Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette sier Sparta treneren om kampen i dag:

Sparta Fotball reiser i morgen torsdag til Nadderud stadion i Bærum for å møte tippeligalaget Stabæk. Kampen starter kl. 1900. For første gang på flere kamper har Sparta endelig en skadefri tropp og spillerne ser veldig frem til denne kampen.

For første gang i min trenerkarriere har Sparta Fotball avansert til 2. runde i NM. Vi har også tidligere spilt mot tippeligalag som Moss og Lyn, men denne gang står vi foran en svært vanskelig oppgave mot Stabæk på bortebane.

Les hele innlegget på: http://www.ilspartafotball.no/vis_nyhet.php?id=69

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røpet resultatet? Det var bare ønsketenkning fra min side. Fraråder alle å satse penger på 10-0.

Jeg har i løpet av 20 år vunnet sånn ca. 200 kroner i pengespill. Ingen ekspert på området som du skjønner.

Men, ærlig talt, er du avhengig av bra vær for å se Stabæk???

Hovis har jo tak, så det er ingen grunn til å sitte hjemme med mindre du prioriterer Sembs menn foran våre helter, men det gjør du vel ikke?

Håper forresten Finstad klarer å bevise at han ikke er et nesehorn i dag (ref. innlegget til Torgrim etter Molde matchen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Torgrim

Ja, det er vel kanskje til og med håp om scoringer i dag, siden vi spiller mot et lag fra lavere divisjoner. Jeg har hørt rykter om at sånne lag slurver litt mer bakover.

Forresten: landslaget - hvem er det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røpet resultatet? Det var bare ønsketenkning fra min side. Fraråder alle å satse penger på 10-0. 

Jeg har i løpet av 20 år vunnet sånn ca. 200 kroner i pengespill. Ingen ekspert på området som du skjønner.

I motsetning til meg, som tok oddsbomben ikveld :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Sparta (10-0)
  • Opprett ny...