alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. Desember 2013 (endret) Del Skrevet 12. Desember 2013 (endret) WAOH! STB-kalenderen er oppdatert med alle kampene, jo!! Alle kampene i TL og i tillegg de tre treningskampene mot Moss, Strømmen og Rosenborg?? Så kult! Rett inn i kalendern min! På pc'n og telefonen og alt! Og gratis, sier du? Shit, helt fantastisk! Bra og enkel veiledning er det også, på stabaek.no/kalender. Helt suverent! Bra service! Tror jaggu jeg MEEEELDER MEG INN I STABÆK SUPPORT AS!!! stabaek.no/medlem Nå. Nå gjør jeg det. Edit: Nå har jeg gjort det. Endret 12. Desember 2013 av alltidblaa 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 16. Desember 2013 Del Skrevet 16. Desember 2013 Stabæk Support er i Stabækbutikken på Nadderud torsdag 19.12 kl 18-21! Vi selger medlemskort og sesongkort, og hvis du har kjøpt på nett kan du også hente kortene dine her så de kan puttes under juletreet. Kjøper du medlemskap eller sesongkort i julegave til noen? Vi lover å holde på hemmeligheten! Lars Hjorth kommer kl 20 for å gi deg siste nytt om klubben. Alle som kjøper medlemskap i desember er med i trekningen av helt nye skjerf! Kommer du før butikkens offisielle stengetid kl 19:00 kan du også gjøre unna julegaveshoppingen denne dagen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 16. Desember 2013 Del Skrevet 16. Desember 2013 I'll be there! Henter kortet, så kan dere bare beholde de tyve kronene. Med mindre kortet allerede er på vei, da. I så fall handler jeg for tyve kroner mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 28. Desember 2013 (endret) Del Skrevet 28. Desember 2013 (endret) Årets (og neste års...) fyrverkeri får du kjøpt hos Stabæk på Nadderud! Våre supportere stiller opp på dugnad, og hele overskuddet går til klubben. Og med tanke på trenersituasjonen kan det være lurt å kjøpe inn litt ekstra, i tilfelle rottefelle det føles naturlig å feire om ikke så altfor lenge... TV2 Nyhetskanalen sender live fra kl 13, så de som er ute for å handle kan jo svinge innom da. Det er ikke lov til å sprenge TV2-folkene selv om ikke alle liker dem for måten de dekket TV2-skandalen på. Endret 28. Desember 2013 av Posse 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2014 (endret) Til info for dere spillegale: Siden 1. september 2013 har Stabæk Support fått kr. 41.174 i Grasrotmidler fra Norsk Tipping. Totalt for 2013 er beløpet hele 108.748. Det er laaaangt over budsjettet! For Stabæk Fotball sin del er tallene fra 1. september kr. 192.906, og for hele 2013 kr. 545.822,-. Endret 6. Januar 2014 av Slum 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2014 (endret) Du vet vel at Norsk Tipping betaler for monopol, som visstnok også betyr at de ikke kan knyttes til spilleavhengighet eller andre moralske problemstillinger. Tror det fungerer omtrent som klimakvoter: Hvis man betaler for noe negativt, finnes det ikke lenger. Endret 6. Januar 2014 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender... Klubben har vel ikke lov til å bruke disse midlene til andre ting enn breddefotballen, uansett hva Ingo måtte love og ikke love? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Flott med penger til en oss og til breddefotballen i Stabæk (mener Ingo har lovet at alt klubben får inn her går til breddefotballen i klubben), men jeg skal være såpass pirkete at jeg synes dette er litt tvilsomt. Vi tjener penger på andres spillegalskap, spesielt noen få enkeltskjebner som gir vel mye grunker i kassa. Fred være med avsender... Klubben har vel ikke lov til å bruke disse midlene til andre ting enn breddefotballen, uansett hva Ingo måtte love og ikke love? Da er det nok bare Ingo som har presisert hvor pengene går hen når han har oppfordret folk til å tegne grasrotandel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene? Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete! Noe hjelp å få? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene? Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete! Noe hjelp å få? http://www.stabaek.no/medlem 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene? Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete! Noe hjelp å få? http://www.stabaek.no/medlem Er allerede medlem, men har ikke sesongkort, kan jeg bare bli medlem på nytt da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene? Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete! Noe hjelp å få? http://www.stabaek.no/medlem Er allerede medlem, men har ikke sesongkort, kan jeg bare bli medlem på nytt da eller? Du kan betale inn restsummen for kun sesongkortet og merke innbetalingen med ditt navn. Og hvis du trenger det sendt i posten legger du på 20,-. 9853 05 71165 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Noen som vet hvordan en bestiller sesongkort på SS plassene? Får det ikke til på stabaksesongkort.no, jeg får bare beskjed om at jeg må velge sete! Noe hjelp å få? http://www.stabaek.no/medlem Er allerede medlem, men har ikke sesongkort, kan jeg bare bli medlem på nytt da eller? Du kan betale inn restsummen for kun sesongkortet og merke innbetalingen med ditt navn. Og hvis du trenger det sendt i posten legger du på 20,-. 9853 05 71165 Legger jeg bare til adressen min da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Du er allerede registrert med adresse dersom du har medlemskap. Med mindre du har flyttet siden du meldte deg inn skal dette gå fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 20. Januar 2014 Del Skrevet 20. Januar 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får sesongkortet i posten? Bestilte for ca 2 uker siden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 20. Januar 2014 Del Skrevet 20. Januar 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får sesongkortet i posten? Bestilte for ca 2 uker siden! Hei. De som hadde sesongkort i fjor vil få det umiddelbart etter å ha betalt årets. Disse kortene har vi allerede klare. For de som ikke hadde sesongkort i fjor vil det ta litt lenger tid da kortet må lages i Stabæk Butikken. Kortet ditt skal være i produksjon der nå og du vil få det tilsent så fort det er klart. Sesongkortene i år er personlige og elektroniske tilsvarende slik de var nede på Fornebu. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 20. Januar 2014 Del Skrevet 20. Januar 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får sesongkortet i posten? Bestilte for ca 2 uker siden! Hei. De som hadde sesongkort i fjor vil få det umiddelbart etter å ha betalt årets. Disse kortene har vi allerede klare. For de som ikke hadde sesongkort i fjor vil det ta litt lenger tid da kortet må lages i Stabæk Butikken. Kortet ditt skal være i produksjon der nå og du vil få det tilsent så fort det er klart. Sesongkortene i år er personlige og elektroniske tilsvarende slik de var nede på Fornebu. Okei, hadde ikke i fjor så da er det vell under produksjon. Takk for svar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Januar 2014 Del Skrevet 21. Januar 2014 Noen god forklaring på hvorfor forumet er så forbanna ustabilt i dag? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 21. Januar 2014 Del Skrevet 21. Januar 2014 Nei. Jeg har vært inne og sjekka mange ganger, men det er en forbigående feil som ikke ligner den vanligste bugen vi har. Har tatt kontakt med leverandør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Januar 2014 Del Skrevet 21. Januar 2014 Nei. Jeg har vært inne og sjekka mange ganger, men det er en forbigående feil som ikke ligner den vanligste bugen vi har. Har tatt kontakt med leverandør. Frustrerende. Får håpe det blir orden på ting snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 22. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2014 (endret) Tv2 Sumo viser 60 treningskamper før sesongen. 24. januarKl. 17.00 Bærum - Stabæk på Sandvika stadion på tv2sumo.no 31. januarKl. 14.00 Sarpsborg 08 - Stabæk i Østfoldhallen på tv2sumo.no 22. februarKl. TBA Vålerenga - Stabæk i Oslo på tv2sumo.no1. marsKl. 19.00 Vålerenga - Stabæk - La Manga på tv2sumo.no 5. marsKl. 15.00 Stabæk - HamKam - La Manga på tv2sumo.no 23. marsKl. TBA Rosenborg - Stabæk i Abra-hallen eller Lerkendal på tv2sumo.no Endret 22. Januar 2014 av ÅsmundJ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
B.B King 1 Del Skrevet 6. Februar 2014 Del Skrevet 6. Februar 2014 Praktisk info. De spiller ball og vi drikker øl. Og venter. Sånn skal det være og sånn er det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Februar 2014 Kjære Stabæk Fotball og Stabækfans forøvrig. Vi har fått melding om at en vennegjeng på ståfeltet sammen har spart opp 76 000,- kr, som de har valgt å gi som engangsbidrag til den magiske tieren. Denne vennegjengen har også faste trekk til tieren hver måned. Stabæks hovedsponsor Sparebank 1 applauderer tiltaket og matcher vennegjengens bidrag, slik at trener Bob nå har 152 000,- ut av det blaa til å signere en spiller han mener kan bli svært viktig for laget, Stephens. Stephens vil i så fall være fullt ut finansiert av vennegjengen, Sparebank 1s bidrag og de faste tiergiverne. Vennegjengen sier følgende til Stabæk Support: "Våre lommer er ikke spesielt dype. Vi er studenter og arbeidere. Men hvis vi kan bruke litt av studielånet, pantepengene og tierne vi finner i innerlomma på å løfte Stabæk ut av sumpen, så er det verd det. Vi kan forstå at noen føler det er mye tigging etter penger, det har de fleste kjent på kroppen. Det er mange som er bekymret for om det vil fortsette slik i år etter år. Om folk ikke hadde bidratt slik de gjør, kunne vi sittet på hver vår kant med noen kroner ekstra, men vi hadde mistet klubben der vi har funnet venner, fellesskap og opplevelser, klubben som har lært oss å våge å være annerledes, å tenke stort selv om man er liten - og reise seg litt etter litt når det går overende, med hjelp av sine venner. Måten klubbens frivillige, ansatte fra både nå og tidligere, fans og støtteapparat har opplevd og håndtert en nedtur slik vi har hatt fortjener at vi bidrar med det vi kan. Det er så mange uegoistiske, flotte mennesker som gir av seg selv hele veien, uten å forlange noe tilbake utover å være en del av Stabækfamilien. Vi håper det vil være flere sponsorer der ute som vil investere i at vi holder plassen i eliteserien, så vi kan bygge stein på stein og etablere oss som en klubb med sunn økonomi. Det er en investering for hele lokalsamfunnet. Og vi håper det er mange der ute som nå, enten de står eller sitter, melder seg inn i Stabæk Support. Det er en fantastisk gjeng som aldri gir opp, og hvis det kommer inn mange nye medlemmer kan de jo matche en stafettpinne på 76 000,- også! Vi girer opp til sesongen 2014. Vi planlegger nye flagg, bannere, fyrverkeri og hvilke turer vi skal dra på. Vi håper å få selskap av så mange som mulig av dere. Alltid, uansett. " Stabæk Support må antakelig ha medlemsavstemning for å gå over budsjett på denne måten, men det er ikke noen hemmelighet at vi har litt penger på bok. Vi får til en avstemming om dette om kort tid. Men dere, er ikke dette en fantastisk nyhet?! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 602 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Dette beskriver noe av essensen i min kjærlighet til Stabæk og alle rundt klubben. Alltid, uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Hva med og prøve og samle inn litt penger utenfor 10ern.. men en engangsoverføring fra stabæk support? feks at vi kjøper plass på vegg, en pleksiplate eller noe som blir stående enten på blaa eller på nadderud et sted, med navnet på de som har vært med.. og så eks minumum 50 kr? 100? 200kr? donasjon? bare forslag? kanskje lettere og få med seg fler, kanskje mindre bedrifter også..? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 26. Februar 2014 Del Skrevet 26. Februar 2014 Budstikka med sak: http://www.budstikka.no/sport/vennegjeng-gir-stabek-nermere-hundre-tusen-kroner-til-spillerkjop-1.8309266 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 12. Mars 2014 Del Skrevet 12. Mars 2014 Fra Stabæk Fotball sin facebookside: Sett av lørdag 29.mars fra kl 11 - 14 til Blaa Dag på Bekkestua og KickOff på Onkel Blaa fra kl 18!Mer info kommer snart! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 21. Mars 2014 Del Skrevet 21. Mars 2014 Har bestilt sesongkort på nett, hvor henter man det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Mars 2014 Del Skrevet 21. Mars 2014 Ja, blir det utlevering neste søndag for oss som ikke får hentet før det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå