EspenG 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå. Man selger ikke sånt! Den har du til evig eie!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenG 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå. Man selger ikke sånt! Den har du til evig eie!!! Er desverre ingen fotballpatriot, og har ingen kompiser som holder med Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Heia fotball! Klapp, klapp, klapp-klapp, klapp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Er desverre ingen fotballpatriot, og har ingen kompiser som holder med Stabæk Du er det nå. Få av plasten, ta den på og kjenn den deilige følelsen. Så kjøper du billett til 9. april hjemme mot Sandefjord, og så er du en av oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 eller mot vålerenga i siste vennskapskamp før sesongen... Tror det kan bli bra liv der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå. nei takk.. jeg har IA sin bortedrakt fra i år og det holder i massevis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 kan fortsatt ikke skjönne at noen vil selge en drakt,sånt tar man vare på uansett dessuten har vel de fleste her en borte drakt å ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 kan fortsatt ikke skjönne at noen vil selge en drakt,sånt tar man vare på uansett dessuten har vel de fleste her en borte drakt å ... Hva med en enga eller rbk drakt? ville du tatt vare på den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 kan fortsatt ikke skjönne at noen vil selge en drakt,sånt tar man vare på uansett dessuten har vel de fleste her en borte drakt å ... Hva med en enga eller rbk drakt? ville du tatt vare på den? sist jeg sjekket snakket vi om en Stabäk drakt!!! hadde det värt noen annens drakt hadde jeg kommet med helt andre synspunkter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pluggen 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Nei takk, har veigar sin hjemmedrakt fra i år Eller hva petter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Golfern 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Eller hva petter? Stemmer det... Det er sånn det går når man blir regelrett overfallt av en gærning som gjenre dytter en kompis nedover tribunen, "bare" for å få drakten til Veigar.... (Men hadde nok gjort det samme hvis jeg hadde sjansen) P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenG 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Ok, tenkte bare jeg skulle sjekke om noen var interessert. Men da går den i søpla. Flytting og ryddings på gang om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Ok, tenkte bare jeg skulle sjekke om noen var interessert.Men da går den i søpla. Flytting og ryddings på gang om dagen. Nææææææææææi! Ikke kaste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Jeg tar den glætt i mot som julegave.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Ok, tenkte bare jeg skulle sjekke om noen var interessert.Men da går den i søpla. Flytting og ryddings på gang om dagen. HELLIGBRØDE!!!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 auksjon??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Ok, tenkte bare jeg skulle sjekke om noen var interessert.Men da går den i søpla. Flytting og ryddings på gang om dagen. Fy skam! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 kan da ikke skrive på et forum at du kaster drakta,makan!!! da får du heller gi den bort til noen da hvis du absolut ikke vil ha den,noe jeg ikke skjönner hvorfor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Noen som er interessert i å kjøpe en hvit Stabæk bortedrakt fra sesongen 2004? Størrelse XL og ikke tatt ut av plasen ennå. Dette er vel den samme drakta som man fikk med på kjøpet, sammen med billetter til VIF-Stabæk høsten 2004. Er vel teoretisk sett verdt 50 kroner. Stabæk ville jo uansett kvitte seg med disse, da vi skulle få ny draktsponsor i 2005. Smålig å prøve å selge denne, og totalt latterlig å kaste. Gi den nå bort til en blaa sjel, hvis du ikke ser noen mulighet for at din egen sjel kan bli blaa. Men det er som din navnebror sier. Når du først har tatt den på, så vil du ikke ta den av igjen...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxystabæk 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Man skal ikke kaste en hellig drakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå