Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult at Tom er i form

Er han?

Hepp,

Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong!

@ringo

Og Mike rapporterer fra La Manga, at Stabæk stiller med det beste mannskapet tilgjengelig i kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg er litt urolig foran kampen ikveld etter kollapsen i Bodø, men ifølge Ingo hadde vi hele 3 keepertabber i det høye nord.

Hva med Alanzinho ikveld?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hvorfor spiller ikke allan? skadet? noen fortell!

det tenkte jeg og...

Hvor er Alan??? vi har allerede skade på midten trenger ingen fler skader der!!!

Jeg har hørt noen rykter at han er skadet, uten at jeg kan bekrefte det, men det er visstnok ikke noe alvorlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen begynte kl. 18

Knudsen

Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson

Stenvoll, Jansson, Persson Holmvik

Gunnarsson og Nannskog

De sparer ikke på kruttet da nei..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk - Dallas

Ser ut til at kampen følges direkte på TV2.no

Men det spørs hvor bra den oppdateringen er. TV2 følger Rbk-AAfk nå, men de har ikke fått så veldig mye annet enn målene med seg.

Karim inn i Nannskog rollen synes jeg er veldig spennende.

Men er vi sikre på at Karim spiller? Budstikka har ført opp Veigar og Andreas som spisser. (Mens Karim står på stabak.no) Men jeg er enig i at det hadde vært spennende å se Karim nå, i Daniels skadefravær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk - Dallas

Ser ut til at kampen følges direkte på TV2.no

Men det spørs hvor bra den oppdateringen er. TV2 følger Rbk-AAfk nå, men de har ikke fått så veldig mye annet enn målene med seg.

Karim inn i Nannskog rollen synes jeg er veldig spennende.

Men er vi sikre på at Karim spiller? Budstikka har ført opp Veigar og Andreas som spisser. (Mens Karim står på stabak.no) Men jeg er enig i at det hadde vært spennende å se Karim nå, i Daniels skadefravær.

Stabæk har i tillegg ført opp Alanzinho som venstrekant mens Stikka har Bjørnar. Uansett hvem som spiller; dette blir moro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg sakte men sikkert kampstart.

Får vi Andreas sitt første mål for Stabæk? Blir spennende å se (lese) hvordan det offensivet spillet fungerer uten Daniel. Tror vi klarer oss helt fint jeg, når vi først må.

FS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med oppdateringene?

Står helt stille..:S Må man driver å gå inn og ut av siden hele tiden for at det skal komme noe nytt eller?

Er det noen som får til oppdateringa til budstikka? Jeg finner den ikke selvom det står ''FØLG STABÆK DIREKTE.. står ingenting...:S

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med oppdateringene?

Står helt stille..:S Må man driver å gå inn og ut av siden hele tiden for at det skal komme noe nytt eller?

Er det noen som får til oppdateringa til budstikka? Jeg finner den ikke selvom det står ''FØLG STABÆK DIREKTE.. står ingenting...:S

Du kan følge kampen her også http://live.tv2.no/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2006
  • Opprett ny...