asbjorn 0 Del Skrevet 17. Mai 2003 Del Skrevet 17. Mai 2003 Skulle til en kompis her i Trondheim,så jeg fikk ikke med meg hele kampen.Da jeg kom frem så jeg på fotball ekstra,først så jeg Stabæk 1(da skulle jeg jekke ølen) , så så jeg Lyn 3,resultat,knakk toppen av ølen som nå sitter fast inne i halve tommelen......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 684 Del Skrevet 17. Mai 2003 Del Skrevet 17. Mai 2003 Stakkars deg, men ellers får du ha en god dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. Mai 2003 Del Skrevet 18. Mai 2003 jeg kom hjem og oppdaget at jeg hadde et ølglass fra stretto i rompa... sikkert av samme grunn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Mai 2003 Del Skrevet 18. Mai 2003 hvis noen på stretto vil ha tilbake glasset kan de hente det hos meg...glemte innloggingen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 19. Mai 2003 Del Skrevet 19. Mai 2003 Det ble ingen kamp på meg heller. Var på vei ned til Seljord. Uansett: Tenkte at fotball-underholdning på radiosporten ville være genial underholdning i bilen. Men jeg fikk (som vanlig) ikke høre mye fra Nadderud. Det var mest: Bla - bla- bla- bla - Lerkendal. Bla - bla - Harald Martin - bla - bla Azar - blahh - blæhhh. Men ved Skollenborg måtte jeg ut å tisse, og når jeg kom inn i bilen igjen var plutselig 0-1 blitt til 1-3. Hva hendte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 19. Mai 2003 Del Skrevet 19. Mai 2003 Det jeg tror er at Lyn putta to mens vi putta ett mål. 0-1 + 1-2 = 1-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg