Gå til innhold

Anbefalte innlegg

begynner å bli litt urolig her at stabæk som skal sloss i toppen av tippeligaen sliter mot lag som odd bodø glimt og bryne, har bare slått et svakt kongsvinger lag og molde... men vis stabæk slår hamkam og dallas da skal jeg snu min pessimisme til optimisme, men likevell.. disse tapene går på selvtillitten til gutta... får håpe espen nysted og andreas strand klarer å sette sitt preg på laget slik at de vinner de to neste kampene før antagelig de store signingene kommer og knuser kamma på hjemmebane og malmø borte

Hepp,

Det er jo litt sånn nå i preseason da... Det svinger lit mellom håp og fortvilelse etterhvert som resultatene kommer og jeg hadde vårt adskillig mer bekymret hadde det ikke vært for at jeg så Molde kampen. Da var vi rett og slett drit gode og vi holdt huskestue med Bryne i 1. omgang i går, det er viktig å ta med seg det som er positivt. Men jeg har bestemt meg for at i år skal det ikke finnes unnskyldning for tap! Så uansett hvor bra vi var i 1. omgang, hvor elendig dommeren var (Ref. Frode Olsen, det var forresten ikke uventet det var Ø. Alapnes, en mann som er like kvalifisert for å dømme i TL som jeg er for å spille på Stabæk) så skal vi ikke tape for Bryne...

Men det er det lite å gjøre med nå, vi får fokusere videre på det som er bra og jobbe frem mot sesongstart... Det kommer flere spillere også!

@ringo

For all del, jeg så også molde kampen og det var riktig storspill fra stabæks sin side selv om jeg var meget usikker på molde sin form/lag.. det gjenstår og se om stabæk får til dette storspillet tidvis eller hver kamp, og om de klarer det mot heltente motstandere som kommer til å gjøre alt for å ødelgge spillet( da tenker jeg spesielt på sandefjord som jeg har en følelse av kommer til å gi absolutt alt for å slå oss i serieåpningen. Blue dream videoen var oppløftende og synd at ikke noen av de ballene gikk i mål, men vis vi tenker på at bryne er adecco og stabæk er tippeligaen bør det egentlig ikke være så vanskelig å sette den ballen i mål

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blue dream videoen var oppløftende og synd at ikke noen av de ballene gikk i mål, men vis vi tenker på at bryne er adecco og stabæk er tippeligaen bør det egentlig ikke være så vanskelig å sette den ballen i mål

når ballen går i stanga, så går den i stanga.. drit i divisjoner! Jeg er positiv nå!

Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at Strand fikk vist seg fram på slutten, men Nystuen sleit visst mer!

Må si jeg nesten hadde ørlite forventninger om en ny Peter Sand debut for Nystuen. Husker godt vi plutselig ble et vinnerlag på La Manga det året med Peter.

Nystuen, gled oss mot HamKam da!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at Strand fikk vist seg fram på slutten, men Nystuen sleit visst mer!

Må si jeg nesten hadde ørlite forventninger om en ny Peter Sand debut for Nystuen. Husker godt vi plutselig ble et vinnerlag på La Manga det året med Peter.

Nystuen, gled oss mot HamKam da!!

Hepp,

Sentral midtbane er kanskje det vanskeligste stedet å komme inn på. Særlig når man skal ta steget opp en divisjon. Nystuen kommer til å trenge tid! Strand mistenker jeg vil klare overgangen greiere. Han skal bare være stor og slem han!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sitt denne Blue Dream videoen fra kampen, er det ikke noe annet å si enn at vi var utrolig heldige som unngikk baklengs. Men for min del er det angrepet til Bryne som endte i mål som sitter igjen hos meg. Flott angrep og herlig avslutning. Og jeg leste en plass at kampen mot Bryne var første treningskamp der Nannskog gikk målløs av banen. Blir ganske fornøyd med forsvaret til Bryne da ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 år senere...

Deilig å slå dere Blå igjen! Synd vi ikke klarte det ifjor, men isvarte hva har dere i TL å gjøre?

Dere virker mye svakere i treningsmatchene iår!

Har du plutselig konvertert til å bli Stabækfan?

plutselig og plutselig :P Bærum-luft gjennom flere år gjør underverker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

plutselig og plutselig :P Bærum-luft gjennom flere år gjør underverker!

I så fall vil jeg gjerne være den første til å ønske deg velkommen :)

Hyggelig, om jeg ikke tar feil var vi nærmest alene om å oppleve "fiskedansen" til Veigar på en lørdagtrening ifjor sommer :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Bryne
  • Opprett ny...