Gå til innhold

Anbefalte innlegg

La oss tenke oss at det var april måned nå, og at sesongen hadde startet i dag med de spillerne som er i klubben pr. i dag. Ingen av lagene hadde hatt mulighet til å forsterke laget før sesongslutt, men ingen var ute med skader heller. Hvem står best rustet akkurat nå? Hvem ville rykket ned?

1. LSK - Virker stabile i RL (bra innkjøp).

2. Lyn - Samme som LSK, minus for Derek-salg (Leo og Mikel ut = ubetydelig). De unge blir stadig eldre.

3. RBK - Flere spillere begynner å vokne fra dvalen nå. Potensialet er enormt. Ikke elendig i CL.

4. VIF - Ingen store forsterkninger (ink. Derek), men har mistet noen.

5. Start - Har vel ikke overbevist siden kampen mot VIF i september. Ingen nye av betydning. Dårlig i RL.

6. Viking - Ikke fått gjort de helt store endringene utenom trenerskiftet. Brukbart i UEFA. Østenstad ut.

7. TIL - Mistet suksesstrener, men har bra flyt nå. Virker som spillergruppa er OK. Brukbart i UEFA.

8. Brann - Veldig usikker, vet egentlig ikke hva spillergruppa består av nå.

9. Stabæk - Brukbare på alle plan. Ingen klare svakheter, men usikker på om det holder i TL.

10. Ham-Kam - Mye endringer, og de avventer de helt store innkjøpene. Mistet noe kvalitet.

11. Odd - Potensielt synkende skip. Mye kvalitet ut, lite inn.

12. Molde - Molde har etablert seg nede i sumpa. Endel kvaliteter, men det står og faller på Friend.

13. Sandefjord - Jeg har ikke helt skjønt hva tankegangen er bak så mange innkjøp av så mye rart.

14. Fredrikstad - Har vel egentlig bare svekket seg siden de startet sesongen 2005. Pila peker nedover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 15. Dec 2005, 11:37) 57573[/snapback]

Ikke rart Brann havner midt på treet? Du skal ha for at du er ærlig. Hadde enda avisene som vurderer vel så vilkårlig vært like ærlige...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ikke på Nadderud (eller bortekamper) for å se Stabæk kjempe for overlevelse i eliteserien. Jeg skal heie, skrike, håpe, be, trygle, tro og ønske at vi er med i medaljekampen og at vi minst får deltakelse i Europa neste høst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ikke på Nadderud (eller bortekamper) for å se Stabæk kjempe for overlevelse i eliteserien. Jeg skal heie, skrike, håpe, be, trygle, tro og ønske at vi er med i medaljekampen og at vi minst får deltakelse i Europa neste høst.

Jeg priser meg lykkelig hvis vi holder plassen, men meg om det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg priser meg lykkelig hvis vi holder plassen, men meg om det.

Hepp

Du er ikke alene, men samtidig så er det greit at stabæk har som policy at det ikke er noen vits i bare å være i eliteserien. Vi må tilstrebe å hevde oss i konkurransen. Derfor var vi også tippeligens nest beste lag i antall plasseringer i årene før nedrykket.

Jeg holder Lyn for å være tippeligaens sterkeste lag per i dag, med LSK på en god annenplass. RBK, Viking og TIL følger på de neste plassene. Men TIL står i fare for å miste mange nøkkelspillere i vinter. I bunnene har vi Ham-Kam, Molde, Odd og Sandefjord. Vi bør være å finne et sted rundt midten på tabellen sammen med lag som Brann og Start.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg spår vil Rosenborg vinne serien ganske klart neste år.. LSK, VIF, Lyn og Viking vil følge i en mølje bak. Nederst ser jeg Sandefjord, Odd og Ham-Kam som de tre klare dumpekandidatene. Ham-Kam tror jeg vil komme til å slite skikkelig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg spår vil Rosenborg vinne serien ganske klart neste år.. LSK, VIF, Lyn og Viking vil følge i en mølje bak. Nederst ser jeg Sandefjord, Odd og Ham-Kam som de tre klare dumpekandidatene. Ham-Kam tror jeg vil komme til å slite skikkelig..

Ikke Fredrikstad eller Tromsø som dumpekandidater?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke Fredrikstad eller Tromsø som dumpekandidater?

Jeg tror Tromsø klarer seg helt fint neste år, hvertfall med det gode spillet de har hatt i UEFA-cupen i år! Så tror jeg Fredrikstad kommer rett over streken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 15. Dec 2005, 11:37) 57573[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

La oss tenke oss at det var april måned nå, og at sesongen hadde startet i dag med de spillerne som er i klubben pr. i dag. Ingen av lagene hadde hatt mulighet til å forsterke laget før sesongslutt, men ingen var ute med skader heller. Hvem står best rustet akkurat nå? Hvem ville rykket ned?

2. Lyn - Samme som LSK, minus for Derek-salg (Leo og Mikel ut = ubetydelig). De unge blir stadig eldre.

3. RBK - Flere spillere begynner å vokne fra dvalen nå. Potensialet er enormt. Ikke elendig i CL.

5. Start - Har vel ikke overbevist siden kampen mot VIF i september. Ingen nye av betydning. Dårlig i RL.

6. Viking - Ikke fått gjort de helt store endringene utenom trenerskiftet. Brukbart i UEFA. Østenstad ut.

7. TIL - Mistet suksesstrener, men har bra flyt nå. Virker som spillergruppa er OK. Brukbart i UEFA.

9. Stabæk - Brukbare på alle plan. Ingen klare svakheter, men usikker på om det holder i TL.

10. Ham-Kam - Mye endringer, og de avventer de helt store innkjøpene. Mistet noe kvalitet.

12. Molde - Molde har etablert seg nede i sumpa. Endel kvaliteter, men det står og faller på Friend.

13. Sandefjord - Jeg har ikke helt skjønt hva tankegangen er bak så mange innkjøp av så mye rart.

14. Fredrikstad - Har vel egentlig bare svekket seg siden de startet sesongen 2005. Pila peker nedover.

Ifølge Vinter Tabellen er Fredrikstad øverst, Nanne og Occean toppscorere. ps. Stabæk 4. og Sandefjord Siste....

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 15. Dec 2005, 11:37) 57573[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ifølge Vinter Tabellen er Fredrikstad øverst, Nanne og Occean toppscorere. ps. Stabæk 4. og Sandefjord Siste....

Tror ikke Fredrikstad kommer sist. Bytter plass med TIL som virkelig sliter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skulle sette opp en slik tabell nå ville den nok sett ganske anderledes ut. Den jeg skrev i desember var før treningskampene begynte, altså kun basert på spillersalg og kjøp, noen RL-, UEFA- og CL-kamper. Tror dessverre Stabæks vintertabellposisjon er noe bedre enn det vi kan forvente i serien.

RBK og LSK får kjempe om gull. "Røkla 1" får gå for bronse og RL. "Røkla 2" får kjempe for ny TL-kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

(d*u*b @ 15. Mar 2006, 19:49) 66388[/snapback]

Om jeg skulle sette opp en slik tabell nå ville den nok sett ganske anderledes ut. Den jeg skrev i desember var før treningskampene begynte, altså kun basert på spillersalg og kjøp, noen RL-, UEFA- og CL-kamper. Tror dessverre Stabæks vintertabellposisjon er noe bedre enn det vi kan forvente i serien.

RBK og LSK får kjempe om gull. "Røkla 1" får gå for bronse og RL. "Røkla 2" får kjempe for ny TL-kontrakt.

Konklusjon: Det blir SINNSYKT jevnt i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvis serien startet i dag...
  • Opprett ny...