Squawker 11 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Hvem dømmer? Arild Torp Og hvor er Daniel for tiden? Daniel var hos Tannlegen. Mike og Veigar sliter med småskader Det var jeg også, sånn omtrent samtidig. Så ikke Daniel i venteværelsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 litt uenighet om hvordan Arash gjorde det merker jeg.. Noen som har hørt noe om responsen fra trenerene eller apparatet rundt? Gøy at han scorte da hvertfall! Maestro synes Arash så bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Det jeg har lest om Arash virker spennende og han kan sikkert bli en spennende tilvekst for klubben, men som den bortskjemte drittungen jeg er, ønsker jeg meg hvertfall ett stort navn til klubben før sesongen starter. En profil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 bare for å avslutte det hele... Densiste omgangen ble etter hvert preget av litt slapt spill og at det begynte å snø sidelengs. Ellers mye bra fra gutta og det er bare og sette kurs for kongsvinger 28 januar da vi møter dem klokken 15.00 i kongsvingerhallen... PS: baby skyld på svensken hun glemte kameraet hjemme så ble ingen bilder, men budstikka hadde fotograf der under deler av kampen så kanskje de legger ut noe etterhvert. Ikke skyld på meg.... Du kunne tatt med kamera selv... Eller ringt og minnet meg på det før jeg skulle gå... Du vet jo hvor dårlig jeg er til å huske ting.... Konklusjon: Det er din skyld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2006 (endret) Jeg synes Arash glimtvis viste at det bor mye fotball i ham, men han ble for ujevn og virket som om han ville litt for mye hver gang han fikk ballen. Ellers må jeg presisere at det var Ulrik Arneberg som kom på et bra løp og spilte til Arash før 1-0 målet. Jeg synes Ulrik gjorde en bra kamp, tror han er en spiller som kan utfordre Morten på sikt hvis han fortsetter fremgangen. Ellers var det hyggelig å se at Henning er i form, tror han kommer til å bite godt fra seg i USA. Alt i alt, en hyggelig kamp,men f... så kaldt. Hvem er forresten Lars som spilte sentralt på blått lag? Endret 18. Januar 2006 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Synes Arash virket litt tung i kroppen i forhold til de andre..:S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Jeg synes Arash glimtvis viste at det bor mye fotball i ham, men han ble for ujevn og virket som om han ville litt for mye hver gang han fikk ballen. Ellers må jeg presisere at det var Ulrik Arneberg som kom på et bra løp og spilte til Arash før 1-0 målet. Jeg synes Ulrik gjorde en bra kamp, tror han er en spiller som kan utfordre Morten på sikt hvis han fortsetter fremgangen. Ellers var det hyggelig å se at Henning er i form, tror han kommer til å bite godt fra seg i USA. Alt i alt, en hyggelig kamp,men f... så kaldt. Hvem er forresten Lars som spilte sentralt på blått lag? Lars har spilt bra på rekruttlaget/junior og kommer nok til å blomstre når han får noen år på baken:=) Når det gjelder Arash må vi huske på at han har kun 1 trening med resten av gutta, jeg mener at det han viste i første omgang var godt nok for en utfordrerposisjon i angrepet vårt!! Dette blir ikke verdens dyreste mann så kanskje vi har råd til en skikkelig profil også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Jeg synes Arash glimtvis viste at det bor mye fotball i ham, men han ble for ujevn og virket som om han ville litt for mye hver gang han fikk ballen. Ellers må jeg presisere at det var Ulrik Arneberg som kom på et bra løp og spilte til Arash før 1-0 målet. Jeg synes Ulrik gjorde en bra kamp, tror han er en spiller som kan utfordre Morten på sikt hvis han fortsetter fremgangen. Ellers var det hyggelig å se at Henning er i form, tror han kommer til å bite godt fra seg i USA. Alt i alt, en hyggelig kamp,men f... så kaldt. Hvem er forresten Lars som spilte sentralt på blått lag? Lars har spilt bra på rekruttlaget/junior og kommer nok til å blomstre når han får noen år på baken:=) Når det gjelder Arash må vi huske på at han har kun 1 trening med resten av gutta, jeg mener at det han viste i første omgang var godt nok for en utfordrerposisjon i angrepet vårt!! Dette blir ikke verdens dyreste mann så kanskje vi har råd til en skikkelig profil også... Hepp, Prisen er et viktig moment her. AIK fansesn fantaserer om en million i overgangsbeløp, men det er nok neppe aktuellt. Han erunder kontrakt og hvis AIK er kiipe så kan de kreve overgangspenger for ham selv om de har bedt ham finne seg en ny klubb, men da snakker vi nok i 250.000 klassen. Synd jeg ikke fikk sett første omgang, for det jeg så i andre var ikke veldig bra! Men hvis ikke JJ er veldig diplomatisk i sin uttalelse til FD, så har han jo gjort et visst inntrykk. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Arash var utvilsomt en av de beste i 1.omgang. Jeg så ikke 2.omgang, men hvis mannen ikke presterte i det hele tatt da så er det bare å lete videre. Spørsmålet vi aldri har fått svar på er hvor mye cash vi skal bruke på spillerkjøp i år, noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Om det var så stor forskjell på prestasjonene til Arash i første og andre omgang, kan det jo være fordi han enkelt og greit er klart best som spiss. Det er jo helt forskjellige oppgaver å spille spiss og kant. Jeg tolket JJ dithen at han ønsket å se om Arash faktisk duger som kantspiller også eller om han kun er aktuell som spiss, som JJ husket han som. Jeg tror ikke han vurderes så mye ut i fra hva han presterte ute på kanten, men at det var mest for å få et bedre bilde av hvor anvennelig han er. Klarer Arash å overbevise JJ og KSHW om at han er god nok i løpet av denne uken, er jeg sikker på at han er det. I hvert fall god nok til å forsterke oss, om han ikke er en direkte supersignering. Angående midler til spillerkjøp er det vel ikke satt av noe konkret beløp. Det avhenger vel av hvem man klarer å finne. Skal vi tippe på totalt 5-6 mill igjen, dersom man finner de rette spillerne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Om det var så stor forskjell på prestasjonene til Arash i første og andre omgang, kan det jo være fordi han enkelt og greit er klart best som spiss. Det er jo helt forskjellige oppgaver å spille spiss og kant. Jeg tolket JJ dithen at han ønsket å se om Arash faktisk duger som kantspiller også eller om han kun er aktuell som spiss, som JJ husket han som. Jeg tror ikke han vurderes så mye ut i fra hva han presterte ute på kanten, men at det var mest for å få et bedre bilde av hvor anvennelig han er. Klarer Arash å overbevise JJ og KSHW om at han er god nok i løpet av denne uken, er jeg sikker på at han er det. I hvert fall god nok til å forsterke oss, om han ikke er en direkte supersignering. Angående midler til spillerkjøp er det vel ikke satt av noe konkret beløp. Det avhenger vel av hvem man klarer å finne. Skal vi tippe på totalt 5-6 mill igjen, dersom man finner de rette spillerne? Hepp, Det er også viktig å merke følgende angående prestasjonen i andre omgang, han spillte mot Jocke, Alan og Karim i 2. omgang. De tre spillerene som helt klart var mest dominerende i går! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 19. Januar 2006 (endret) Var Karim såpass bra, altså? Kanskje han kan ovveraske og spille seg til relativt fast plass rimelig fort? Hvor spilte han, forresten? Også er det veldig viktig at Jokke finner formen, så det er godt å høre at han er på gang. Endret 19. Januar 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Var Karim såpass bra, altså? Kanskje han kan ovveraske og spille seg til relativt fast plass rimelig fort? Hvor spilte han, forresten? Også er det veldig viktig at Jokke finner formen, så det er godt å høre at han er på gang. Hepp, Jeg ble ihvertfall veldig positivt overrasket. Synes han hadde noen fine raid på høyresiden i 2. omgang. Deter helt klart mye fotball i gutten, og jeg tror han kommer til å få flere sjanser til å spille seg inn utover våren. Vi får se! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Karim var mye mer fysisk enn jeg hadde forventet og tok sjansjen og utfordret når han fikk mulighet. Jeg mener det allikevel skal en del til før han danker ut noen fra midtbaneleddet vårt(HH,JP,JJ,Alan) men han får helt sikkert en del innhopp og kan være dominerende på 2.laget å få god rutine. Når det gjelder Arash var det en helt annen rolle han hadde i 2.omgang, han spilte også på en svakere lag og møtte som sagt tøffere motstand(IA var tøff og dirigerte bra) men jeg mener noe av det han viste også i 2. omgang er spennende, fine dragninger osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Bilder ute på stabak.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Januar 2006 Del Skrevet 19. Januar 2006 Bilder ute på stabak.no. Litt mye ribbe i jula, Arild? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. Januar 2006 Del Skrevet 20. Januar 2006 Hepp, Det er også viktig å merke følgende angående prestasjonen i andre omgang, han spillte mot Jocke, Alan og Karim i 2. omgang. De tre spillerene som helt klart var mest dominerende i går! @ringo Er det ingen som har lagt merke til Arash sin uttalelse til Budstikka? Men dette var et uvant underlag å spille på, forteller han. Disse fotballspillerne klager ofte på uvant underlag, at det er vanskelig å spille på de forskjellige underlagene, omstillingen mellom de osv osv. Så jeg tolker det dit hen at prestasjonen hans i internkampen ikke var hans beste grunnet uvant underlag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå