bestman1958 0 Del Skrevet 27. Desember 2005 Del Skrevet 27. Desember 2005 Yo! En kompisgjeng fra jobben reiser til Newcastle 3. februar. Noen her som har erfaring med hvordan man kjøper billetter til Newcastles hjemmekamper? Steder å bo? Andre tips? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Desember 2005 Del Skrevet 27. Desember 2005 Andre tips: http://justfuckinggoogleit.com/ Vips: http://www.newcastle.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 27. Desember 2005 (endret) www.newutd.com er en mye mer seriøs side enn newcastle.no Der får du pakketurer med båt og billett for 3500, ekke sikker på om du får med hotell Endret 27. Desember 2005 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 28. Desember 2005 Del Skrevet 28. Desember 2005 Yo! En kompisgjeng fra jobben reiser til Newcastle 3. februar. Noen her som har erfaring med hvordan man kjøper billetter til Newcastles hjemmekamper? Steder å bo? Andre tips? er det ikke morsommere å dra til Barcelona å se i Barca spille? sitte å fryse oppe i Norra England i dårli å grått vær. Ha en god bedring he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. Desember 2005 Del Skrevet 28. Desember 2005 skal du först se annen fotball en våres,så er jo England stedet å dra til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 28. Desember 2005 Del Skrevet 28. Desember 2005 skal du först se annen fotball en våres,så er jo England stedet å dra til Hvorfor det, fordi det er så koselig vær å så fine damer å så bra mat? Stemningen på en kamp i England er sikkert bra til tider men ett derby i Milano er nog på min ønskeliste eller en kamp mellom Real M-Barcelona. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. Desember 2005 Del Skrevet 28. Desember 2005 St.James' Park er en av stadionene i Europa hvor det koker mest på en vanlig hjemmekamp (ikke derby) så det er nok ikke noe dårlig valg å reise til Nord-England...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Desember 2005 Del Skrevet 28. Desember 2005 Har vært og sett Newcastle to ganger på St.James. Genial by. Genialt lag. Genial stadion. Genial Atmosfære. Skandaløs manager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 28. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 28. Desember 2005 (endret) Bare synd at det beste laget i nord er Middlesbrough.. Endret 28. Desember 2005 av joffen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Desember 2005 Del Skrevet 29. Desember 2005 skal du först se annen fotball en våres,så er jo England stedet å dra til Det får være opp til hver og en ja.. hehe. Men skal du se tifo får du ikke sett mye.. Vi nordborere er til og med bedre på det området Men det er vel FA sin feil at de tar bort alt som kan kalles supporterkultur på en øya der. http://www.ior.no har vel noen reiser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Desember 2005 Del Skrevet 29. Desember 2005 Beste tipset er vel å ta kontakt med den norske supporterklubben til Newcastle. Vær bare oppmerksom på at de gutta som styrer den prøver å leve av å selge fotballreiser til england på si. Det er således like mye en kommersiell aktør som en supporterklubb, men så er jo også målgruppen TV-supportere som skal oppleve guttedrømmen, med sitteunderlag, termos og pledd på stadion. Men bevares Newastle er ikke noe dårlig valg - har vel de beste og mest entusiastike supporteren i England, blant en gjeng blinde er den enøyde konge. Så forresten noen anbefalte deg Barcelona i stedet. Det gjør ikke jeg. Byen er fin og laget spiller fantastik fotball, men publikum på Camp Nou er blaserte og kjipe og stemningen er ingen ting å skryte av. Dra heller til Valenzia, Sevilla, Bibao eller aller helst til Madrid og se Rayo Vallecano i 2. divisjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Desember 2005 Del Skrevet 29. Desember 2005 Beste tipset er vel å ta kontakt med den norske supporterklubben til Newcastle. Vær bare oppmerksom på at de gutta som styrer den prøver å leve av å selge fotballreiser til england på si. Siden jeg er en liten Newcastle fan selv og skal nedover dit i mars for å se på newcastle-liverpool, så kan jeg si at newcastle.no (Den offisielle skandinaviske supporteklubben), fyren som er leder der, driver den for pengene og er heller ikke newcastle fan( ). Newutd.com, derimot, er en gruppe som så seg lei av blodprisene og styret fra newcastle.no at dem startet en ny supporterklubb, her tjener dem minimalt med penger selv, eneste dem tar er utgiftene dem får for å ordne alt. Så igjen, så vil jeg anbefale Newutd.com fremfor newcastle.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 29. Desember 2005 Del Skrevet 29. Desember 2005 Min far og jeg var i London i mars 2005. Der så vi på Arsenal - Crystal P. (5-1!). Totalt kostet turen ca 2250 (match billett fra gunners.no, hotell og fly t/r). Da fløy vi med ryanair. De flyr fra Torp til Newcastle. Den 3. februar vil en billett ikke koste mer enn 250 kr. for en vei. Det er en super pris. Hoteller er jeg ikke sikker på.. Ikke glem å gå på pub-hopping og mor deg. Ha en god tur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Så forresten noen anbefalte deg Barcelona i stedet. Det gjør ikke jeg. Byen er fin og laget spiller fantastik fotball, men publikum på Camp Nou er blaserte og kjipe og stemningen er ingen ting å skryte av. Dra heller til Valenzia, Sevilla, Bibao eller aller helst til Madrid og se Rayo Vallecano i 2. divisjon Jo, tenker også Bilbao er veldig interessant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 skal du först se annen fotball en våres,så er jo England stedet å dra til Hvorfor det, fordi det er så koselig vær å så fine damer å så bra mat? Stemningen på en kamp i England er sikkert bra til tider men ett derby i Milano er nog på min ønskeliste eller en kamp mellom Real M-Barcelona. Dit skal jeg og. Altså Milano derby. Var på seriefinalen i 2003/2004 sesongen, hvor Milan slo Roma, og avgjorde serien på hjemmebane. Fullsatt San Siro. Det var vanvittig. Ble ikke mindre opplevelsesrikt av at Roma supportene kastet bengalske lys og små bomber mot Dida og Gattuso. Kampen ble stoppet 2 eller 3 ganger. Synes San Siro var råere enn Nou Camp. Sevilla mot Betis er vel noe av det råere en kan stikke på i Europa? Evt. Roma - Lazio. Ellers kommer vel få kamper opp mot Boca - River? Det må i såfall være Stabæk - Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Fotballtur til England eller andre land i Europa koster vel alt fra 2500 til 6000 kroner med kampbillett. Bruk penga på Stabæk. Kjøp heller flybilletter til Tromsø, Trondheim, Bergen, Molde og Stavanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Er vel bare sunt med litt mangfold i livet, og utenom selve "supporten", så går vel pengene til eksempelvis SAS, Scandic og TIL? Men, selvsagt er det suverent å dra på slike borteturer. Nå synes jeg en langhelg i Milano en gang hvert annet år, kan by på mer enn en tur til Bergen. Både av kultur, festing, samt sjansen til å oppleve fotball- og stadionopplevelser av en annen verden. Men vi har vel alle ulike prioriteringer, og det er jo en fair sak. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Er vel bare sunt med litt mangfold i livet, og utenom selve "supporten", så går vel pengene til eksempelvis SAS, Scandic og TIL? Men, selvsagt er det suverent å dra på slike borteturer. Nå synes jeg en langhelg i Milano en gang hvert annet år, kan by på mer enn en tur til Bergen. Både av kultur, festing, samt sjansen til å oppleve fotball- og stadionopplevelser av en annen verden. Men vi har vel alle ulike prioriteringer, og det er jo en fair sak. Forza Stabæk Men hvorfor bruke tusenvis av kroner og feriedager på å se fotball i utlandet? Da kan man ikke skylde på at man ikke får med seg alle borteturene til Stabæk. Synes virkelig folk på forumet at det er bedre å bruke 2-4 feriedager og noen tusen kroner på å se Roma - Lazio, Milan - Inter eller Liverpool - Everton enn å dra til Tromsø og se Stabæk? Eller Molde - Stabæk? Da er det ikke så rart at vi sjelden er mer enn 50 mann på langturene våre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 30. Desember 2005 (endret) Men vi har vel alle ulike prioriteringer, og det er jo en fair sak. Forza Stabæk Synes virkelig folk på forumet at det er bedre å bruke 2-4 feriedager og noen tusen kroner på å se Roma - Lazio, Milan - Inter eller Liverpool - Everton enn å dra til Tromsø og se Stabæk? Eller Molde - Stabæk? Da er det ikke så rart at vi sjelden er mer enn 50 mann på langturene våre... Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, og jeg tror ikke jeg er representativ for den gjennomsnittlige forumbruker. Ei heller er jeg en del av den harde kjerne av supportere. Jeg digger Stabæk, og bruker naturligvis mye tid på klubben. Jeg har aldri dratt på noen lange borteturer, men stikker på type Odd, Lsk, Lyn, Vif og FFK. Det føler jeg er det nivået jeg ligger på, ift tid, tålmodighet hjemme, og grad av engasjement. For min del er ikke det å sette en langhelg i Europa, opp mot en bortetur til Tromsø, en relevant problemstilling. På det nivået er jeg rett og slett ikke. Men jeg ser jo såklart hva du mener, og det hadde jo såklart vært optimalt om det alltid var 500 blaa som reiste land og strand rundt for å hylle gutta. Forza Stabæk Endret 30. Desember 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Folk bør lære av Pedagogen. Han tar med familien på ferie til Molde, Sogndal, Tromsø, Alta, Bryne, Bergen, Hødd, Kristiansand osv. Han har vel knapt vært på ferie andre steder enn der Stabæk spiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Desember 2005 Del Skrevet 30. Desember 2005 Jeg planlegger Bodø-tur 17. februar. Da har sønnen min (som bor der) bursdag. Lurer på hva vi kan finne på i Bodø gitt. Så har jeg en datter som regner med å flytte til København til høsten (nei - ikke Anna). Hun får helt sikkert besøk av faren sin om Stabæk spiller i Royal League neste år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 31. Desember 2005 Del Skrevet 31. Desember 2005 Dit skal jeg og. Altså Milano derby. Var på seriefinalen i 2003/2004 sesongen, hvor Milan slo Roma, og avgjorde serien på hjemmebane. Fullsatt San Siro. Det var vanvittig. Ble ikke mindre opplevelsesrikt av at Roma supportene kastet bengalske lys og små bomber mot Dida og Gattuso. Kampen ble stoppet 2 eller 3 ganger. Synes San Siro var råere enn Nou Camp. Sevilla mot Betis er vel noe av det råere en kan stikke på i Europa? Evt. Roma - Lazio. Ellers kommer vel få kamper opp mot Boca - River? Det må i såfall være Stabæk - Bærum Nou Camp virker veldig "stille" antallet tatt i betraktning. Litt som Old Trafford. Sevilla - Betis har jeg bare sett på tv, men virka som fin stemning der. Lazio - Roma står iallefall høyest på min liste, sammen med Hammarby - AIK.. Av naturlige grunner. Ellers kunne jeg tenkt meg Fenerbache - Galatasaray/Bestiktas. (over)fanatisk stemming skulle jeg tro. Leste i en lang reisehandling svenske Offside om den kampen.. Var visst ca 5000 polti/millitærpoliti på den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Jg skal kanskje til Milano og se Inter-Juventus den 12:e Feb Fly tur/retur 2 netter på hotell+kampbillet ca 2400:- høres ikke så ille ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå