Thorern_86 0 Del Skrevet 25. Februar 2006 Del Skrevet 25. Februar 2006 Vil starte med å gratulere Stabæk med et veldig godt kjøp av Espen, litt synd for kil å miste den beste spilleren sin rett før serien starter men kil overlever nok i 1.div uansett. Er selv venn av Espen å snakket med han senest igår og kan bekrefte at han gleder seg utrolig mye til å slutte seg til resten av Stabæk troppen på mandag å han ser virkelig frem til å kjempe om en fast plass på midten iløpet av sesongen. Han er forøvrig en kjernekar og med det humøret han har kommer han til å bli godt likt både på og utenfor banen! Har selv gått til innkjøp av Stabæk drakt med Nystuen på ryggen!: så når dere kommer til Bergen for å slå brann kommer jeg til å stå tribuna med den feteste drakta i TL, nemlig STABÆK DRAKTA!!!! FORZA STABÆK!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 25. Februar 2006 Del Skrevet 25. Februar 2006 Vil starte med å gratulere Stabæk med et veldig godt kjøp av Espen, litt synd for kil å miste den beste spilleren sin rett før serien starter men kil overlever nok i 1.div uansett. Er selv venn av Espen å snakket med han senest igår og kan bekrefte at han gleder seg utrolig mye til å slutte seg til resten av Stabæk troppen på mandag å han ser virkelig frem til å kjempe om en fast plass på midten iløpet av sesongen. Han er forøvrig en kjernekar og med det humøret han har kommer han til å bli godt likt både på og utenfor banen! Har selv gått til innkjøp av Stabæk drakt med Nystuen på ryggen!: så når dere kommer til Bergen for å slå brann kommer jeg til å stå tribuna med den feteste drakta i TL, nemlig STABÆK DRAKTA!!!! FORZA STABÆK!! Velkommen, velkommen! I Bergen kan jeg stå med deg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thorern_86 0 Del Skrevet 25. Februar 2006 Del Skrevet 25. Februar 2006 det er bra, kampen er den 7.mai kl 18. 00!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå