asbjorn 0 Del Skrevet 20. Mai 2003 Del Skrevet 20. Mai 2003 Er det noen stabæk-supportere i Trondheim som skal til Kings Cross den 26 for å se Stabæk-Bryne???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Mai 2003 Del Skrevet 23. Mai 2003 Sorry, kommer meg ikke opp til Trondhjem på en mandag. Blir nok nøtt til å se matchen på Nadderud i stedet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Er det mulig å svikte laget sitt sånn`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Jævlig mye stand-up potensiale på dette forumet. Kankskje jeg henvender meg til de som befinner seg i Trondheim,studenter, som har eksamen etter Bryne kampen, og som må bli her oppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Tror nok de fleste skjønte det Du treffer vel garantert noen eksilsoss på Kings Cross skulle jeg anta, ta en guinnes for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Eller jobbe med fanzina Eru?? :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Øøøøøøøøøøøøøøh,eksilsoss!!!! Hey Seinfeld wannabe,Eru,Og ditt lag er??????? Du heier kanskje på Godset?????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 Er født og oppvokst i Trondheim, da gjetter du vel hva som er mitt lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 Du heier på Strindheim,Nardo,Byåsen????? Rosenborg kanskje??BOMBE Kanskje dere blir ubeseiret noen uker fremover men den 22 juni,da får dere grisebank!!!!!!!!!!!!! Både på banen og ihvertfall på tribunen:) Du er trønder,hvorfor lukter det alltid svidd i Trondheim????? Det brenner hele tiden her,hvis dere først skal brenne ned noe,spar de fine gamle bygningene og utestedene,ta heller Lerkendal da dette vil glede mange:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 Vi får se hva som skjer 22.6 da veit du tror ikke dere skal inkassere noen sier(hverken på banen eller tribunen) på forhånd Hvis jeg ser en eksilsoss i stabækskjorte på Kings i morra så skal jeg sponse en guinnes på deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 øøøøøøøøh,Eru,jeg regner med at det ikke blir noe "bakhold" på Kings Cross eller utenfor av deg og dine venner?,at Guinessen ikke egentlig er slang for en på trynet??? Har tenkt til å ta det rolig,nyte kampen og en stakkars pils,vi studenter har ikke råd til mer enn en eller to før vi blir slått konkurs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 ....som har eksamen etter Bryne kampen, og som må bli her oppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De må jeg si. Når jeg studerte i Trondheim, ventet de ikke med eksamen til etter Bryne-kampen. Neida, da begynte vi eksamen 09:00 hver gang. Men den gang spilte ikke Bryne i eliteserien heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 Men den gang spilte ikke Bryne i eliteserien heller. Var det den gang Frigg og Mercantile var storheter i toppdivisjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 øøøøøøøøh,Eru,jeg regner med at det ikke blir noe "bakhold" på Kings Cross eller utenfor av deg og dine venner?,at Guinessen ikke egentlig er slang for en på trynet??? Lykke til i kveld! Får ikke håpe det blir et bakholdsangrep! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 Hvorfor ble jeg logga av når jeg logga inn? Skjønner ikke helt dette systemet jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 øøøøøøøøh,Eru,jeg regner med at det ikke blir noe "bakhold" på Kings Cross eller utenfor av deg og dine venner?,at Guinessen ikke egentlig er slang for en på trynet???Har tenkt til å ta det rolig,nyte kampen og en stakkars pils,vi studenter har ikke råd til mer enn en eller to før vi blir slått konkurs Neida..guinnes er slang for..eh...uhm..jo det stemmer;Guinnes Slosskamper overlater jeg til Tornekrattet og BST, de ser ut til å trives med det, jeg nøyer meg med en pils Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 Var det den gang Frigg og Mercantile var storheter i toppdivisjonen? He-he. La meg si det sånn: Det var mulig å drikke halvlitere til 25 kr på 3B. Regner ikke med at det er mulig lenger. Regner vel egentlig ikke med at 3B eksisterer lenger uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 3b lever i beste velgående,men halvliterene koster rundt 45 tror jeg,... På et sted som heter ID koster halvliterene alderen din frem til 00:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 3b lever i beste velgående,men halvliterene koster rundt 45 tror jeg,...På et sted som heter ID koster halvliterene alderen din frem til 00:00 Det feteste stedet jeg har væ'rt på er vel STRIX(?), eller no sånt no. Det blir mitt stamsted de kommende årene jeg skal til Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 27. Mai 2003 Del Skrevet 27. Mai 2003 Det kan vel hende at du mener Rix som brant for kort tid siden 3b lever i beste velgående,men halvliterene koster rundt 45 tror jeg,...På et sted som heter ID koster halvliterene alderen din frem til 00:00 Det feteste stedet jeg har væ'rt på er vel STRIX(?), eller no sånt no. Det blir mitt stamsted de kommende årene jeg skal til Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2003 Del Skrevet 27. Mai 2003 Det kan vel hende at du mener Rix som brant for kort tid siden Helt riktig. Rix heter plassen. Rett og slett ett kongested. Brant ned? Skandale!!! Er den oppe å går igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. Mai 2003 Del Skrevet 28. Mai 2003 Nix! Det blir nok ett år eller to til i såfall..(minst) Bybrannen i Trondheim starta i frityrgryta på Rix, bare aske igjen av det stedet nå.. Er du ute etterå danse til den type musikk som ble spillt på Rix så er Downtown, Rio(Latino plass) og Frakken(nyåpnet etter brannen, fikk enkelte skader). Er du derimot ute etter å ta en pils så er Kings Cross, MacBeth, Gilroy, Den GOde Nabo, Bar Sofa eller Kjernens 'Lauritz Sjænkestue' plassen for deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bengal 0 Del Skrevet 28. Mai 2003 Del Skrevet 28. Mai 2003 Eller kanskje det var Prix du mente? 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg