Gå til innhold

Harald Martin Brattbakk

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål.

Lag denne tråden om til en avstemming med minst sju svaralternativer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål.

hvem faen har sagt at du får sitte på benken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey! jeg varmer benken bedre enn han, er minst dobbelt så stor over rumpa!!! vil jo ikke at gutta våre skal fryse???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem faen har sagt at du får sitte på benken?

Var det ikke deg? Eller kanskje det var Finn? Husker ikke, men en med stor innflytelse. Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene :lol:

Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N

I morgen skal vi søke på "better soccer players"

søk på cheap but excellent goal scorers, kanskje det hjelper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N

Og da dere kom til Mia Hahm gikk dere til aksjon? Og faksen, hvordan går det med den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei - vi har søkt på sheep før og da fikk vi bare opp Dan Eggen og han i Sandefjord... Hva heter han igjen Muffen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei - vi har søkt på sheep før og da fikk vi bare opp Dan Eggen og han i Sandefjord... Hva heter han igjen Muffen?

så mange sauer, så lite tid....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant det ut for muff. det første som dukka opp med et vanlig søk "fotball sau sandefjord":

http://www.google.com/search?hl=no&client=...nG=S%C3%B8k&lr=

var det han? eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et soleklart nei for min del. Brattbakk er bortimot den siste spilleren vi trenger. Synes faktisk det er bedre med ingen spillere i det hele tatt enn å sløse bort en årslønn på en så elendig spiller.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et soleklart nei for min del. Brattbakk er bortimot den siste spilleren vi trenger. Synes faktisk det er bedre med ingen spillere i det hele tatt enn å sløse bort en årslønn på en så elendig spiller.

Helt enig!

Brattbakk er skorte tross alt 5 mål på slutten av sesongen for bodø glimt! og to som benksliter for rosenborg. det er 7 mål! han har mye rutine og jeg mener personlig haugstad er for dårlig for eliteserien. hadde vært veldig finrt å ha en spiller til som vet hvor målet står. Og vi trenger virkelig bredde i troppen! ja her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig nei, men tja hvis han kommer i tillegg til en superspiss eller to. Jeg synes også vi burde tenke litt lenger framover; Nanne er 31 og Brattbakk 35. Problemene, altså en toppscorer for lite, kommer til å merkes veldig snart.. Da er det bedre å prøve å hente inn en yngre spiss som kan holde lenger enn et par treninger!

Og for å sitere the bluesbrothers: "Brattbakk er skorte tross alt 5 mål på slutten av sesongen for bodø glimt!" Vel talt! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brattbakk og Belsvik på topp :P

Neida, Brattbakk bør legge opp nå.

Tenk deg det spissparet for noen år siden!.. B)

Brattbakk: Ja, hvis han har en årslønn på linje med en middels spiller (b-spiller). Noe som er tvilsomt men.. Ikke vits å bruke mye penger på han, vet han kommer gratis men.. Tror vi skal se oss om etter andre alternativer. Bedre å spytte inn den årslønna på cirka 1 million på en annen spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Harald Martin Brattbakk
  • Opprett ny...