Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Billetter til Brannkampen vil være å få kjøpt i Stabækbutikken fra onsdag.

Billettene koster 150,- for voksne og 80,- for barn.

Løp og kjøp!

Og så det årlige spørsmålet fra meg, er det mulig å få kjøpt billetter til feltet vårt i Bergen?

Nei. Ikke på dette tidspunktet hvertfall. Foreslår at du allierer deg med noen som kjøper billett for deg på Stabækkontoret. Og enten tar med eller sender til deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billetter til Brannkampen vil være å få kjøpt i Stabækbutikken fra onsdag.

Billettene koster 150,- for voksne og 80,- for barn.

Løp og kjøp!

Og så det årlige spørsmålet fra meg, er det mulig å få kjøpt billetter til feltet vårt i Bergen?

Nei. Ikke på dette tidspunktet hvertfall. Foreslår at du allierer deg med noen som kjøper billett for deg på Stabækkontoret. Og enten tar med eller sender til deg.

Jeg får høre med Huseklepp om han gidder å plukke med en billett for meg når han er på Nadderud for å skrive kontrakt. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen si fra hvis det begynner å bli tomt, kommer hjem i helga, er akkurat nå i hemsedal, så kjipt hvis det blir utsolgt hvis jeg er borte.

Er vel relativt usannsynlig at vi klarer å fylle bortefeltet på Brann Stadion?

Selv om jeg kjenner det krible ved tanken..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er 3 stk. som tar bilen over for en langhelg

Jeg tar beina fatt, planlegger å gå innom Jotunheimen først. (Alt er jo på vestlandet er det ikke det da?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som ankommer Bergen på lørdagen? Hvilke overnattingsmuligheter finnes der? (da mener jeg skikkelig billige, for arbeidsløse mastercardholdere)

Vi blir 4-5pers som biler over fjellet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som ankommer Bergen på lørdagen? Hvilke overnattingsmuligheter finnes der? (da mener jeg skikkelig billige, for arbeidsløse mastercardholdere)

Vi blir 4-5pers som biler over fjellet.

Bergen er en dyr by og overnatte i...spesielt i sommermånedene da det er mye turister der. Et tips jeg fikk, men som jeg ikke har benyttet meg av foreløpig, er å benytte seg av de omkringliggende campingmulighetene. Hvis dere mot all formodning skulle finne ut at dette er dust fordi dere skal på byen må dere nok punge ut for taxi(eller buss hvis dere er jævlig heldige).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende det er mulig å være med bussen en vei, men vanlig er da å betale full pris. Det må tross alt holdes av en plass på bussen til deg og bussen er jo ikke noe billigere å leie selv om flere sitter på den ene enn den andre veien. Detaljer og evt endringer kan avtales med turansvarlig på turtelefonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kjører èn buss fra Bekkestua kl 8. DVS at det er mange i personbiler. Hvilket igjen vil si, at vi lager et enda større tog når vi møtes på fergekaia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For de av dere som har medlemskort, men ikke sesongkort eller billettt til kampen og som beregner å betale i porten. VÆR TIDLIG UTE!

Det meldes om at det blir fullt på Nadderud i dag og da kan vi komme i den situasjonen at det ikke slippes inn flere på Fornebulandet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Praktisk info
  • Opprett ny...