Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.b-gjengen.com/brynefk/voice004.mp3

"Spesielt 2. omgangen her va veldig bra, det synds eg absolutt. 1. omgangen så va me heldige som slapp onna med null baklengs, så sånnsett så e d gjerna ikkje heilt rettferdig resultat, men d va veldig bra i 2. omgang..."

Kommentar fra assistenttrener i Bryne (Frode Olsen) etter kampen.

Vi i Bryne håper å joine dere i Tippeligaen neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke noe gøy å tape kamper mot antatt svakere motstand, men jeg tror ikke at vi skal legge så alt for mye vekt på dette. I denne perioden er det ofte mye hard fysisk trening, så fotballmessig er det sannsynlig at gutta er laaangt unna toppform...

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat slik dulla vi oss inn i trøst etter 3 tap på La Manga i 2004 og vi veit hvordan det gikk!

Mike nevnte idag at de hadde sluppet opp skikkelig på trening før denne kampen for å ha racerbein

Se heller på scoringsutviklingen i vinter 3-2-2-1-0, skremmende hva f.. er det de driver med på offensiv trening for tida?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat slik dulla vi oss inn i trøst etter 3 tap på La Manga i 2004 og vi veit hvordan det gikk!

Mike nevnte idag at de hadde sluppet opp skikkelig på trening før denne kampen for å ha racerbein

Se heller på scoringsutviklingen i vinter 3-2-2-1-0, skremmende hva f.. er det de driver med på offensiv trening for tida?

Det offensive problemet er jo at Nanne er den eneste som putter. Vi får bare sette vår lit til at Strand begynner å putte jevnt og trutt etterhvert som han begynner å finne seg til rette. Ellers så håper jeg at Haugstad, Aiouda, Alan osv. kan utvikle seg videre i løpet av sesongen.

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke sammenlikne Brynes kamp mot Pinata (spanske 3. divisjonslaget) på onsdag med dagens kamp mellom Bryne og Stabæk. Bryne vil etter alt å dømme kjempe i toppen av Adeccoligaen også i år (har trolig Adeccoligaens beste spisser i Oyuga og Borgvardt), så Bryne er ikke det verste Adeccoliga-laget man kan tape for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det offensive problemet er jo at Nanne er den eneste som putter. Vi får bare sette vår lit til at Strand begynner å putte jevnt og trutt etterhvert som han begynner å finne seg til rette. Ellers så håper jeg at Haugstad, Aiouda, Alan osv. kan utvikle seg videre i løpet av sesongen.

+ at vi har Ola Kamura på full fart fremover....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke sammenlikne Brynes kamp mot Pinata (spanske 3. divisjonslaget) på onsdag med dagens kamp mellom Bryne og Stabæk. Bryne vil etter alt å dømme kjempe i toppen av Adeccoligaen også i år (har trolig Adeccoligaens beste spisser i Oyuga og Borgvardt), så Bryne er ikke det verste Adeccoliga-laget man kan tape for.

Enig i det. Tror Bryne kan kjempe om opprykk. Er imponert over Oyuga som etter min mening er en veldig spennende spiller....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver kamp lever sitt liv, derfor kan man ikke sammenlikne Brynes kamp mot det spanske 3. divisjonslaget. Bryne var klart best i den kampen (eller, klart best i 1. omgangen, jevnere 2. omgang), men klarte bare å putte 1 mål (like mange som i dag, bare i dag slapp de ikke inn mål).

Jeg tror Stabæk skal klare seg i Tippeligaen i år, selv om det blir tøft, så tror jeg de klarer seg. Man skal ikke la seg helt skremme av treningskampene på vinteren, selv om de selvsagt gir en liten pekepinn. Om jeg ikke tar helt feil, har jo Stabæk hatt et par gode treningskamper i vinter, som da viser at det finnes potensiale i laget. Gjelder bare å bruke tiden før sesongstart riktig, få satt sammen laget. Så er vel også to av deres mest sentrale spillere ute med skade.

Det blir tøft å rykke opp fra Adeccoligaen i år, det var i fjor det burde gjøres. Årets Adeccoliga er tøff med både Aalesund (et lag som har latterlige ambisjoner om cupfinale innen 2007 og å være blant de 4 beste i Norge innen få år), Bodø/Glimt og Strømsgodset som alle satser på opprykk. Så 4 lag har målsetninger om opprykk i årets Adeccoliga. Så har vi jo i tillegg Moss (og delvis Sogndal) i bakhånd.

Ja, Oyuga er god når han spiller på sitt beste, men fjorårets sesong ble ikke som håpet. Han scoret nesten dobbelt så mye i nesten halvparten så mange kamper i 2004. Men Bryne har et fantastisk aparat i Magnus Johansson, Alf-Inge Håland og Frode Olsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få vite litt mer enn dent jeg leste på Budstikka har jeg vært i kontaktet med Ingo som nettopp hadde snakket med klubbens mest nøkterne spiller Jesper Jansson:

”Lugn Ingo vi spilte en meget bra kamp”

Vi hadde 9-1 i sjanser hvorpå 4 i treverket. Med normal uttelling hadde vi vunnet med 3-4 mål. Jesper syntes også spillet utvikler seg i en positiv retning generelt. Målet til Bryne kom i perioden rett etter IAOs bytte med Nystuen og hvor Jesper hadde gått ned. Altså med en 50% ny sentral linje. Bryne scoret før sentrallinjen fant hverandre og var et typisk mål som et resultat på for stort strek i det defensive leddet. Får man tid på 18 meter setter de fleste spiser ballen kontrollert i mål

Slapp av - dette er ikke verdens ende!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,Nei og atter Nei.. Hva er det som skjer? Jeg hadde den følelsen av at dette kom til å skje. Nå må vi virkelig få opp dampen igjen. 1 treningskampen i vinter mot KIL var jo meget bra, vi må fortsette slik!

Men fortvil ikke, gutta kommer sterkt tilbake..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Bryne
  • Opprett ny...