Atle 1 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Har klippet denne godbiten fra forumet på www.bastionen.no: Har ikke Pella egentlig sang på Byggmester Bob-melodien? Ikke så altfor bra, men. Per Egil Swi-ift Kan han score? Per Egil Swi-ift Klart han kan! Veldig spent om vi får høre den fra felt Å i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Dette er sakset fra en tråd hvor vi (Bastionen) diskuterer nye sanger, og PES-sangen med byggmester-BOB er ikke noe dere får høre i kveld. Men dere skal få høre mye annet som f. eks: (Mel: Gøy på landet) Sterke menn fra Oslo-by som jobber hardt for LØNNA! De reiser rundt i norges land og banker alle BØNDA! De kryper ut fra bu og fjøs og gnir seg trøtt i ØYA! Og før de skjønner hva som har skjedd har Lyn spilt av dem TRØYA! Gøy på landet, gøy på landet sånt no liker vi i LYN, ja det gjør vi alle. Gøy på landet, gøy på landet sånt no liker vi i LYN, ja det gjør vi alle. HEIA LYN!! Sees i kveld, håper på mye folk. Lykke til :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Det slår meg av og til hvor like sanger supporterne har. Jeg for min del kan klare meg uten den der hvor tribunene roper mot hverandre. Det gir meg litt sånne Lerkendal-frysninger nedover ryggen. Rooo-sen-booooorg, Rooo-sen-boooooorg, Rooo-sen-boooooorg. Patetisk! Hva er poenget med å kopiere det teiteste fra andre supportere? Vi skal vel ikke begynne å synge "Haslum kirke" før hver match også? Please?? Og til Bastionen: Den dere byggmester Bob-sangen var så teit at den er faktisk litt kul. Og nå har jeg faktisk fått byggmester Bob-sangen på hjernen. Takk!! Hvordan får jeg den vekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Tror vel egentlig ikke at vi kommer til å høre så mye fra dere som står på felt Å uansett, bortsett fra kanskje litt ralling i ny og ne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Vi skal vel ikke begynne å synge "Haslum kirke" før hver match også? Genialt. Vi må klare å få laget en sang om Haslum Kirke, selv om kirken må brennes ned først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Det er klart du klarer deg uten at tribunene synger mot hverandre, dere har jo ikke muligheten til det, hverken stadion eller antall supportere gjør det mulig for dere. Det er ikke det at jeg har sansen for det RBK holder på med, men å synge mor hverandre er ganske rått, prøv å se fotball andre steder i Europa så skjønner du. Lykke til mot Liin i kveld. Dere burde vel strengt tatt vært på vei til puben nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Jeg for min del kan klare meg uten den der hvor tribunene roper mot hverandre. Det gir meg litt sånne Lerkendal-frysninger nedover ryggen. Rooo-sen-booooorg, Rooo-sen-boooooorg, Rooo-sen-boooooorg. Patetisk! Ikke enig! Sett i fra hovedtribunen er det ikke noe annet som klarer å få opp trøkket på tribunen som nettopp det å rope mellom tribunene. Jeg føler da at også de som ellers ikke gir en lyd fra seg blir med på denne. Videre synes jeg den ikke kan sammenlignes med den ultradøve Rooooooosenbooooo-oorg. Det er vesentlig mer, hva skal jeg si, snert (?) i "Kom igjen Stabæk". Dette er også noe jeg er sikker på at spillerne legger merke til, og føler at støtten kommer fra begge sider og ikke bare fra $$. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Det slår meg av og til hvor like sanger supporterne har. Jeg for min del kan klare meg uten den der hvor tribunene roper mot hverandre. Det gir meg litt sånne Lerkendal-frysninger nedover ryggen. Rooo-sen-booooorg, Rooo-sen-boooooorg, Rooo-sen-boooooorg. Patetisk! Hva er poenget med å kopiere det teiteste fra andre supportere? Vi skal vel ikke begynne å synge "Haslum kirke" før hver match også? Please?? Og til Bastionen: Den dere byggmester Bob-sangen var så teit at den er faktisk litt kul. Og nå har jeg faktisk fått byggmester Bob-sangen på hjernen. Takk!! Hvordan får jeg den vekk? Enig i at det er mye like sanger rundt om kring, men det er vel konsekvensen av et lite land med et lite supporter-miljø... Vi blir vel opp mot 300 på felt Å, så litt lyd skal vi nok klare å lage... Og for å få bort Byggmester Bob kan du vel synge litt for Dinosaurmannen Finstad :wink: Per E -på ballen Lyn!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 16. Mai 2003 Del Skrevet 16. Mai 2003 Heldigvis? slapp vi å høre Chritian Holter og Thomas! Stenvoll synge. :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 17. Mai 2003 Del Skrevet 17. Mai 2003 300 på feltet på 16. mai........... Har ikke dere dobbelt så mange medlemmer da?? Da er det vel på tide å lage litt mer "hype" rundt det dere driver med, eller..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg