Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter vi rykket opp til Bundesliga, maa vi ikke til Cottbus :-)

Drar Slum dit likevel???? :wink: Eller har du tenkt aa komme med til Rostock. Det er verre der enn i Cottbus :P

Sees

Bianca

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ rich: bra! det kan ikke være at slum reiser til cottbus!

da skulle dere komme til st.pauli heller :wink:

@ bianca: rostock er ikke saa forferdelig. traff noen rostock supportere siste helg og de var ganske hyggelig.

har aldri tenkt at jeg kunne ha deg saa fint med dem...

men hva synes du om bochum? neste sesong vil de ha 2 islendinger paa banen :D

thordur og bjarni gudjonsson, og begge spiller for det islandske landslaget :wink:

forresten, haaper at island vil vinne kampen mot færøyene og marel faar noen minutter spilletid :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maren - kan du gi oss litt informasjon om hva som venter St. Pauli neste år? Jeg vet i alle fall ingen ting om hvordan livet er i 3. div. i Tyskland

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der er ingen liv!!!

vi spiller mot rekruttlagene av H$V eller Bremen eller Köln....

ikke på de store banene, bare ved siden av dem, på treningsbaner :-(

og hvis vi tjener ikke nok penger til 5.6.03, da får vi ikke lisensen til 3. divisjon og må spille i 4. :roll: :roll: :roll:

vi jobber for det, men vi vet ikke om vi klarer det.

klubben har innredet en spesiell rednings-konto "Rettet den FC St.Pauli" for å samle inn bidrag, og vi selger tskjorter med en spesiell trykk på ryggen (bilde av st.pauli og kontonummer av redningskontoen) og vi vil arrangere noen aksjoner i st.pauli område. f.e. konserter på millerntor eller på en pub i nærheten. der finnes noen tyske grupper som liker st.pauli og ville spille benefiz konserter. st.paulis formann eier en teater/variete, og der vil han gjerne arrangere en musical, og alt han tjener med den vil han gi til st.pauli. petisjonen til celtic glasgow er en annen del for å hjelpe st.pauli. vi har fått mange underskrifter og har sent alle til celtic styret og har bedt om en benefiz kamp. også H$V og Bayern München vil hjelpe og kanskje vi klarer det å organisere kamper mot disse klubbene i juni/juli.

salget av sesongkortene er viktig også, og det starter på mandag, og alt vi tjener fra mandag til torsdag vil flyte inn redningskontoen.

hvis vi klarer det finansielt, har vi bare et sportslig problem. nesten alle gode spiller er borte, og vir har ikke penger for å kjøpe nye eller betale de gamle. men vi trenger noen spillere, og ikke bare gutter av junioravdelingen.

men det betyr ikke at vi vil ikke ha en fin stemning på tribunen. vi regner med at det kunne bli mellom 10.000 eller 14.000 tilskuere hver kamp (og det er mye, mye mer enn andre klubber i 3. divisjon har), og på toppkamper kunne det bli 20.000. det er ikke umulig, og jeg håper at både spillerne og supporterne vil finne tilbake til den kjempegode formen vi kjenner fra hverandre :-)

nå kan vi bevise at vi ikke synger you`ll never walk alone uten grunn!

*Viva St.Pauli - die letzte Schlacht gewinnen wir*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rostock er veldig kjedelig aa dra til. Det er ikke morsomt der og turen tar lang tid. Jeg ikke gleder meg aa drar dit. og jeg er veldig glad at jeg ikke maa til Cottbus. Og Slum vil til öst-tyskland.......

Bochum??? Ja det er veldig trist og kjdelig der ogsaa. Og bortesupporterfeltet er en katastrofe. Og den nye Waldstadionen er ikke saa bra heller. Hver gang jeg er der tror jeg at den er nesten som AOL Arena :-(

Hilsen fra München. Skal til Unterhaching i morgen......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Drar dere likevel til Cotbus????
  • Opprett ny...