Kittil 474 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Alle supportere er hjertelig velkommen, og er du medgangs så konverterer vi deg til motgangs supporter også! Meld deg inn her http://www.stabaek.no/medlem Betal via nettbank og ta med kvittering, eller med cash på søndag, eller terminal (hvis marbor har) null stress. Velkommen, og dra med deg alle kompisene dine på stabæk eventyr! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 haha konge, men jeg var med på porsgrunn i 05 også, så er ikke så ille. Jeg får med 3 syngende supporte til uken virker det som! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Vi skal spille semifinale! Som medlem i Stabæk Support kjøper du billettene dine i Stabækbutikken på Nadderud. Prisen er150,-. Kanskje får vi til løssalg på seriekamper i forkant, men det vet vi ikke sikkert per nå. Øvrig salg på resten av stadion vil foregå slik: Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter fra 26. august. Salget er lukket for disse frem til fredag 5. september kl 23:59. Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken eller på innehaverens passordbelagte nettside. Fra og med 6. september vil salget åpne for alle, men kun i Stabækbutikken og på servicekontoret på brakka, dagtid på hverdager. Fra og med 15. september kl 00:01 åpner nettsalget for alle tribuner for eventuelle restbilletter. Molde har fått tildelt felt 307-309, ordinære bortefelt. Vi tar ikke en dritt for gitt. Men, hvis vi skulle komme til cupfinalen, kan vi ikke garantere medlemmer som melder seg inn etter kampstart mot Molde cupfinalebilletter. Vi håper derfor folk kjenner sin besøkelsestid og ikke bare kommer diltende inn døra når champagnen er åpnet... Chixa: Kvartfinale borte mot LSK Sportsklubb Kvinner FotballDiverse nettpresse omtalte LSKs vanskelige uke med at kvinnene trakk "verst tenkelige motstander" i Stabæk. Bra. Kvartfinalen mot LSK spilles i LSK hallen onsdag 3. september kl 1900. For at Chixa skal få best mulig støtte setter Stabæk Support i svært godt samarbeide med Buss1 Marius opp transport til denne kampen. Dette for at flest mulig skal kunne komme seg dit på en enkel måte. Bussen vil gå fra Bekkestua kl 17:45, og koster 50 kr.Det vil være muligheter for påstigning på feks Lysaker, Skøyen/Sjølyst, Bygdøylokket og Helsfyr (under broen). Påmelding til Trond på 400 39 927. Husk neste match på Nadderud 31.08 kl 18:00!Vi slo Godset i Drammen og påførte dem med det deres 3. hjemmetap på 4 sesonger! Nå venter Ulf hjemme, en kamp der vi skal og bør styre spillet og ta poengene. Møt opp, på de små anledningene og de store - så blir Eventyret Stabæk virkelig. Igjen. Og igjen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Sist jeg skulle kjøpe billetter til cupkampen i Stabækbutikken tok de kun i mot kontanter. Er dette tilfellet nå også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Sist jeg skulle kjøpe billetter til cupkampen i Stabækbutikken tok de kun i mot kontanter. Er dette tilfellet nå også? Du kan jo spørre dem. butikken@stabak.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Jeg skal stå vakt men tenkte andre ville vite. Dere kan jo ta kontakt på butikken@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Sist jeg skulle kjøpe billetter til cupkampen i Stabækbutikken tok de kun i mot kontanter. Er dette tilfellet nå også? Betalte med kort i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Flere enn jeg som ikke får åpnet Forumet idag? Går fint fra mob, men ikke fra pc. Har prøvd Explorer, Chrome og Firefox... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Har ikke hatt problemer, vært pålogget med iPad, mobil og Mac. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Flere enn jeg som ikke får åpnet Forumet idag? Går fint fra mob, men ikke fra pc. Har prøvd Explorer, Chrome og Firefox... Kanskje Explorer smittet Chrome og Firefox? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Norge - Italia, EM-kvalifisering, Ullevaal Stadion - tirsdag 9. september 20:45 Stabæk Support står sammen med andre stående, syngende supportere for å se Norge kjempe Italia i senk. Billettene på NSAs ståfelt koster kun 200 kr, det blir kjempestemning og vi kan ha det fett på kamp selv uten at Stabæk spiller. Klubbeffekter blir igjen hjemme, på landskamp står vi sammen for Norge! Billetter reserveres på mortimer@stabaek.no, og kan hentes og cashes ut kontant ved inngang 6 (ved siden av Burger King) fra kl 18:45. Vi ses! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Åja, du vil ha billett til semifinalen sier du? Vel, slik får du tak i dem! Stabækbutikken er åpen 12:00 - 20:00 mandag til fredag i uken som kommer. Lørdag er butikken åpen 10:00 - 15:00. Ta med medlemskortet ditt for å få kjøpt billett! Forøvrig blir Ullevaal utsolgt på tirsdag mot Italia, og det er fortsatt noen få ledige billetter på NSA-feltet igjen. Det kan være fin opptakt til cupfinale, eyh? Ta med en kompis og reservér billetter på mortimer@stabaek.no 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 6. September 2014 (endret) Del Skrevet 6. September 2014 (endret) Kan jeg ta med en kompis som ikke er medlem? På Norge Endret 6. September 2014 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Hvordan gjør en det hvis en vil bestille billett til semien men ikke kommer seg til Stabækbutikken ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. September 2014 (endret) Del Skrevet 6. September 2014 (endret) Kan jeg ta med en kompis som ikke er medlem? På Norge Jepp, jeg har en egen ekstrakvote. Bare send meg en PM med antallet du vil ha. Ta gjerne med flere kompiser sålenge de står og synger. Endret 6. September 2014 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 7. September 2014 Del Skrevet 7. September 2014 Husk at du må ha gyldig (betalt) medlemskap i Stabæk Support FØR semifinalen mot Molde blåses igang for å være garantert eventuell cupfinalebillett. Vi kan ikke holde av billetter til eventuelle etternølere som kommer diltende først etter at vi har kommet til Ullevaal. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. September 2014 Del Skrevet 7. September 2014 Hvis jeg bestiller billett på semien nå på nett, må jeg hente den på Stabækbutikken eller ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Inviter alle du kjenner med hjertet i Stabæk, det er utrolig viktig at vi pakker Nadderud stappfullt til denne kampen! Hvis vi skulle klare en cupfinale er det enormt viktig for klubben både økonomisk og omdømmemessig, og for et eventyr det ville vært å peke nese til alle som trodde vi bare skulle ramle rett ned igjen! https://www.facebook.com/events/1553764124843882/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2014 Inviter alle du kjenner med hjertet i Stabæk, det er utrolig viktig at vi pakker Nadderud stappfullt til denne kampen! Hvis vi skulle klare en cupfinale er det enormt viktig for klubben både økonomisk og omdømmemessig, og for et eventyr det ville vært å peke nese til alle som trodde vi bare skulle ramle rett ned igjen! https://www.facebook.com/events/1553764124843882/ Takker så mye for at du opprettet nytt arrangement på FaceBook. Det arrangementet som mediesjefen i Stabæk Fotball opprettet var noen av det minst engasjerende jeg har lest på FaceBook. To setninger og ikke noe bilde. Jada, dette er pirkete, men likevel håpløst av en person som i sin CV fremhever sosiale medier som en viktig og effektiv plattform for kommunikasjon. Godt at SS igjen gjør jobben for klubben, og da på en skikkelig måte. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Det er litt visuell forskjell ja. I tillegg tenkte jeg det ville være bra å skrive noe engasjerende om denne utrolig viktige kampen, samt opplyse om billetter og Stabækbutikkens åpningstider. 1 500 inviterte allerede, og det er 20 min siden jeg lagde eventet, bra rekruttering folkens! PS: En annen fordel med å faktisk lage litt bilder på eventet er at det blir seende slik ut på face: 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Hvis jeg bestiller billett på semien nå på nett, må jeg hente den på Stabækbutikken eller ?? Er det mulig å få et svar her inne eller ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Har ikke prøvd, men du kan vel printe ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 9. September 2014 Del Skrevet 9. September 2014 Hvis jeg bestiller billett på semien nå på nett, må jeg hente den på Stabækbutikken eller ?? Er det mulig å få et svar her inne eller ?? Si gjerne ifra hvis du får et svar fra butikken@stabak.no Det er dessverre ingen herfra som jobber der lenger, men det kan du lese om i en annen tråd... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 9. September 2014 (endret) Del Skrevet 9. September 2014 (endret) Bill til semien selges vel kun i butikk tror jeg? Endret 9. September 2014 av -MG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. September 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. September 2014 (endret) I løpet av første natten er det allerede flere attending på SS sitt semifinale-event på Facebook enn det er på Stabæk Fotball sitt som har ligget ute mye lenger. Et godt eksempel på at design og innhold på hva som legges ut på sosiale medier og internett har betydning. Tenk hvordan klubben kunne fremstått utad om vi hadde hatt rett kompetanse i stillingen som har ansvaret for dette... Endret 9. September 2014 av Isla 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 9. September 2014 Del Skrevet 9. September 2014 Bill til semien selges vel kun i butikk tror jeg? Det legges ut billetter på nett den 15. hvis det er flere igjen. Var innom butikken i går og det selges bra med billetter så hadde ikke tatt sjansen på å vente til de legges ut på nett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Noen som husker fristen på fornyelse av sesongkort på Hovis? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Jeg mener å huske at det er 6. desember - deretter er det fritt frem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. November 2014 Del Skrevet 14. November 2014 5.desember fikk jeg beskjed om. Men det er bare trøbbel over hele fjøla i bestillingssystemet der som de prøver å rydde opp i nå =) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 20. November 2014 Del Skrevet 20. November 2014 Hvordan fornyer en sesongkortet sitt på SS tribunen på nett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå