Gjest Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Hvor fikk du fem mill fra? Jeg foreslo 20 mill, sexxes mente at med femten mill for Marel mangler vi fortsatt fem for å ha råd til Ijeh. Å ja! Du mente i norske kroner. Regnet med at du regnet i svenske kroner når det var snakk om en spiller i en svensk klubb, og da er det vel kun 1 mill. som mangler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Daniel Braathen i Skeid er ganske god. Siden konkursspøkelset henger over dem som en klegg så bør man kunne få ham for en billig penge. Han var ganske sprek da vi spilte mot dem i kupen. Å diskutere Ijeh ser jeg på som urealistisk, blir som å vurdere Källström eller Johan Elmander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Ijeh er urealistisk ja. Braathen bør gå an. Da pressen skrev at han var aktuell, uttalte han jo også selv at han gjerne ville til Stabæk. Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Ijeh er urealistisk ja. Braathen bør gå an. Da pressen skrev at han var aktuell, uttalte han jo også selv at han gjerne ville til Stabæk. Henrik Er Braathen venstre kantspiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Nei, spiss. Pål Strand vil vi ikke ha. Han uttalte i et gammelt Humbug & Kanari at han ikke likte VIF (som han som LSK spiller er programforpliktet til), og Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. November 2002 Del Skrevet 6. November 2002 Pål Strand vil vi gjerne ha hvis vi spiller 4-4-2. Daniel Braathen er vel mer aktuell, men har Stabæk vurdert ham noe mer? Med den syltynne stallen vi har er det da bare å la ham prøvespille fort som faen, før noen andre tar ham. Tenk om vi kunne hatt 2 spisser som klarer å score! Drømme, drømme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Tror egentlig vi har bruk for de gode spillerne vi kan få, samme hvilken formasjon man måtte velge. Føler meg rimelig sikker på at Stabæk kommer til å vingle i formasjonsvalget også neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Nei, spiss. Pål Strand vil vi ikke ha. Han uttalte i et gammelt Humbug & Kanari at han ikke likte VIF (som han som LSK spiller er programforpliktet til), og Stabæk. Pål Strand er oppskrytt. Han har vel ikke akkurat vært tungen på vektskålen for Lsk i år. Danne er i følge Skeid sine sider midtbane/spiss. Tror han kunne vært en fin tilvekst både på kanten og på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Har jo begynt å dukke opp mange ledige spisser på markedet Aarst, Pavlovic, Rushfeldt. De skal vel ikke til samme klubb alle tre (Lyn, Rosenborg, Tromsø). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Nå tror jeg etterhvert at jeg begynner å ønske meg en ny høyrekant, så mye som Chippen farter rundt (nå hos Udinese). Det begynner vel å bli tvilsomt om vi får glede av han neste år... Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Nå tror jeg etterhvert at jeg begynner å ønske meg en ny høyrekant, så mye som Chippen farter rundt (nå hos Udinese).Det begynner vel å bli tvilsomt om vi får glede av han neste år... Udinese? Hvor har du dette fra? Håper vil selger ham til Herenveen så fort som mulig for en høy sum. Det blir nemlig ikke så lett å ha en sesongoppkjøring når du ikke vet hvordan spillertroppen blir til seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Udinese? Hvor har du dette fra? Det stod i dagens morgenutgave av Aftenposten. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Jeg tviler også på at chippen er i Stabæk når serien starter. Rushfeldt og Aarst har vi neppe råd til, men det hadde vært kult med Pavlovic. Vi trenger en sånn en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 Jeg tviler også på at chippen er i Stabæk når serien starter. Rushfeldt og Aarst har vi neppe råd til, men det hadde vært kult med Pavlovic. Vi trenger en sånn en. Så sant ikke Rosenborg vil ha alle (nå ble vel Rosenborg både bekreftet og avkreftet angående Aarst) er det vel ingen klubber som har noen mer råd enn andre (Brynestad, Fredriksen og Røkke må i så fall gå inn personlig). Herenveen har neppe råd til chippen så sant man ikke lar han gå for knapper og glansbilder (og hva søren skal vi med det). Husk at det kan føre til et sportslig og økonomisk tap å miste chippen også, og da må salgsummen kompensere for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Desember 2002 Del Skrevet 3. Desember 2002 men det hadde vært kult med Pavlovic. Vi trenger en sånn en.Jeg vil også ha Pavlovic!. Er det noen som kan ta en prat med Gaute og Ingebrigt (og Tom og Jan ++) før det er for sent? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg