gufa 550 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Er ikke helt sikker på om denne passer på dette forumet, men siden jeg bikke leser diskusjonene om nyheter på stabak.no, poster jeg den her. Daniel ber om hjelp til å finne barenhageplass eller dagmamma, som markus påpeker på det andre forumet så virker dagpappa uaktuelt, til sin datter på 15 mnd, og Markus Ks datter på 16 mnd. Les mer her: http://stabak.no/content/view/1554/97/ Her er det også et kommersiell idé til arbeidsledige/nytenkende barnehagearbeidere: Vi har Stabæk-klinikken, men trenger Stabæk-parken! En barnehage der spillerne og støtteapparatet har fortrinn, og der ungene får en sunn oppdragelse med de riktige verdiene. For spillerne betyr dette økt samhold i gruppen, fordi de kan ta følge til og fra barnehagen. Samtidig er det en trygghet at de har garantert plass. Også kan vi drømme om den dagen Barcelona ringer for å hente vår store stjerne, så sier han nei takk, sønnen min trives så godt i barnehagen på Bekkestua! For supportere blir det en glede å la barna få en sunn og trygg oppvekst. Ingen barnehageonkler med VIF-gensere eller tanter som ikke lar dem leke med ball fordi det er farlig. Og ikke minst ingen teite julegudstjenester, men et par ganger i måneden kanskje dra og leke på kunstgresset mens A-laget trener. Jeg har dessverre, eller heldigvis, ingen unger å bidra med til den nystartete barnehagen, men det fikser Daniel og Markus! PPS: Om du ikke tror det er god nok økonomi, så finn et par statstilskudd til. Eller ring Kristin H og klag din nød om vanskenene med å bygge ut barnehager, samtidig som du blir intervjuet av NRK-nyhetene. Da kommer det sikkert nok penger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 249 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Er ikke helt sikker på om denne passer på dette forumet, men siden jeg bikke leser diskusjonene om nyheter på stabak.no, poster jeg den her. Daniel ber om hjelp til å finne barenhageplass eller dagmamma, som markus påpeker på det andre forumet så virker dagpappa uaktuelt, til sin datter på 15 mnd, og Markus Ks datter på 16 mnd. Les mer her: http://stabak.no/content/view/1554/97/ Her er det også et kommersiell idé til arbeidsledige/nytenkende barnehagearbeidere: Vi har Stabæk-klinikken, men trenger Stabæk-parken! En barnehage der spillerne og støtteapparatet har fortrinn, og der ungene får en sunn oppdragelse med de riktige verdiene. For spillerne betyr dette økt samhold i gruppen, fordi de kan ta følge til og fra barnehagen. Samtidig er det en trygghet at de har garantert plass. Også kan vi drømme om den dagen Barcelona ringer for å hente vår store stjerne, så sier han nei takk, sønnen min trives så godt i barnehagen på Bekkestua! For supportere blir det en glede å la barna få en sunn og trygg oppvekst. Ingen barnehageonkler med VIF-gensere eller tanter som ikke lar dem leke med ball fordi det er farlig. Og ikke minst ingen teite julegudstjenester, men et par ganger i måneden kanskje dra og leke på kunstgresset mens A-laget trener. Jeg har dessverre, eller heldigvis, ingen unger å bidra med til den nystartete barnehagen, men det fikser Daniel og Markus! PPS: Om du ikke tror det er god nok økonomi, så finn et par statstilskudd til. Eller ring Kristin H og klag din nød om vanskenene med å bygge ut barnehager, samtidig som du blir intervjuet av NRK-nyhetene. Da kommer det sikkert nok penger! Jeg kan bidre med tre stykker. Da er vi allerede oppe i 5.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Jeg kunne ogsaa ha bidratt med tre - om tilbudet hadde kommet litt tidligere. Selv yngstejenta vil nok protestere iherdig (selv om hun elsker Stabaek over alt) - hun paastaar tilogmed at hun er voksen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Jeg kan jobbe der.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Jeg kunne ogsaa ha bidratt med tre - om tilbudet hadde kommet litt tidligere. Selv yngstejenta vil nok protestere iherdig (selv om hun elsker Stabaek over alt) - hun paastaar tilogmed at hun er voksen... Elsker hun Stabæk over alt, så er hun voksen nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 391 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 hva med å starte en skole i samme slengen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 hva med å starte en skole i samme slengen? Og det tror du dagens regjering vil tillate? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 391 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 hva med å starte en skole i samme slengen? Og det tror du dagens regjering vil tillate? hva med å starte en egen stat i samme slengen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 hva med å starte en skole i samme slengen? Og det tror du dagens regjering vil tillate? hva med å starte en egen stat i samme slengen? JESS! Og så kan vi melde oss inn i UEFA og få vår egen europacupplass!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Nå begynner det å likne barnehage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå