Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes man kan ane noe mere sarkasme i dine uttalelser Slum. Er det nattevåket?

Ja, har ikke sovet skikkelig på over en uke.

Med litt flaks får du nattesøvnen tilbake i løpet av 2008/2009. Dersom man inkluderer lys våkne unger i fem-seks tida om morgenen som vil leke med pappa.

Trøst deg med at du vil se med et visst vedmod tilbake på den tida om 15 - 20 år. Omtrent når du begynner å frykte muligheten for den nye statusen; bestefar...

Jeg håper inderlig at du ikke har begynt å frykte den statusen når det gjelder Anna... Der er det nok langt igjen hvis det blir opp til meg :)

Selvfølgelig er det langt igjen om det er opp til deg angående Anna. Du vet at om du begynner å tulle med lillejenta mi er Kastratsangerforeninga neste for deg. Men jeg har et par eldre barn....

Klarer dere virkelig ikke å ta sånne ting når dere møtes? Jeg fremmer nok en gang forslag om at de tre A'er, Albert, Anna og Armando får sitt eget familieforum... Hvis de ikke allerede har det.

""Dette innlegget er ikke ment å støte noen på noensomhelst måte, bare litt dårlig humor, med snev av alvor på fredagsmorran""

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer dere virkelig ikke å ta sånne ting når dere møtes? Jeg fremmer nok en gang forslag om at de tre A'er, Albert, Anna og Armando får sitt eget familieforum... Hvis de ikke allerede har det.

""Dette innlegget er ikke ment å støte noen på noensomhelst måte, bare litt dårlig humor, med snev av alvor på fredagsmorran""

Det er så hyggelig å ha deg tilbake på Forumet. Du er liksom så forutsigbar. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge varer årsmøtet. sånn ca! Noen som kan anslå det ut i fra tidligere. Første gang jeg deltar på årsmøtet i $$.

Tror det pleier å vare 1 1/2 til 2 timer. Men det er lov å komme tidlig, og å bli litt lenger.

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Innkalling til ordinært årsmøte i Stabæk Support
  • Opprett ny...