kortet før eller siden. For egen del håper jeg at jeg får hentet sesongkortet mitt før 9. april. Men, enn så lenge vet jeg at jeg ihvertfall er medlem, selv om jeg ikke har kortet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå