Atle 1 Del Skrevet 20. Mai 2003 Del Skrevet 20. Mai 2003 Sparta møtte Rakkestad 16. mai på Rakkestad stadion. Kampen endte 1-1. Sparta er fortsatt ubeseiert i serien (og cupen) så langt i år. Link til Sparta: http://www.ilspartafotball.no/ På tide med en 2-siffret seier, sånn at gutta til Gaute (og vi) får tilbake troen på at de kan score. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 20. Mai 2003 Del Skrevet 20. Mai 2003 Tror vi skal være fornøyd hvis de i det hele tatt klarer å vinne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Dette sier Sparta treneren om kampen i dag: Sparta Fotball reiser i morgen torsdag til Nadderud stadion i Bærum for å møte tippeligalaget Stabæk. Kampen starter kl. 1900. For første gang på flere kamper har Sparta endelig en skadefri tropp og spillerne ser veldig frem til denne kampen. For første gang i min trenerkarriere har Sparta Fotball avansert til 2. runde i NM. Vi har også tidligere spilt mot tippeligalag som Moss og Lyn, men denne gang står vi foran en svært vanskelig oppgave mot Stabæk på bortebane. Les hele innlegget på: http://www.ilspartafotball.no/vis_nyhet.php?id=69 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Dårlig gjort at dere røper resultatet på forhånd. Jeg hadde tenkt å se kampen hvis været holdt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Røpet resultatet? Det var bare ønsketenkning fra min side. Fraråder alle å satse penger på 10-0. Jeg har i løpet av 20 år vunnet sånn ca. 200 kroner i pengespill. Ingen ekspert på området som du skjønner. Men, ærlig talt, er du avhengig av bra vær for å se Stabæk??? Hovis har jo tak, så det er ingen grunn til å sitte hjemme med mindre du prioriterer Sembs menn foran våre helter, men det gjør du vel ikke? Håper forresten Finstad klarer å bevise at han ikke er et nesehorn i dag (ref. innlegget til Torgrim etter Molde matchen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Så var det dette med innlogging da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Ja, det er vel kanskje til og med håp om scoringer i dag, siden vi spiller mot et lag fra lavere divisjoner. Jeg har hørt rykter om at sånne lag slurver litt mer bakover. Forresten: landslaget - hvem er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Mai 2003 Del Skrevet 22. Mai 2003 Røpet resultatet? Det var bare ønsketenkning fra min side. Fraråder alle å satse penger på 10-0. Jeg har i løpet av 20 år vunnet sånn ca. 200 kroner i pengespill. Ingen ekspert på området som du skjønner. I motsetning til meg, som tok oddsbomben ikveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Mai 2003 Del Skrevet 23. Mai 2003 Og det ble den nette sum av ____ kr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. Mai 2003 Del Skrevet 23. Mai 2003 Ny strategi? Thomas smører skallen med klister/lim, så ballen fester seg skikkelig og løper ballen inn i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Mai 2003 Del Skrevet 23. Mai 2003 han hadde vel ikke greid det da heller... Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Mai 2003 Del Skrevet 23. Mai 2003 Og det ble den nette sum av 672 kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg