Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå.

Man selger ikke sånt! Den har du til evig eie!!! B)

Er desverre ingen fotballpatriot, og har ingen kompiser som holder med Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er desverre ingen fotballpatriot, og har ingen kompiser som holder med Stabæk

Du er det nå. Få av plasten, ta den på og kjenn den deilige følelsen. Så kjøper du billett til 9. april hjemme mot Sandefjord, og så er du en av oss... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan fortsatt ikke skjönne at noen vil selge en drakt,sånt tar man vare på uansett ;) dessuten har vel de fleste her en borte drakt å ...

Hva med en enga eller rbk drakt? ville du tatt vare på den?

sist jeg sjekket snakket vi om en Stabäk drakt!!! hadde det värt noen annens drakt hadde jeg kommet med helt andre synspunkter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva petter? :P

Stemmer det...

Det er sånn det går når man blir regelrett

overfallt av en gærning som gjenre dytter

en kompis nedover tribunen, "bare" for å få

drakten til Veigar....

(Men hadde nok gjort det samme hvis jeg hadde sjansen)

:rolleyes:

P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå.

Dette er vel den samme drakta som man fikk med på kjøpet, sammen med billetter til VIF-Stabæk høsten 2004. Er vel teoretisk sett verdt 50 kroner. Stabæk ville jo uansett kvitte seg med disse, da vi skulle få ny draktsponsor i 2005.

Smålig å prøve å selge denne, og totalt latterlig å kaste. Gi den nå bort til en blaa sjel, hvis du ikke ser noen mulighet for at din egen sjel kan bli blaa. Men det er som din navnebror sier. Når du først har tatt den på, så vil du ikke ta den av igjen......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Bortedrakt Selges
  • Opprett ny...