atleten 1 675 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Jeg har vært her hele tiden. Men jeg har desverre fått meg et liv utenfor forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Jeg har vært her hele tiden. Men jeg har desverre fått meg et liv utenfor forumet. Sviker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 tull! hva skal vi med en sånn gammal storhet? jeg er ganske sikker på at han ikke kommer, og jeg vil heller ikke ha han! Vil ikke ha Henke? Det er vel flere gode grunner til å ville ha Henke. For det første så er han en ekstremt god spiller. Tenk deg Nanne og Henke på topp! For det andre ville Stabæk fått enormt med oppmerksomhet og folk ville ha strømmet til stadion. For det tredje så har sikkert Henke en del habile fotballspillende venner som han kunne ha lokket til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 tull! hva skal vi med en sånn gammal storhet? jeg er ganske sikker på at han ikke kommer, og jeg vil heller ikke ha han! Vil ikke ha Henke? Det er vel flere gode grunner til å ville ha Henke. For det første så er han en ekstremt god spiller. Tenk deg Nanne og Henke på topp! For det andre ville Stabæk fått enormt med oppmerksomhet og folk ville ha strømmet til stadion. For det tredje så har sikkert Henke en del habile fotballspillende venner som han kunne ha lokket til Stabæk. Helt enig.. Han ville vært en "attraksjon" for BÆrum og kanskje Oslo. Han ville dratt ekstremt mange tilskuerer (i alle fall i starten). Jeg tror heller ikke at han kommer siden han har sagt at han enten skal forlenge med Barca (noe jeg tror at han ikke gjør), kanskje til Newcastle eller hjem til Sverige. Men HÅPET er det fremdeles. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Helt enig.. Han ville vært en "attraksjon" for BÆrum og kanskje Oslo. Han ville dratt ekstremt mange tilskuerer (i alle fall i starten). Jeg tror heller ikke at han kommer siden han har sagt at han enten skal forlenge med Barca (noe jeg tror at han ikke gjør), kanskje til Newcastle eller hjem til Sverige. Men HÅPET er det fremdeles.Hvis vi bare får lurt på han den blaa drakta tror jeg mye er gjort Endret 3. Januar 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Helt enig.. Han ville vært en "attraksjon" for BÆrum og kanskje Oslo. Han ville dratt ekstremt mange tilskuerer (i alle fall i starten). Jeg tror heller ikke at han kommer siden han har sagt at han enten skal forlenge med Barca (noe jeg tror at han ikke gjør), kanskje til Newcastle eller hjem til Sverige. Men HÅPET er det fremdeles.Hvis vi bare får lurt på han den blaa drakta tror jeg mye er gjort Tror kanskje det er dags å låse denne tråden nå. Ikke sånn at jg bryr meg men dette er like urealistisk som at jg kommer på stortinget Jg lover at jg skal sykle fra Tromsø til Kristiansand hvis Henke spiller 1 eneste minut for STB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Helt enig.. Han ville vært en "attraksjon" for BÆrum og kanskje Oslo. Han ville dratt ekstremt mange tilskuerer (i alle fall i starten). Jeg tror heller ikke at han kommer siden han har sagt at han enten skal forlenge med Barca (noe jeg tror at han ikke gjør), kanskje til Newcastle eller hjem til Sverige. Men HÅPET er det fremdeles.Hvis vi bare får lurt på han den blaa drakta tror jeg mye er gjort V A K K E R T Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Helt enig.. Han ville vært en "attraksjon" for BÆrum og kanskje Oslo. Han ville dratt ekstremt mange tilskuerer (i alle fall i starten). Jeg tror heller ikke at han kommer siden han har sagt at han enten skal forlenge med Barca (noe jeg tror at han ikke gjør), kanskje til Newcastle eller hjem til Sverige. Men HÅPET er det fremdeles.Hvis vi bare får lurt på han den blaa drakta tror jeg mye er gjort Tror kanskje det er dags å låse denne tråden nå. Ikke sånn at jg bryr meg men dette er like urealistisk som at jg kommer på stortinget Jg lover at jg skal sykle fra Tromsø til Kristiansand hvis Henke spiller 1 eneste minut for STB. Sørg for å komme til Kristiansand når vi spiller mot Start, - så skal jeg heie, jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå