Donato 0 Del Skrevet 18. Desember 2005 Del Skrevet 18. Desember 2005 Vil bare presisere at dette ikke står noen steder, det er jeg som lufter mine drømmer og tanker. Jan Jönsson klarte å lokke Jansson, Nannskog, Pärsson og Karlsson til Adeccoligaen, kanskje han da kan klare å lokke Henrik Larsson til Stabæk og Tippeligaen? Det hadde hvertfall vært en fin julegave. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article516456.ece Det er ikke aktuelt før sommeren, men det skader vel uansett ikke å prøve. Helsingborg er ute etter han, vi henta kapteinen (Jansson) dems for et år siden, da kan vi klare å snappe en spiller også... Men som sagt, bare en drøm som jeg har et bitte lite håp om at skal gå i oppfyllelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 18. Desember 2005 Del Skrevet 18. Desember 2005 hadde det skjedd, ville julen og hele nyåret gått med på å glede seg, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves forza Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Desember 2005 Del Skrevet 18. Desember 2005 Henke er nok ikke å finne i Stabæk-drakt til våren nei. Heller ikke til sommeren. Drar han hjem, så drar han hjem til Sverige. Ikke til Norge. En kontrakt som er så lukrativ at han velger en mellomlanding i Norge tror jeg ikke Stabæk kan finansiere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Jeg hadde også gjerne sett ham i Stabæk drakt, men det kommer jo til å bli hinsides dyrt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Dream on! ...eller gløm det! Fra Barcelona til Stabæk....neppe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Dream on! ...eller gløm det! Fra Barcelona til Stabæk....neppe.. Han har jo også tilbud om forlengelse i Braca. Han kan velge å vrake som han vil. 99.9% sikker på at Stabæk er på vrak-lista. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Dream on! ...eller gløm det! Fra Barcelona til Stabæk....neppe.. Han har jo også tilbud om forlengelse i Braca. Han kan velge å vrake som han vil. 99.9% sikker på at Stabæk er på vrak-lista. Er det egentlig noen grunn til å tro at Stabæk er på noen liste i det hele tatt....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Henke har vel ikke hørt om Stabæk en gang... Til nød gjennom Chippen eller Tobbe..? Når vi er inne i fantasiverdenen, så er Batistuta kontraktsløs nå og Shearer til sommeren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Dream on! ...eller gløm det! Fra Barcelona til Stabæk....neppe.. Han har jo også tilbud om forlengelse i Braca. Han kan velge å vrake som han vil. 99.9% sikker på at Stabæk er på vrak-lista. Er det egentlig noen grunn til å tro at Stabæk er på noen liste i det hele tatt....? Mener selvfølgelig ikke at han er aktuell på noen som helst måte. Hvis han i det hele tatt har hørt om Stabæk så er ikke vi et alternativ for ham. Denne diskusjonen er bare å legge død. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Det å få Henke til Stabæk er vel egentlig ikke verdt å bruke noe tid på i det hele tatt. For det første: Barcelona til Stabæk? Ikke ennå. For det andre ville vi ikke hatt råd til å betale ham en månedslønn engang. Vi snakker faktisk millionen i uka... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Sier som han med barten, husker ikke hva han heter som sitter å kommenterer Handboll på TV2 -Hvis Henke Larsson kommer til Stabæk i løpet av sommeren så skal jg sykle fra Bærum til Kristiansand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Han skal velge mellom enten å dra til Helsingborg eller forlenge med Barca. Desverre er ikke Stabæk et alternativ. Han ville kledd den blaa drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Vi snakker faktisk millionen i uka... Vrøvl! Tror du Henke kommer hjem for å tjene penger eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Sier som han med barten, husker ikke hva han heter som sitter å kommenterer Handboll på TV2-Hvis Henke Larsson kommer til Stabæk i løpet av sommeren så skal jg sykle fra Bærum til Kristiansand. Hadde du sagt Norge rundt, hadde jeg blitt imponert. Men Kr.sand?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Det hadde vært konge! Men sansynligheten er minimal. Henke har ett hus som står og venter i Helsingborg. Og sønnen skal begynne på skolen neste høst. Jeg tror disse verdiene veier tungt når han først vender tilbake til Skandinavia (les: Sverige) Havner nok sikkert i HIF.. Litt for god for Högaborg (2.div eller no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal skrive noe om denne saken i det hele tatt, han har verken blitt linket til Stabæk, Norge eller hele norges Rosenborg, han skal til Sverige og HIF hvis han skal bort fra Barca Stenge tråd snart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Donato 0 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal skrive noe om denne saken i det hele tatt, han har verken blitt linket til Stabæk, Norge eller hele norges Rosenborg, han skal til Sverige og HIF hvis han skal bort fra Barca Stenge tråd snart? Jeg tvinger ingen til å lese her i det hele tatt, men Nanskog skulle "hjem" til Norge, kanskje også Henke vil "hjem" til Norge? Det var egentlig det jeg mente.... Prøver man ikke, får man hvertfall ikke. Hvem hadde egentlig trodd at Rekdal skulle gå til Enga for fem år siden eller når det nå var? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 tull! hva skal vi med en sånn gammal storhet? jeg er ganske sikker på at han ikke kommer, og jeg vil heller ikke ha han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 tull! hva skal vi med en sånn gammal storhet? jeg er ganske sikker på at han ikke kommer, og jeg vil heller ikke ha han! Hepp, Tenk den kommersielle verdien da.... Det ville vært helt sykt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Ingen tvil om at det hadde vært sinnsykt!! Vi snakker tross alt om en av verdens beste spisser som spiller på verdens beste fotballag!! Alderen spiller ingen rolle!! Kanskje Stabæk kunne solgt noen ekstra drakter også.. Men dette er vell kanskje å sikte litt vell høyt, men for all del, morro er det:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 dere begynner å overbevise meg... tenk den statusen, ja- flere tilskuere, medieoppmerksomheten, draktsalg osv. TOPPERS!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Tja, hvor stor kommersiell effekt kan det egentlig gi, Stabæks utgangspunkt tatt i betraktning? Det blir liksom ikke helt det samme som da Beckham skrev under for Real Madrid... Og nå er vel heller ikke draktsalg noen stor inntektskilde for Stabæk i utgangspunktet..? Mere oppmerksomhet fra Akersgata ville vi nok fått, men langt i fra så mye som f.eks. Vålerenga eller Rosenborg ville fått ved å signere han. Eller, kanskje ville vi ikke en gang hadde fått mere oppmerksomhet over tid, men den oppmerksomheten vi fikk hadde dreiet seg i hovedsak om Henke i stedet for laget. Litt som med Martin Andresen for noen sesonger siden og Daniel i fjor. "Henke senket Enga" i stedet for "Stabæk overlegne i østkant mot vestkant" eller "Henke på benken igjen", i stedet for fokus på kampen, dersom han ikke hadde blitt noen suksess. Jo da, så klart hadde det vært litt stas med en såpass profilert spiller. Men han er ikke verd det han eventuelt måtte fått i lønn dersom han hadde vært aktuell - noe han ikke er. Min personlige mening om han er at han er fryktelig oppskrytt. Bra Tippeliganivå holder han, men han er ikke av Barcelonakaliber, akkurat. Jeg synes at f.eks. Allbäck er en bedre spiller. Hvorfor må FCK snappe opp så mange bra svensker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Min personlige mening om han er at han er fryktelig oppskrytt. Bra Tippeliganivå holder han, men Det passer jo fint, siden vi skal spille i Tippeligaen i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Det hadde vært sinnsykt kult med Henke.. men som perfect 7 sier, fokuset blir nok mer på Henke enn Stabæk.. Tviler vel sterkt på at han kommer hit! Håper mer på Mourad... eller Sundgot, selvom Henke hadde vært Konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 *gjeeeeeesp* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Tror det er på tide at noen setter fra seg ølflaska og overbeviser seg selv om at romjulsfylla er over for denne gang og innser at Henke er uaktuell for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Tror det er på tide at noen setter fra seg ølflaska og overbeviser seg selv om at romjulsfylla er over for denne gang og innser at Henke er uaktuell for Stabæk. Du her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article525300.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Tror det er på tide at noen setter fra seg ølflaska og overbeviser seg selv om at romjulsfylla er over for denne gang og innser at Henke er uaktuell for Stabæk. Du her? Han klarte ikke å la være å gjøre comeback like før jul da nyheten om at mistet Sundgot kom. Bare se her Endret 3. Januar 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Tror det er på tide at noen setter fra seg ølflaska og overbeviser seg selv om at romjulsfylla er over for denne gang og innser at Henke er uaktuell for Stabæk. Du her? Du her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå