superblaa 1 465 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Du mener når Sund gikk mot cornerflagget for å dra ut tiden? Eller når han spilte videre til Veigar, som dro av et par mann, og satte opp Espen i meget god scoringsposisjon? Synes Sund var finfin jeg, men jeg har følelsen av at det skyldes friske bein hos Sund, samt slitne Tromsø bein som gav mye rom på slutten. Ergo, jeg tror Sund er nærmere en startoppstilling, men ikke nærme nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Man kan jo håpe på en ny vår for Sund. han har jo fått en hel vinter med laget, og har kansjke funnet seg bedre til rette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Ved cornerflagget mista han ballen rimelig kjapt i forhold til hva jeg tror andre av spillerne hadde klart i samme posisjon. Å spille ballen til Veigar som i sin tur spiller til andre er selvsagt bra, men var ikke noen stor soloprestasjon av Sund. Sund er en meget bra 1. divisjonsspiller, men holder ikke TL-standard. Ennå. Vi håper jo han utvikler seg, og han skal ha for at han har utrolig mye mer blikk for spillet enn Alan. Sund virker også raskere enn Tom, Veigar og Tommy. Men han sliter litt teknisk, i likhet med Tom. Veigar velger i likhet med Alan av og til for vanskelige løsninger, og Tommy er litt for feig som venstrekant (men kan fungere godt med en offensiv back som Bjørnar?). Uansett - vi har mange alternativer på begge kantplassene, men vi har pt. ingen spiller som skikkelig og komplett fyller rollen som kantspiller. Når det er sagt er vel sagnomsuste Chippen den svakeste kantspilleren vi har hatt hvis vi vurderer hans defensive arbeid. I det hele tatt savner vi fremdeles komplette spillertyper. I så måte synes jeg nyervervelsene Strand og Nystuen er lovende, men vi skulle sanka inn Reginiussen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Mener sund helt klart har både farten og teknikken til å spille kant i TL, men han mangler guts og troen på at han skal lykkes på dette nivået.. Det får han ikke uten å få spillt i TL. men pr i dag er han nok ikke i 11'ern... blir nok ikke lettere når vi forhåpentligvis blir kvitt skadene.. men han er den spilleren som har flest "kantspiller egenskaper"... stabile innlegg med begge bena har han jo også.. surt at han ikke har lykkes, for jeg tror han har det i seg å bli en lightversjon av the chip.. Mulig jeg er litt påvirket av det store savnet etter en kant... men jeg har pr i dag litt tro på Sund.. selv om jeg var ganske kritisk etter de første kampene i fjor.. hmm.. the mind works in fucked up ways... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 19. April 2006 (endret) Del Skrevet 19. April 2006 (endret) Uansett - vi har mange Når det er sagt er vel sagnomsuste Chippen den svakeste kantspilleren vi har hatt hvis vi vurderer hans defensive arbeid. Men, den klart beste fremover på banen. Endret 19. April 2006 av Andersblaa<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Branimir blir vel en bra ving når han kommer tilbake. Syns egentlig Bjørnar fungerer ganske bra på venstre kanten også. Tom er en vinnertype som etter min mening hører hjemme sentralt på midten hvor han kan takle og gjøre det han kan best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Når det er sagt er vel sagnomsuste Chippen den svakeste kantspilleren vi har hatt hvis vi vurderer hans defensive arbeid Det er jo derfor vi har bekk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Når det er sagt er vel sagnomsuste Chippen den svakeste kantspilleren vi har hatt hvis vi vurderer hans defensive arbeid Det er jo derfor vi har bekk! Mener du bæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Når det er sagt er vel sagnomsuste Chippen den svakeste kantspilleren vi har hatt hvis vi vurderer hans defensive arbeid Det er jo derfor vi har bekk! Mener du bæk? Det heter vel strengt tatt baeck Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå