Tonje 0 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Billetter til Brannkampen vil være å få kjøpt i Stabækbutikken fra onsdag. Billettene koster 150,- for voksne og 80,- for barn. Løp og kjøp! Og så det årlige spørsmålet fra meg, er det mulig å få kjøpt billetter til feltet vårt i Bergen? Nei. Ikke på dette tidspunktet hvertfall. Foreslår at du allierer deg med noen som kjøper billett for deg på Stabækkontoret. Og enten tar med eller sender til deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Billetter til Brannkampen vil være å få kjøpt i Stabækbutikken fra onsdag. Billettene koster 150,- for voksne og 80,- for barn. Løp og kjøp! Og så det årlige spørsmålet fra meg, er det mulig å få kjøpt billetter til feltet vårt i Bergen? Nei. Ikke på dette tidspunktet hvertfall. Foreslår at du allierer deg med noen som kjøper billett for deg på Stabækkontoret. Og enten tar med eller sender til deg. Jeg får høre med Huseklepp om han gidder å plukke med en billett for meg når han er på Nadderud for å skrive kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 kan noen si fra hvis det begynner å bli tomt, kommer hjem i helga, er akkurat nå i hemsedal, så kjipt hvis det blir utsolgt hvis jeg er borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 kan noen si fra hvis det begynner å bli tomt, kommer hjem i helga, er akkurat nå i hemsedal, så kjipt hvis det blir utsolgt hvis jeg er borte. er det deg Eirik?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 kan noen si fra hvis det begynner å bli tomt, kommer hjem i helga, er akkurat nå i hemsedal, så kjipt hvis det blir utsolgt hvis jeg er borte. er det deg Eirik?? er nok ikke det nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 kan noen si fra hvis det begynner å bli tomt, kommer hjem i helga, er akkurat nå i hemsedal, så kjipt hvis det blir utsolgt hvis jeg er borte. Er vel relativt usannsynlig at vi klarer å fylle bortefeltet på Brann Stadion? Selv om jeg kjenner det krible ved tanken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Skal vi noengang gjore det er det naa vi har sjansen, paatide at Stabaekfolket kjenner sin besokelsestid! Alle mann til berrrgen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 i følge magefølsen min kommer det til å bli ganske fullt med stabæk folk. og den lyver aldri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 vi er 3 stk. som tar bilen over for en langhelg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 vi er 3 stk. som tar bilen over for en langhelg Jeg tar beina fatt, planlegger å gå innom Jotunheimen først. (Alt er jo på vestlandet er det ikke det da?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Jeg tror jeg tar flyet fatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. Juli 2007 Del Skrevet 12. Juli 2007 Da oppforder jeg alle til å ta bussen fatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 12. Juli 2007 Del Skrevet 12. Juli 2007 jeg tar nok bussen fatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. Juli 2007 Del Skrevet 12. Juli 2007 jeg busser, og oppfordrer alle andre til å gjøre det og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 Er det mange som ankommer Bergen på lørdagen? Hvilke overnattingsmuligheter finnes der? (da mener jeg skikkelig billige, for arbeidsløse mastercardholdere) Vi blir 4-5pers som biler over fjellet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 Er det mange som ankommer Bergen på lørdagen? Hvilke overnattingsmuligheter finnes der? (da mener jeg skikkelig billige, for arbeidsløse mastercardholdere) Vi blir 4-5pers som biler over fjellet. Bergen er en dyr by og overnatte i...spesielt i sommermånedene da det er mye turister der. Et tips jeg fikk, men som jeg ikke har benyttet meg av foreløpig, er å benytte seg av de omkringliggende campingmulighetene. Hvis dere mot all formodning skulle finne ut at dette er dust fordi dere skal på byen må dere nok punge ut for taxi(eller buss hvis dere er jævlig heldige). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 Litt langt fram i tid kanskje, men vil Stabækbutikken selge billetter til RBK-kampen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 helt sikkert, kan ikke tenke emg noe annet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 17. Juli 2007 (endret) mot rbk kan man betale 200 kr å bare være med bussen ned, siden man ikke skal overnatte? Endret 17. Juli 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Juli 2007 Del Skrevet 17. Juli 2007 Det kan hende det er mulig å være med bussen en vei, men vanlig er da å betale full pris. Det må tross alt holdes av en plass på bussen til deg og bussen er jo ikke noe billigere å leie selv om flere sitter på den ene enn den andre veien. Detaljer og evt endringer kan avtales med turansvarlig på turtelefonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 19. Juli 2007 Del Skrevet 19. Juli 2007 Bussen til Bergen går kl åtte (ikke syv som det har stått på nettet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eskil Indregard 0 Del Skrevet 20. Juli 2007 Del Skrevet 20. Juli 2007 noen som har peiling på hvor mange det blir som skal ta bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 noen som har peiling på hvor mange det blir som skal ta bussen? er solgt 300 billetter. en buss tar ca 50 folk så vil tippe 3-4 busser siden mange drar selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Det kjører èn buss fra Bekkestua kl 8. DVS at det er mange i personbiler. Hvilket igjen vil si, at vi lager et enda større tog når vi møtes på fergekaia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 For de av dere som har medlemskort, men ikke sesongkort eller billettt til kampen og som beregner å betale i porten. VÆR TIDLIG UTE! Det meldes om at det blir fullt på Nadderud i dag og da kan vi komme i den situasjonen at det ikke slippes inn flere på Fornebulandet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 koster bussturen til trondheim 200kr til sammen eller 200 hveer vei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 koster bussturen til trondheim 200kr til sammen eller 200 hveer vei? 200 tilsammen. Vi har satt ned prisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 koster bussturen til trondheim 200kr til sammen eller 200 hveer vei? 200 tilsammen. Vi har satt ned prisen. herlig takk for svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 billett kjøpes i porten på Lerkendal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 billett kjøpes i porten på Lerkendal. Ha med cash? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå