Slum 12 843 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 De blå leder 1-0 etter scoring av Taliban. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Det hadde jo hvert fint med en startoppstilling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Det hadde jo hvert fint med en startoppstilling HEIA STABÆK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Fy faen ass! Detta vinner vi!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Godt å høre at han scorer så fort! Han har en kjempegod statistikk, scorer vær gang han spiller for Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 De blå leder 1-0 etter scoring av Taliban. Det hadde jo hvert fint med en startoppstilling Eller bare flere av samme sorten som linjen over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvem dømmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 De blå leder 1-0 etter scoring av Taliban. Vi sliter altså med forsvaret? Faen ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Er det ett toppet lag mot ett 2. lag? Hvordan var målet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Kan ikke noen slette "LIVE" i referatet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Kan ikke noen slette "LIVE" i referatet... enig...og kanskje oppdatering også! Endret 18. Januar 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Blå: Jens, Bjørnar, Inge, Markus, Alan, Jokke, Tom, Karim, Arash ++ Hvit: Jon, Morten, Håkon, Jeppe, Sund, Henning, Tommy, Branimir, Trond ++ Blå klart best i første omgang (spilte ca. 30 min) og målet var innlegg foran mål fra Tom? som Arash enkelt satte i goal. Best i første omgang, Jokke og Arash. Finne frem kontrakt og penn til Arash! Hverken Mike, Daniel eller Veigar spilte. Endret 18. Januar 2006 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Sorry for denne "LIVE"-oppdateringen. Hadde rett og slett ikke tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Blått lag virker på papiret best! Var det Alan som var fusvalg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvordan klarer Karim seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvordan klarer Karim seg? Karim spilte spiss sammen med Aresh og virket litt treg sammenlignet med ham. Men flink til å gjøre seg spillbar og til å holde på ballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Og hvor er Daniel for tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Var Alan god? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Var Alan god? Jeg så bare 1. omgang men hele det blå laget spilte bra, inkludert Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eigill 0 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 spællt arash bra da? veit hannj skåra 1 mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 var det ingen av dere som var på kampen som tok bilder? hvis ja, kan dere dele dem med oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvem dømmer? Arild Torp Og hvor er Daniel for tiden? Daniel var hos Tannlegen. Mike og Veigar sliter med småskader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvordan klarer Karim seg? Brillefint. Denne gutten har talent! Var Alan god? Flott volleyskudd i vinkelen så hmm..ja, rask og aggresiv som alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eigill 0 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 va arash god??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Fin vinterdag i kulden på kunstgresset og ca 75-100 tilskuere på en onsdag er ikke ille. Første omgang spilte det som kunne være et "toppet" lag mot 2.lag og ledet veldig fortjent 1-0 etter flott scoring. Arash var der han skulle være etter fin fint kantspill av Ulrik Arneber og innlegg fra Stenvoll. Ellers var Arash veldig god med mottakene og gorde seg spillbar og hadde fint overblikk. Alan var god med ballen, IA sikker bak, Henning veldig god med ballen. Bra trøkk og tenning i en kamp så tidlig hvor Kjell Sverre Vold Hansen pisket og ropte på sidelinjen, JJ mer rolig. Noe rokkeringer i 2.omgang men "1.laget" styrte også nå og Alan satte en perle i krysset fra 20 meter, dagens prestasjon!! Jevnet seg noe ut etter dette. Arash byttet lag etter pause men klarte seg bra også ute på høyre off.midtbane, Jens hadde god kontroll imål og viker solid med ballen i beina. Når det gjelder Karim viste han potensiale, er god og holde på ballen men mangler noe på avsluttningene. Alt i alt en fin kamp(jeg dro når det var igjen 20 min). Gleder meg sinnsykt til sesongen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 bare for å avslutte det hele... Densiste omgangen ble etter hvert preget av litt slapt spill og at det begynte å snø sidelengs. Ellers mye bra fra gutta og det er bare og sette kurs for kongsvinger 28 januar da vi møter dem klokken 15.00 i kongsvingerhallen... PS: baby skyld på svensken hun glemte kameraet hjemme så ble ingen bilder, men budstikka hadde fotograf der under deler av kampen så kanskje de legger ut noe etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Og hvor er Daniel for tiden? Daniel var hos Tannlegen. Mike og Veigar sliter med småskader Dr. Alban? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 va arash god??? Nei. Ikke god nok for oss etter min mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Fin vinterdag i kulden på kunstgresset og ca 75-100 tilskuere på en onsdag er ikke ille. Første omgang spilte det som kunne være et "toppet" lag mot 2.lag og ledet veldig fortjent 1-0 etter flott scoring. Arash var der han skulle være etter fin fint kantspill av Ulrik Arneber og innlegg fra Stenvoll. Ellers var Arash veldig god med mottakene og gorde seg spillbar og hadde fint overblikk. Alan var god med ballen, IA sikker bak, Henning veldig god med ballen. Bra trøkk og tenning i en kamp så tidlig hvor Kjell Sverre Vold Hansen pisket og ropte på sidelinjen, JJ mer rolig. Noe rokkeringer i 2.omgang men "1.laget" styrte også nå og Alan satte en perle i krysset fra 20 meter, dagens prestasjon!! Jevnet seg noe ut etter dette. Arash byttet lag etter pause men klarte seg bra også ute på høyre off.midtbane, Jens hadde god kontroll imål og viker solid med ballen i beina. Når det gjelder Karim viste han potensiale, er god og holde på ballen men mangler noe på avsluttningene. Alt i alt en fin kamp(jeg dro når det var igjen 20 min). Gleder meg sinnsykt til sesongen!!! Hepp, Det oppsummerer vel kampen ganske greit i grunn, jeg rakk bare 2. omgang. Alt i alt en greit gjennomført treningsøkt. I det jeg så av kampen var Jocke like god alene på sitt lag som Henning og Stenersen var tilsammen for sitt lag. 100% profesjonell, bra blikk, fine pasninger og stor autoritet, meget bra. Jeg synes også Karim viste fine takter. Han var mye mer fysisk robust enn jeg hadde ventet meg. Ok tempo, bra teknikk og god plasseringsevne. Kom rundt på sin flanke ved et par anledninger og la fint ut i feltet. Men det er vi jo ikke vant til i Stabæk så der var det ingen til å dundre ballen i mål. I en "snill" interkamp som denne så vil Alanzinho med sin teknikk naturligvis dominere, hvilket han gjorde i store deler av 2. omgang. Scoret også som sagt et flott mål. Sørensen viste at han er en habil keeper og ser ut til å være meget god med ballen i beina. Arash var jeg ikke særlig imponert over, men etter hva jeg forstår var han bra i første omgang. I den omgangen jeg så, spillte ham mest på flanken på det gule laget (altså ikke samme lag som Jocke, Karim og Alan) de skapte få sjanser og han kom nok ikke helt til sin rett. Han var litt bedre når han flyttet over fra høyre til venstre flanke. Men jeg synes han så ut til å slite litt med mottaket, han tapte mange dueller og ble til slutt løpt enkelt opp av Ulrik Arneberg. Magefølelsen sier vel at det beste er å sette en strek over navnet hans og titte på nestemann på blokka. Ellers så det ut til at man virkelig jobber med å bygge opp spillet langs kantene, noe vi tidvis etterlyste i fjor. Kjell Sverre dirigerer troppene med myndig røst og har vanvittig god oversikt til tross for sin litt lite eleverte possisjon @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 litt uenighet om hvordan Arash gjorde det merker jeg.. Noen som har hørt noe om responsen fra trenerene eller apparatet rundt? Gøy at han scorte da hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå