atleten 1 675 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Hvilket draktnummer kommer Espen Nystuen til å få? Siden det forløpig bare står XX der... Det står XX på stabak.no, fordi Nystuen har et hemmelig nummer. Det er kun dommerne i de obligatoriske tippeligakampene som skal få vite hvilket nummer han har. Selv Jan Jönsson vet det ikke, ikke engang Espen Nystuen skal få vite hvilket nummer han bruker. Det eneste Espen, Jan Jönnson, Ingo og vi andre kan gjøre, er å tippe hvliket draktnummer han har, utifra hvilke andre nummer som er opptatt. Det som er klart, er at det ihvertfall består av 2 siffer, jfr XX. Mitt tips er at Espen Nystuen har draktnummer 12, .....eller 16 eller kanskje 18. Hva hvis X = 3? Da blir XX = X² = 9. Det tror jeg satt teorien til stabækLars på plass ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Hvilket draktnummer kommer Espen Nystuen til å få? Siden det forløpig bare står XX der... Det står XX på stabak.no, fordi Nystuen har et hemmelig nummer. Det er kun dommerne i de obligatoriske tippeligakampene som skal få vite hvilket nummer han har. Selv Jan Jönsson vet det ikke, ikke engang Espen Nystuen skal få vite hvilket nummer han bruker. Det eneste Espen, Jan Jönnson, Ingo og vi andre kan gjøre, er å tippe hvliket draktnummer han har, utifra hvilke andre nummer som er opptatt. Det som er klart, er at det ihvertfall består av 2 siffer, jfr XX. Mitt tips er at Espen Nystuen har draktnummer 12, .....eller 16 eller kanskje 18. Hva hvis X = 3? Da blir XX = X² = 9. Det tror jeg satt teorien til stabækLars på plass ja. kan så være, men da må Trond få seg et nytt "nummer"...hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå