Tonje 0 Del Skrevet 7. September 2006 Del Skrevet 7. September 2006 Lørdag 12-18 er Stabæk Support i Stabækbutikken. Her vil du kunne hente medlemskort (2006), slå av en prat eller få trykekt Stabæk Support logoen på dine favoritt plagg. Dette er ment som en service til alle medlemmene og er samtidig et forsøk på å gi oss selv fri før kampen på mandag. Håper mange benytter seg av muligheten og stikker innom en tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. September 2006 Del Skrevet 8. September 2006 På grunn av forventinger om full stadion på mandag er vi nødt til å ha medlemskontroll på feltet vårt. Husk derfor medlemskort, dersom du har mistet det eller ikke fått, møt opp i Stabækbutikken lørdag 12-18. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Er medlem møte i morgen eller noe på O.B. ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Ikke noe organisert, men kanskje vi skulle prøve å samle en liten gjeng? Send PM til de du kjenner og foreslå et klokkeslett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Er medlem møte i morgen eller noe på O.B. ??? O.k. Takk - vi sees ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Husk å meld dere på bussturen til Åråsen! se sak på forsiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Husk å meld dere på bussturen til Åråsen! se sak på forsiden Jeg går ut fra det ikke er noe problem å bare sitte på den ene veien? (Drar opp til Gardermoen etter kampen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Husk å meld dere på bussturen til Åråsen! se sak på forsiden Jeg går ut fra det ikke er noe problem å bare sitte på den ene veien? (Drar opp til Gardermoen etter kampen). neida, bare avtal på turtelefonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Jeg har desverre ingen mulighet til å svare på turtelefonen i dag, men send sms, eller PM så ordner det seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Midt i alt oppstyret, ikke glem å melde dere på turen til Åråsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Midt i alt oppstyret, ikke glem å melde dere på turen til Åråsen. ...og husk avreisetidspunktet: 1945! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Midt i alt oppstyret, ikke glem å melde dere på turen til Åråsen. ...og husk avreisetidspunktet: 1945! STOP MENTIONING THE WAR! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Nå tar jeg telefonen igjen. Så bare ring, er bare 14 påmeldte til nå. 464 88 600. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Nå tar jeg telefonen igjen. Så bare ring, er bare 14 påmeldte til nå. 464 88 600. Det blir moro, fy søren som jeg gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. September 2006 Del Skrevet 30. September 2006 Her er det bare å glede seg. Og ALLE må være med. For denne gangen skal vi vise at vi ikke lar oss true av NFF, LSK eller noen! Hvor mange er påmeldt bussen nå Joffen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Vi kommer med info om hvor og hvordan billetter til Stabæk Support sitt ståfellt på Ullevaal til søndag skal kjøpes. Ikke kjøp billetter enda!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Billetter til Vålerengen-kampen kan kjøpes i StabækButikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Billetter til Vålerengen-kampen kan kjøpes i StabækButikken .....men er det her billetter til ståfeltet også selges? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Billetter til Vålerengen-kampen kan kjøpes i StabækButikken .....men er det her billetter til ståfeltet også selges? Jepp - sorry - nyheten er oppdatert nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Takk Markus for at du gjør min jobb enklere når jeg har en annen betalt jobb å tenke på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Bare for å være sikker på at dere forumlesere også får all informasjon i forbindelse med helgens kamper Viktig info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 er det ikke mulig å bestille på nettet hvis du skal i svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 er det ikke mulig å bestille på nettet hvis du skal i svingen. Vet ikke. Dersom du får billetter der til nedre VG inngang 16 på nettet så går det (pleier ikke å være mulig fordi man ikke vil ha feil "farger" på supportertribunene) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 er det ikke mulig å bestille på nettet hvis du skal i svingen. Vet ikke. Dersom du får billetter der til nedre VG inngang 16 på nettet så går det (pleier ikke å være mulig fordi man ikke vil ha feil "farger" på supportertribunene) Jeg prøve, og fant bare på svingen. Så det ser ut til at man må på Stabækbutikken, om man ikke kjøper på et billettkontor på Ullevaal. For det må vel være mulig??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Jeg prøve, og fant bare på svingen. Jeg har hørt om å kjøre til kamp, men inn på tribunen er vel ikke fullt så vanlig?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Jeg prøve, og fant bare på svingen. Jeg har hørt om å kjøre til kamp, men inn på tribunen er vel ikke fullt så vanlig?! Hehe. Jeg prøvde forresten en gang til og fikk muligheten til å kjøpe til VG Nedre, Felt C-L, Unummerert Det er vel våre plasser?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Hm litt rart. Felt C-G vil vel være til Hafslund barna, men ellers så er du på rett spor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 er det ikke mulig å bestille på nettet hvis du skal i svingen. Vet ikke. Dersom du får billetter der til nedre VG inngang 16 på nettet så går det (pleier ikke å være mulig fordi man ikke vil ha feil "farger" på supportertribunene) Jeg prøve, og fant bare på svingen. Så det ser ut til at man må på Stabækbutikken, om man ikke kjøper på et billettkontor på Ullevaal. For det må vel være mulig??? Du kan få kjøpt billetter på billettkontoret, men har hørt om flere episoder med laaange køer for å få kjøpt billett. Best å være tidlig ute i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Hva er planen med at det nesten er umulig å komme gjennom på turtelefonen? Virker ganske klønete... Hva med en påmeldingstråd til turer her på forumet? Det er vele egnetlig enklere for alle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Det er mulig å sende PM eller sms til telefonen. Grunnet jobb er det ikke alltid man kan snakke i telefon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå