stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kult at Tom er i form Er han? Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kult at Tom er i form Er han? Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Og Mike rapporterer fra La Manga, at Stabæk stiller med det beste mannskapet tilgjengelig i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Jeg har vel kanskje ikke fulgt med i timen, men uansett; Blir det noen dekning av kampen i kveld? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Ja. Bla på Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Må si jeg er litt urolig foran kampen ikveld etter kollapsen i Bodø, men ifølge Ingo hadde vi hele 3 keepertabber i det høye nord. Hva med Alanzinho ikveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 ja, hvorfor spiller ikke allan? skadet? noen fortell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 ja, hvorfor spiller ikke allan? skadet? noen fortell! det tenkte jeg og... Hvor er Alan??? vi har allerede skade på midten trenger ingen fler skader der!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 ja, hvorfor spiller ikke allan? skadet? noen fortell! det tenkte jeg og... Hvor er Alan??? vi har allerede skade på midten trenger ingen fler skader der!!! Jeg har hørt noen rykter at han er skadet, uten at jeg kan bekrefte det, men det er visstnok ikke noe alvorlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kanskje han ble skada da han gikk om kapp på ski med Jens? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 NÅR SPILLES KAMPEN???????????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 NÅR SPILLES KAMPEN???????????? Nå. Her kan du følge kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Er spent. tror vi nystuen kommer inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 NÅR SPILLES KAMPEN???????????? nå.. oppdater deg selv her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Kampen begynte kl. 18 Knudsen Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson Stenvoll, Jansson, Persson Holmvik Gunnarsson og Nannskog De sparer ikke på kruttet da nei.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Stabæk - Dallas Ser ut til at kampen følges direkte på TV2.no Men det spørs hvor bra den oppdateringen er. TV2 følger Rbk-AAfk nå, men de har ikke fått så veldig mye annet enn målene med seg. Karim inn i Nannskog rollen synes jeg er veldig spennende. Men er vi sikre på at Karim spiller? Budstikka har ført opp Veigar og Andreas som spisser. (Mens Karim står på stabak.no) Men jeg er enig i at det hadde vært spennende å se Karim nå, i Daniels skadefravær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Stabæk - Dallas Ser ut til at kampen følges direkte på TV2.no Men det spørs hvor bra den oppdateringen er. TV2 følger Rbk-AAfk nå, men de har ikke fått så veldig mye annet enn målene med seg. Karim inn i Nannskog rollen synes jeg er veldig spennende. Men er vi sikre på at Karim spiller? Budstikka har ført opp Veigar og Andreas som spisser. (Mens Karim står på stabak.no) Men jeg er enig i at det hadde vært spennende å se Karim nå, i Daniels skadefravær. Stabæk har i tillegg ført opp Alanzinho som venstrekant mens Stikka har Bjørnar. Uansett hvem som spiller; dette blir moro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Nærmer seg sakte men sikkert kampstart. Får vi Andreas sitt første mål for Stabæk? Blir spennende å se (lese) hvordan det offensivet spillet fungerer uten Daniel. Tror vi klarer oss helt fint jeg, når vi først må. FS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Jon spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Jon spiller Står nå Jens der da, eller Sørensen for å være helt korrekt...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Jon spiller Står nå Jens der da, eller Sørensen for å være helt korrekt...... Jepp, men det stod Knudsen først så de må ha endret det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Jon spiller Står nå Jens der da, eller Sørensen for å være helt korrekt...... Sto Jon istad, men samma det. Bra at Jens får prøvd seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 På Budstikka.no skal det være LIVEoppdatering.. Men det kommer ikke opp noenting. Ikke på TV2 heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 TV2 har fått med seg reservebenken: Reserver: Sørlie 5 Karlsson 9 Haugstad 21 Stenersen Kampen er i gang. FAEN! 0-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Ja, det må jeg si.. 0-1 etter 3 minutter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 kan vi ikke bruke kamptråden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 skudd fra 22 meter skal ikke gå inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Hva skjer med oppdateringene? Står helt stille..:S Må man driver å gå inn og ut av siden hele tiden for at det skal komme noe nytt eller? Er det noen som får til oppdateringa til budstikka? Jeg finner den ikke selvom det står ''FØLG STABÆK DIREKTE.. står ingenting...:S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Hva skjer med oppdateringene? Står helt stille..:S Må man driver å gå inn og ut av siden hele tiden for at det skal komme noe nytt eller? Er det noen som får til oppdateringa til budstikka? Jeg finner den ikke selvom det står ''FØLG STABÆK DIREKTE.. står ingenting...:S Du kan følge kampen her også http://live.tv2.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er der jeg har sett hele tiden, da funker det visst da:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Budstikka.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå