Gå til innhold

HVor mange reiser sammen med Slum til Tromsø?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Har sjekka litt rundt idag, og funnet fram til følgende...

Da er det ingen grunn til ikke å dra.

Norwegian kjører fly Onsdag klokken 09:20 fra Gardermoen og er framme i Tromsø 11:15.

Der etter må man finne seg ett sted og overnatte dagen før kamp, og etter kampen.

Fly tilbake til Oslo går 15:45 på Fredagen og er hjemme igjen 17:40.

Gå inn på www.norwegian.no IDAG og bestill din billett, eller ring Kundesenteret på 815 21 815

Prisen er 918,- kroner inkl alle avgifter.

Ring Slum på 936 00 995 om du skal være med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kr 918 er ikke ille for t/r billett til Tromsø. Det er faktisk et kupp. Men så har det seg slik at man faktisk må tilbringe to netter der oppe. Dersom man ikke har flaks/uflaks (alt ettersom) på markedet eller foretrekker å sove ute kan det fort bli en del dyrere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kr 918 er ikke ille for t/r billett til Tromsø. Det er faktisk et kupp. Men så har det seg slik at man faktisk må tilbringe to netter der oppe. Dersom man ikke har flaks/uflaks (alt ettersom) på markedet eller foretrekker å sove ute kan det fort bli en del dyrere.

Sist gang jeg var i Nord-Norge fløy jeg gratis. Vent litt... Alle gangene jeg har vært i Nord-Norge har jeg fløyet gratis.

I 1991 var det et pensjonat ikke langt fra sentrum. Eksisterer det enda, er det et godt tips.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
BLI MED TIL TROMSØ FOR KUN 918 KRONER ! ! ! ! !
  • Opprett ny...