Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mads Jørgensen!? Han var da aldri noen flopp. Det var Gaute som brukte han feil! Han trivdes best i en litt fri rolle bak 2 spisser, Gaute satte han på venstrekant... Jaja, så var han vel en flopp, men hadde vi brukt han riktig hadde han ikke vært det!

Wowoah var også en flopp!!! Og hittill også Christian Sund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nominerer Kjell Roar Kaasa, Philip Borgen og Richard Ackon. Sikkert ikke dårlige spillere, men det kan vel slås fast at ingen av dem hadde særlig suksess i Stabækdrakta.

Philip Borgen? Hvor historieløs kan man bli? P.Borgen kom vel opp i a-stallen til Stabæk i 89 eller 90 fra egen jr.avdeling og var sterkt delaktig i ferden oppover i divisjonene. Nei Flexi Knut, her må du nok unnskylde deg.

Er også sterkt uenig i at Kaasa var en flopp. Hvor hadde Stabæk vært i 96 uten Kaasa, TSL og Andreas Mayer? Jeg tror ikke vi hadde overlevd debutsesongen vår i TL. Kaasas mål (selvom det ikke var veldig mange) var livsviktige de sesongene han spilte hos oss.

Ackon er jeg veldig enig i var en gedigen flopp. Prisen ikke minst tatt i betraktning. Vil egentlig ta med Lennart Steffensen og Chrisitian Sund som flopper også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Jørgensen!? Han var da aldri noen flopp. Det var Gaute som brukte han feil! Han trivdes best i en litt fri rolle bak 2 spisser, Gaute satte han på venstrekant... Jaja, så var han vel en flopp, men hadde vi brukt han riktig hadde han ikke vært det!

Wowoah var også en flopp!!! Og hittill også Christian Sund!

Kanskje Christian Sund. Men han har bare vært her ett år, og uten samme forventingene som Fjøre og Paul Davis fikk. Men ett år til med like laber form, da nærmer han seg!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nominerer Kjell Roar Kaasa, Philip Borgen og Richard Ackon. Sikkert ikke dårlige spillere, men det kan vel slås fast at ingen av dem hadde særlig suksess i Stabækdrakta.

Philip Borgen?

Flexi Knut, du er en klovn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaasa sendte vif ned, ingen flopper som gjør det vel?

Støtter Markus og blaaamann her. Kaasa scoret mange viktige mål for oss. Han ble vraket av klubben. Det var ikke han som stakk. Kaasa var ingen flopp. EOD

Målteften hans var omvendt proporsjonal med hvor stor sjansen var. Misset på de enkle og scoret på de umulige. De største floppene er vel de vi ikke har hørt om engang, eller hva?

Kollektivt: Jeg synes vel den største floppen var 2004-sesongen.

Enkeltprestasjon: Straffemissen til Belsvik mot Træff var det også klasse over.

Enkeltperson: Ansettelsen av Stein Erik Jensen som daglig leder i Stabæk Fotball.

Spiller: Hva slags kriterier legger vi til grunn? Ut fra spilletid i A-stallen må jo spillere som Jørgen Pettersen rage høyt. Likevel synes jeg ikke han presterte under pari når han var utpå. Finstad utviklet seg til en flopp, fordi hans egen utvikling som spiller stoppet. Arild Stavrum er av de største floppene våre - fordi vi presterte å kaste en spiller som umiddelbart ble toppscorer i Allsvenskan, mens vi ikke klarte å finne kvaliteter til å satse på ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Markus og blaaamann her. Kaasa scoret mange viktige mål for oss. Han ble vraket av klubben. Det var ikke han som stakk. Kaasa var ingen flopp. EOD

Målteften hans var omvendt proporsjonal med hvor stor sjansen var. Misset på de enkle og scoret på de umulige. De største floppene er vel de vi ikke har hørt om engang, eller hva?

Enkeltperson: Ansettelsen av Stein Erik Jensen som daglig leder i Stabæk Fotball.

Spiller: Hva slags kriterier legger vi til grunn? Ut fra spilletid i A-stallen må jo spillere som Jørgen Pettersen rage høyt. Likevel synes jeg ikke han presterte under pari når han var utpå. Finstad utviklet seg til en flopp, fordi hans egen utvikling som spiller stoppet. Arild Stavrum er av de største floppene våre - fordi vi presterte å kaste en spiller som umiddelbart ble toppscorer i Allsvenskan, mens vi ikke klarte å finne kvaliteter til å satse på ham.

Hva med ansettelsen av Jan Erik Aalbu?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karl-Petter Løken var vel kanskje litt overmoden da han kom til oss. Mener å huske en viss usikkerhet på tribunen hver gang han fikk ballen.

Ellers er "Arsenalstjernen" P. Davis en også en het floppkandidat.

Fjøra blir mer og mer flopp jo lenger han sitter å ruger på Sundgodt....

Kjell Roar Kaasa er langt fra en flopp. Han var meget viktig i sin tid. Han minner om Rune Rudberg, men det alene er ikke nok til å bli en flopp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ansettelsen av Jan Erik Aalbu?

Årets (2005): Jon som sparker ballen i motspiller og ballen spretter i mål i en aller annen kamp. Jeg har fortrengt det av to grunner; fordi situasjon var så fæl, og fordi jeg ikke så den - jeg så der jeg trodde ballen skulle lande... (Heldigvis ingen konsekvenser av betydning). Og begynner vi først med superjon....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder keepere, så hadde jeg angst hver gang noen spilte ballen tilbake til Henning Friise...

Må ikke kødde med Henning Kriise. Han skapte spenning i selv den kjedeligste kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder keepere, så hadde jeg angst hver gang noen spilte ballen tilbake til Henning Friise...

Må ikke kødde med Henning Kriise. Han skapte spenning i selv den kjedeligste kamp

Sant, det var akkurat det jeg mente....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ogsåå legge til Aalbu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Flopper
  • Opprett ny...