stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Harald Martin Brattbakk. Ja eller nei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Hvorfor lagde du ikke avstemning? det har jo budstikka om temaet! Endret 22. Februar 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Hvorfor lagde du ikke avstemning? Prøvde. Klarte ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål. Lag denne tråden om til en avstemming med minst sju svaralternativer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål. Lag denne tråden om til en avstemming med minst sju svaralternativer. hvem faen har sagt at du får sitte på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 ja, hvis han ikke krever mye i lønn og ikke kommer på bekostning av andre forsterkninger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål. Lag denne tråden om til en avstemming med minst sju svaralternativer. hey! jeg varmer benken bedre enn han, er minst dobbelt så stor over rumpa!!! vil jo ikke at gutta våre skal fryse??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Kan ikke svare ja eller nei på det. Det er klart, får vi han gratis i tillegg til en tre fire klassespillere, synes jeg han er mer aktuell som "benkerister" enn Caz, Anders BD og til og med meg. Han kan jo slippe innpå å lage mål. Lag denne tråden om til en avstemming med minst sju svaralternativer. hvem faen har sagt at du får sitte på benken? Var det ikke deg? Eller kanskje det var Finn? Husker ikke, men en med stor innflytelse. Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" søk på cheap but excellent goal scorers, kanskje det hjelper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" Og da dere kom til Mia Hahm gikk dere til aksjon? Og faksen, hvordan går det med den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" søk på cheap but excellent goal scorers, kanskje det hjelper... nei - vi har søkt på sheep før og da fikk vi bare opp Dan Eggen og han i Sandefjord... Hva heter han igjen Muffen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" søk på cheap but excellent goal scorers, kanskje det hjelper... nei - vi har søkt på sheep før og da fikk vi bare opp Dan Eggen og han i Sandefjord... Hva heter han igjen Muffen? så mange sauer, så lite tid.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Vi må jo være kreative når dere i ledelsen ikke løser problemene Slapp av - vi googler. I dag søkte vi på "good soccer players" og kom til side 85 før lunch. http://www.google.com/search?q=good+soccer...&start=840&sa=N I morgen skal vi søke på "better soccer players" søk på cheap but excellent goal scorers, kanskje det hjelper... nei - vi har søkt på sheep før og da fikk vi bare opp Dan Eggen og han i Sandefjord... Hva heter han igjen Muffen? fant det ut for muff. det første som dukka opp med et vanlig søk "fotball sau sandefjord": http://www.google.com/search?hl=no&client=...nG=S%C3%B8k&lr= var det han? eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Sier ja takk, men ikke på bekostning av en annen. han må isåfall komme i tillegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 NEI, han er for gammel da kan vi heller bruke Haugstad eller Aoudia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Et soleklart nei for min del. Brattbakk er bortimot den siste spilleren vi trenger. Synes faktisk det er bedre med ingen spillere i det hele tatt enn å sløse bort en årslønn på en så elendig spiller. Endret 22. Februar 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Et soleklart nei for min del. Brattbakk er bortimot den siste spilleren vi trenger. Synes faktisk det er bedre med ingen spillere i det hele tatt enn å sløse bort en årslønn på en så elendig spiller. Helt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Nei, nei, nei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Et soleklart nei for min del. Brattbakk er bortimot den siste spilleren vi trenger. Synes faktisk det er bedre med ingen spillere i det hele tatt enn å sløse bort en årslønn på en så elendig spiller. Helt enig! Brattbakk er skorte tross alt 5 mål på slutten av sesongen for bodø glimt! og to som benksliter for rosenborg. det er 7 mål! han har mye rutine og jeg mener personlig haugstad er for dårlig for eliteserien. hadde vært veldig finrt å ha en spiller til som vet hvor målet står. Og vi trenger virkelig bredde i troppen! ja her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Egentlig nei, men tja hvis han kommer i tillegg til en superspiss eller to. Jeg synes også vi burde tenke litt lenger framover; Nanne er 31 og Brattbakk 35. Problemene, altså en toppscorer for lite, kommer til å merkes veldig snart.. Da er det bedre å prøve å hente inn en yngre spiss som kan holde lenger enn et par treninger! Og for å sitere the bluesbrothers: "Brattbakk er skorte tross alt 5 mål på slutten av sesongen for bodø glimt!" Vel talt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Brattbakk og Belsvik på topp Neida, Brattbakk bør legge opp nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Brattbakk og Belsvik på topp Neida, Brattbakk bør legge opp nå. Tenk deg det spissparet for noen år siden!.. Brattbakk: Ja, hvis han har en årslønn på linje med en middels spiller (b-spiller). Noe som er tvilsomt men.. Ikke vits å bruke mye penger på han, vet han kommer gratis men.. Tror vi skal se oss om etter andre alternativer. Bedre å spytte inn den årslønna på cirka 1 million på en annen spiller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 nei nei nei,han er ikke en spiller vi burde gå etter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Helt klart et JA! MÅ få inn litt rutine i dette unge laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Et helt klart tja for min del. Det kommer litt an på betingelsene han blir tilbudt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Et helt klart tja for min del. Det kommer litt an på betingelsene han blir tilbudt. Enig. Kjekt å ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 =HVIS(A>B;JA;NEI) og vi i tillegg får inn minst 2 av de planlagte forsterkningene A=totalt bidrag B=totalkostnad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå