Slum 12 843 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 03/03/06 Bryne - Stabæk kl. 18:00 06/03/06 Ham-Kam - Stabæk kl. 12:00 09/03/06 Dallas - Stabæk kl. 18:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Perfekt tidspunkt å være på La Manga Pinatar – Bryne 1-1 Brynes lag mot Stabæk Tid for seier igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Perfekt tidspunkt å være på La Manga Pinatar – Bryne 1-1 Brynes lag mot Stabæk Tid for seier igjen! La oss kjøpe Paul Oyuga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Skal vi ta for oss litt om motstanderne der nede mens vi venter da? Bryne. Inn: Jarle Steinsland (Vard Haugesund), Jakko Nyberg (Kongsvinger), Allan Borgvardt (Viking), Anders Særvold (Follo) Ut: Bjørn Erik Taksdal (Klepp), Espen Sola (Stavanger IF), Thomas Sandal (Stavanger IF), Inge Nilsen (Mandalskameratene), Marek Lemsalu (Levadia Tallinn) Ser vel umiddelbart ut til å ha forsterket stallen. Marek Lemsalu er vel den de evt. vil savne av spillerne som har forlatt klubben. Men de har fått på plass en fin fin erstatter i finske Jakko Nyberg. Allan Borgvardt som i sin tid var på prøvetrening i Stabæk, slo ikke helt igjennom i Viking, men rapportene fra Jæren sier at han har gjort sine saker bra i Bryne så langt. Anders Særvold er kanskje ikke det mest kjente navnet, men han var sentral på Follo i fjorårets Adeccoliga og er en lur signing. Fra før av har man Adeccoligaens beste angriper i Paul Oyuga (Synd han ikke er et par år yngre) og man har beholdt alle de andre sentrale spillerene fra laget som lenge hang med i toppen av Adeccoligaen i fjor. Ny trener har man også fått på Jæren. Magnus Johansson kommer fra Bergen og Løv-Ham. Helt hva det betyr for Bryne har jeg ikke satt meg inn i, men formasjonen blir helt klart lagt om til 442. Løv-Ham var vel for så vidt også et mer spillende lag enn Bryne i fjor, uten at jeg tror at Bryne legger av seg sin litt røffe og kjempende stil med det første. La oss håpe vi ungår skader! Laget mot stabæk Roger Eskeland - Jan Tore Lende Fadnes, Ronny Espedal, Mohammed Rashid, Jørn Hagen - Jarle Mong, Kai-Ove Stokkeland, Jarle Steinsland, Bjørn Ingvar Kydland - Allan Borgvardt, Paul Oyuga. Bryne er en god motstander selv om de vel ikke akkurat topper laget i morgen. Oyuga og Borgvardt kan komme til å bli et meget interessant spisspar, så dette blir en bra test for våre gutter! Får nystuen sin debut for blåjakkene? @ringo Endret 2. Mars 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 03/03/06 Bryne - Stabæk kl. 18:00 06/03/06 Ham-Kam - Stabæk kl. 12:00 09/03/06 Dallas - Stabæk kl. 18:00. Hva skal vi er realistiske resultater mot disse lagene? Seier mot Bryne og U i de 2 andre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) 03/03/06 Bryne - Stabæk kl. 18:00 06/03/06 Ham-Kam - Stabæk kl. 12:00 09/03/06 Dallas - Stabæk kl. 18:00. Hva skal vi er realistiske resultater mot disse lagene? Seier mot Bryne og U i de 2 andre? Hepp, Ham-Kam har levert brukbare treningskampresultater i det siste... Men er et lag vi bør slå dersom vi skal ha ambisjoner om å overleve i TL. Jeg tipper på en av hver, uavgjort mot Bryne, seier over Kamma og tap for Burn! @ringo Endret 2. Mars 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Laget mot Bryne: -------------------Jon----------------------- ---------------------------------------------- --Morten------IA------Mike------Markus-- ---------------------------------------------- --Espen----Jesper----Jocke----Alan--- ---------------------------------------------- ------------Veigar-------Daniel------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 03/03/06 Bryne - Stabæk kl. 18:00 06/03/06 Ham-Kam - Stabæk kl. 12:00 09/03/06 Dallas - Stabæk kl. 18:00. Hva skal vi er realistiske resultater mot disse lagene? Seier mot Bryne og U i de 2 andre? Hepp, Ham-Kam har levert brukbare treningskampresultater i det siste... Men er et lag vi bør slå dersom vi skal ha ambisjoner om å overleve i TL. Jeg tipper på en av hver, uavgjort mot Bryne, seier over Kamma og tap for Burn! Hehe, hjemmebanen til Dallas Burn heter Pizza Hut Park! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Hehe, hjemmebanen til Dallas Burn heter Pizza Hut Park! Tøft navn det. Men klubben heter FC Dallas og ikke Dallas Burn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Hehe, hjemmebanen til Dallas Burn heter Pizza Hut Park! Tøft navn det. Men klubben heter FC Dallas og ikke Dallas Burn. Hepp, Det har du også rett i gitt... Jeg må jobbe mindre og konsentrere meg mer om det som er viktig her i verden! Men til mitt forsvar de byttet navn fra Dallas Burn til FC dallas i 2005! @ringo Laget mot Bryne: -------------------Jon----------------------- ---------------------------------------------- --Morten------IA------Mike------Markus-- ---------------------------------------------- --Espen----Jesper----Jocke----Alan--- ---------------------------------------------- ------------Veigar-------Daniel------------- Hepp, Noe du vet eller tipper? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Hehe, hjemmebanen til Dallas Burn heter Pizza Hut Park! Tøft navn det. Men klubben heter FC Dallas og ikke Dallas Burn. Hepp, Det har du også rett i gitt... Jeg må jobbe mindre og konsentrere meg mer om det som er viktig her i verden! Men til mitt forsvar de byttet navn fra Dallas Burn til FC dallas i 2005! @ringo Laget mot Bryne: -------------------Jon----------------------- ---------------------------------------------- --Morten------IA------Mike------Markus-- ---------------------------------------------- --Espen----Jesper----Jocke----Alan--- ---------------------------------------------- ------------Veigar-------Daniel------------- Hepp, Noe du vet eller tipper? @ringo Jeg har lest det i noe jeg har skrevet selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Jeg må jobbe mindre og konsentrere meg mer om det som er viktig her i verden! Men til mitt forsvar de byttet navn fra Dallas Burn til FC dallas i 2005! Og navnebytter i MLS faller helt klart under dette... San Jose Earthquakes som vi vel har møtt en gang eller to på La Manga heter nå Houston 1836 (lurer på hva 1836 kommer av). Ellers er jo navnet Real Salt Lake interessant... Ellers kom jeg over dette brevet i forbindelse med at San Jose flyttet til Houston. Merkelig greie. Man håper San jose er tilbake i MLS neste år, men det vil da være ett helt nytt lag, idet alle de gamle spillerne er i Houston nå. Men så var det dette med å heie på drakta og ikke på spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Jeg må jobbe mindre og konsentrere meg mer om det som er viktig her i verden! Men til mitt forsvar de byttet navn fra Dallas Burn til FC dallas i 2005! Og navnebytter i MLS faller helt klart under dette... San Jose Earthquakes som vi vel har møtt en gang eller to på La Manga heter nå Houston 1836 (lurer på hva 1836 kommer av). Ellers er jo navnet Real Salt Lake interessant... Ellers kom jeg over dette brevet i forbindelse med at San Jose flyttet til Houston. Merkelig greie. Man håper San jose er tilbake i MLS neste år, men det vil da være ett helt nytt lag, idet alle de gamle spillerne er i Houston nå. Men så var det dette med å heie på drakta og ikke på spillerne. Hepp, Remember the Alamo, 6. mars 1836... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Remember the Alamo, 6. mars 1836... @ringo Nei... Burde jeg...? Men jeg skjønner det har noe med årstallet å gjøre. Samme med SF 49ers i NFL. Henspiller på gullrushet i CA som startet i 1849. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Remember the Alamo, 6. mars 1836... @ringo Nei... Burde jeg...? Men jeg skjønner det har noe med årstallet å gjøre. Samme med SF 49ers i NFL. Henspiller på gullrushet i CA som startet i 1849. Djerv 1919 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Djerv 1919 EB-85 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Djerv 1919 EB-85 Rema 1000 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Når er sesongen i MLS? er de midt i sesongen nå eller hvordan er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Nei, vi skal jo spille mot Dallas på La Manga. De begynner ca samtidig som oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) ja vet de spiller på lamanga, men de kunne jo hatt en lang Winterbreak eller noe.. Men de er altså i oppkjøringsperioden de også.. Da bør det være mulig å ta skalpen deres.. Jeg satser på 3 seiere 2-1, 1-0 og 3-1 Endret 2. Mars 2006 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Når er sesongen i MLS? er de midt i sesongen nå eller hvordan er det? Hepp, Første runde er 1 april @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 La Manga er alltid en god pekepinn. Husker med gru 2004 utgaven dernede helt uten seire. Viktig å bygge selvtillit nå. Men er det ingen nye spillere som vil bo hos de blå dernede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Husker med glede en match mot Brøndby for et par år siden, hvor vi storspilte og vant 3-1(?). Vi ble hypet til den store gullmedalje bla. med bakgrunn i Brøndby kampen, og VG tippet vel oss på topp. Edit: Tok litt feil, var visst i 2001 kampen jeg erindrer ble spilt. Tiden flyr Fin lesning forresten: IN: LA MANGA (VG) (Stabæk Brøndby 20). Ballen triller Martin Andresens vei om dagen. STURLA SJEM - VG papirutgave, 24.02.2001 I går gjorde Andresen jobben som superoffensiv midtbanemann da Stabæk, med helt nytt spillesystem (4231), storspilte mot Danmarks beste klubblag, Brøndby, i La Manga Cup. Med Tommy Svindal Larsen og Tobias Linderoth som defensive midtbaneankere, kjørte Stabæk på med rader av giftige angrep mot Brøndby-forsvaret, som var heldige som slapp unna med to baklengsmål Spennende lag Foran Tommy og Tobias sprudlet Martin Andresen i en superoffensiv midtbanerolle, flankert av Christian Wilhelmsson og Tryggvi Gudmundsson begge i gnistrende spillehumør. Og helt fremst spilte Christian Michelsen en av sine beste kamper i Stabæk-drakta. En virkelig toppkamp. Dette Stabæk-laget blir spennende, sa landslagets assistenttrener Harald Aabrekk Helt greit Brøndby-trener Åge Hareide var langt fra deprimert etter tapet. Dette var vårt aller første tap i år. Når det skulle komme, så var det greit at det ble mot en motstander som spilte så godt som Stabæk. Men vi bidro til å gjøre kampen god. Vi var langt bedre i dag enn da vi slo Tromsø 20 nylig, sa Hareide. Endret 2. Mars 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Vi fikk vel bronse i TL samme år, ikke galt det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2006 (endret) Ser at vi stilte med Tobias Linderoth på midten. Det er en spiller jeg gjerne skulle sett i den blaa drakta igjen... Hadde ikke sagt nei til bronse heller.. Endret 2. Mars 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 satan for et lag.. Med nannskog på topp hadde vi slått alt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Laget mot Bryne: -------------------Jon----------------------- ---------------------------------------------- --Morten------IA------Mike------Markus-- ---------------------------------------------- --Espen----Jesper----Jocke----Alan--- ---------------------------------------------- ------------Veigar-------Daniel------------- Laget mot Bryne: (iflg. Stabak.no) Jon. Morten, Mike, Inge Andre, Markus. Tom, Joakim, Jesper, Bjørnar. Daniel, Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kult at Tom er i form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Laget mot Bryne: (iflg. Stabak.no)Jon. Morten, Mike, Inge Andre, Markus. Tom, Joakim, Jesper, Bjørnar. Daniel, Veigar. Bjørnar på vingen? Spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kult at Tom er i form Er han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå