Stormare 80 Del Skrevet 18. Februar 2006 Del Skrevet 18. Februar 2006 Det er tydelig at vi må ha noen flere gode spillere for å være stabile... ellers...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2006 (endret) Jesper var skada mot Odd, så der hadde vi Mike og Markus. Stemmer. Så feil kan en ta. IA virker jo uansett viktig. Endret 18. Februar 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Februar 2006 Del Skrevet 18. Februar 2006 Hmm. HVis vi er riktig negative nå og tenker oss hvordan man ville satt sammen et lag for å vinne eliteserien, et slags landslag, og så vurderer hvor mange av spillerne våre som ville vært i nærheten av aktuelle for et slikt lag: Jon Knudsen er helt klar Daniel Nannskog er helt klar Mike ville nok fått plass Jokke kanskje? Skjønsberg? Tja? Men helt ærlig - på øvrige posisjoner er det nok flere spillere fra eliteserien man ville valgt foran våre. Svakhetene våre er tempo i forsvar - spesielt midtstopperne, luftstyrke og muskler på topp og ballvinning/gjennombruddshissighet på midten. En del av de øvrige har gode kvaliteter, men noen åpenbare mangler, andre er lovende talenter som må utvikles litt til og dessverre har noen igjen stagnert. Jepp, dette er ikke så rent lite negativt, men jeg tror med dagens tropp at vi må være godt fornøyd om vi holder oss i TL. En plass på øvre halvdel av tabellen vil være kjempebra. Nedrykk vil være en enorm skuffelse igjen, men vi kan med litt utur fort snuse på nedrykksplass - det har vel treningskampene mot Odd og Glimt med all tydelighet vist. Jeg ønsker meg Brede Hangeland, Doffen, Chippen og Jon Carew til seriestart. Kan det være disse Ingo har i kikkerten tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 18. Februar 2006 Del Skrevet 18. Februar 2006 du legger nok listen litt høyt med Chippen og Carew, en spiller jeg ønsker til stabæk er bjarsmyr fra ifk han er vel bare 20 år gammel og er fast på det svenske u-21 landslaget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 18. Februar 2006 Del Skrevet 18. Februar 2006 Markus spilte litt mot slutten. Vi må bare stålsette oss - han kommer til å fortsette å samle kort. Jeg ville ha vist ham ut etter at han slo etter en spiller, samt gitt ham gult kort for en knalltakling bakfra. Den verste situasjonen - hvor han sparket en Glimtspiller i hodet - var nok et uhell. Markus K burde vel snart få et kallenavn i form av Panzer-Markus, Høgger`n, Pjokken, Bruskus eller Kula.... jaja...Gutten liker det å skaffe seg respekt blant motspillere iallefall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2006 Del Skrevet 19. Februar 2006 Brutus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 19. Februar 2006 Del Skrevet 19. Februar 2006 Dette begynner å ligne på OL... Godt OL snart er over..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 173 Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Arrester meg om jeg tar feil, men har ikke Jesper og Mike vært midtstopperpar både mot Odd og Glimt? I såfall tror jeg ikke det er den beste kombinasjonen vi kan stille med. Mot et temposterkt Glimt lag, så faller jo begge to rimelig igjennom hva hurtighet angår (uten at jeg har sett kampen). Hvis de samtidig står høyt og gir mye bakrom, så overrasker det ikke meg at Glimt scorer fire mål. To personlige feil (Jens løper i medspiller, og Bjørnar misset et overlegg, som gikk til Stig J) gir to mål til motstanderen. Dette er ting vi må luke bort med en gang, og forhåpentligvis så lukes det bort når det spilles om poeng. Det virker uansett rart at vi skal ryke såpass kraftig mot Glimt, etter den solide kampen mot Molde. Nå håper jeg forsterkningene vi får holder bra eliteserie nivå! Forza Stabæk Hepp, Jeg har hele tiden sagt at jeg ønsker meg en ny midtstopper. En ung en med ok ballferdigheter slik at han evt. også kan spille i den defensive midtbanepossisjonen samtidig som han kanskje ikke har så mye imot å sitte benken litt i 2006. Jeg er dog helt enig i at vi svinger mystisk mye i prestasjonene! I fjor var vi ikke altid like gode fremover på banen, men vi var alltid solide bakover. De to kampene jeg har sett i år (Molde og KIL) så har vi vært bunnsolide defensivt, derfor er jeg veldig overrasket at vi lekker som en sil i de 2 andre kampene. La gå i Odd manglet vi ganske mange sentrale spillere, men mot B/G så var det et sterkt lag. Jens har nok ikke vært patent og sikkerhet i fotball skapes bakfra, slik at dersom spillerene foran ham er usikre på kepperen så vil det umiddelbart få utslag i spillet. Jeg lurer også på om Bjørnar hadde en dårlig dag på jobben? Innimellom kan han bli helt utspillt defensivt av gode vinger. Så med en shaky keeper og en venstreback som ikke hadde dagen kan vi ha en forklaring på at vi slipper til billige mål. Uansett, trenerene bør ha en god forklaring på hvorfor dette skjer og hva de kan gjøre for å sikre at vi ikke springer lekk igjen. Vi kan godt tåle et slikt resultat i en treningskamp så lenge vi tar lærdom av det. Jeg tror også at vi i Stabaek.no redaksjonen kan være litt mer kritiske enn vi var i 2004 hvis problemene skulle fortsette. @ringo Endret 20. Februar 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå