Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, jeg ønsket vel kun at vi holdt det unna Nye Spillere.

Og nei, Tryggvi var ikke en flopp.

Nettopp!

Ingen - INGEN - spillere som utfører rekedansen foran hovedtribunen etter scoring vil noengang falle inn under betegnelsen flopp.

Basta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med signeringen av Bjørn Tore Kvarme... Han var i klubben i 14 dager før han gikk gratis til Liverpul og etter det har spilt ganske bra i flere toppdivisjoner i Europa... Vi har hatt en toppspiller som vi verken fikk se spille eller penger for ham...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg vil alltid Stein Erik Jensen som daglig leder være den største tabben Stabæk har gjort.

Og fyren fikk jo faktisk sparken 2 ganger. Må innrømme at jeg ikke forsto særlig av hva som skjedde da han ble ansatt for andre gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

For meg vil alltid Stein Erik Jensen som daglig leder være den største tabben Stabæk har gjort.

Og fyren fikk jo faktisk sparken 2 ganger. Må innrømme at jeg ikke forsto særlig av hva som skjedde da han ble ansatt for andre gang.

Denne tråden gikk jo til hælvete!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG SKAL GI DERE TIDENES STABÆKFLOPP: STABÆKLEDELSEN PÅ OVERGANGSMARKEDET 2006!!!

Må vel nesten si meg enig i deg der...

Sier meg nødvendigvis ikke enig i den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG SKAL GI DERE TIDENES STABÆKFLOPP: STABÆKLEDELSEN PÅ OVERGANGSMARKEDET 2006!!!

Må vel nesten si meg enig i deg der...

Sier meg nødvendigvis ikke enig i den.

Du må alltid se en nedtur i forhold til ambisjonene man har.

Hadde ikke Stabæk vært så offensive i mediene, hadde ikke floppen vært så stor heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han dærre Daniel Nannskog har jo vært en gedigen flopp :P Han scorer jo aldri....;)

Dette er ikke tråden for ironiske plattheter. <_<

Tråden for helter og hall-of-fame-kandidater er der Daniel hører hjemme! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Flopper
  • Opprett ny...