Martin 15 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Har vi noen foreløpige tall på hvor mange vi er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berbat 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 jaaaah, vi har vel passert et snes. Tipper på et dusin de neste dagene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Så får vi heller se hva vi skal satse på til neste år. Spontanblussing på SL-bussene i skoletiden kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Det kommer flere muligheter når det blir tettere på seriesterten, men som sagt det ville vært flott om alle betalte med nettbanken sin for da slipper vi å få så veldig mye kontanter når vi sitter på Blaa fremover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Hovedfokuset denne gangen vil bli å få med de som allerede er Stabækfrelste. Altså få hovis folket også til å være en del av oss. De nærmeste først litt slik Stabæk tenkte i fjor. Dessuten er det fortsatt mange av dere som ikke har betalt verken kontigent eller sesongkort for 2006 derfor er det nettsidene som er hovefokus. Nye medlemmer og sesongkort kjøpere får komme som følge av at dere verver. Vi hadde plakater i fjor bla rundt på alle skoler i bærum uten særlig suksess. Så får vi heller se hva vi skal satse på til neste år. Hei Prøver å få med sønnen til en kompis av meg, men finner ikke noe info om SSU. Mener å ha lest en artikkel om dem tidligere, og at de hadde noen egne aktiviteter eller fordeler. Kan du gi meg en link eller litt info (eks. målgruppe for SSU)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 her er linken Stabæk Support Ungdom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 her er linken Stabæk Support Ungdom Takk. Ikke bare på jordet, men på feil jorde (WEB-side) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Jeg har to venner som kunne tenke seg å bli medlem i stabæk support, men problemet er at begge er opptatt på mandag i d tidsrommet de selges. vil det komme andre tider andre dager senere eller er det en annen mulighet å få tak i det enn på onkel blaa? Det vil bli andre dager litt nærmere seriestart og flere dager i uken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 jaaaah, vi har vel passert et snes. Tipper på et dusin de neste dagene.... Nå skal det sies at et snes er mer enn et dusin. Salget går jevnt og trutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Vil det være mulighet å få utlevert forhåndsbetalte sesongkort i forbindelse med kampen mot HamKam, lørdag 18. mars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det har vi ikke tatt stilling til, men siden dette er en hjemme kamp så regner jeg vel med at vi sitter på Blaa etter kampen og da er vel det nesten like greit? Mer info kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Noen som har no peiling på hvor mange solgte sesongkort vi ligegr på nå? Så Lyn passerte 3000 solgte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Noen som har no peiling på hvor mange solgte sesongkort vi ligegr på nå? Så Lyn passerte 3000 solgte.. Synes jeg 2100 ett eller annet sted, men er ikke sikker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 tror det var 2100 vi passerte, men er ikke det en stund siden det kom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 11. Mars 2006 Del Skrevet 11. Mars 2006 men hvor mange vil d bli sånn ca på ståfeltet hvor vi står og synger osv.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 håper på opp mot 300 sesongkort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 er ikke det veldig lite? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 Det er bare å ta med seg en venn så blir vi flere Mulig det er lite, men alt er relativt og vi hadde ca 250 sesongkort i fjor og det var over dobbelt så mange som i 2004. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 er ikke det veldig lite? Det blir veldig godt og trangt om det står 300 på vårt felt for å si det sånn..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 sikkert, men det hørtes så lite ut i forhold til andre supporterklubber. men jeg tenkte at alle medlemmer hadde sessongkort, men det har de kanskje ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Disse nye tribunene som jeg har hørt skal komme, hvor skal de stå`? og hvor store er de? ( hvor mange mennesker rommer de) er det noen som vet`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 tror ikke at jeg ville ha driti meg jævlig ut hvis jeg sier at de er på størrelse med de som var mot sandefjord i fjor. skal sikkert stå på samme sted også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 Tror det skal stå en i hver sving. Håper de er blaa og ikke røde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 noen som vet når sesongkortene på hoved øvre blir sendt ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Mars 2006 Del Skrevet 13. Mars 2006 i løpet av uka ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Disse nye tribunene som jeg har hørt skal komme, hvor skal de stå`? og hvor store er de? ( hvor mange mennesker rommer de) er det noen som vet`? Det kommer to tribuner av den typen som stod oppe på Sandefjord kampen i fjor og begge skal i enden ved gamle Nadderud skole. Og vi snakker vel da om ca 700 seter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Og hvor lovlige er de? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Var ikke problemet mot Sandefjord at de var midlertidige? Står de hele sesongen er de ikke lenger midlertidige... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Var ikke problemet mot Sandefjord at de var midlertidige?Står de hele sesongen er de ikke lenger midlertidige... Riktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Så det blir ingen tribuner litt nærmere enn kikkertsvingen i motsatt ende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå