Markus 5 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Du kan ikke sammenlikne Brynes kamp mot Pinata (spanske 3. divisjonslaget) på onsdag med dagens kamp mellom Bryne og Stabæk. Bryne vil etter alt å dømme kjempe i toppen av Adeccoligaen også i år (har trolig Adeccoligaens beste spisser i Oyuga og Borgvardt), så Bryne er ikke det verste Adeccoliga-laget man kan tape for. Einstein Bryne: Du har fått med deg at Bryne har spilt både mot Pinata og Stabæk, eller skal vi tegne det opp for deg?? du som ikke er så veldig smart nå arni Make your point, friend?? POINT - GAME - SET - MATCH goes to Bryne (and our lovin arni should treat our visitors with much higher respect) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Du kan ikke sammenlikne Brynes kamp mot Pinata (spanske 3. divisjonslaget) på onsdag med dagens kamp mellom Bryne og Stabæk. Bryne vil etter alt å dømme kjempe i toppen av Adeccoligaen også i år (har trolig Adeccoligaens beste spisser i Oyuga og Borgvardt), så Bryne er ikke det verste Adeccoliga-laget man kan tape for. Enig i det. Tror Bryne kan kjempe om opprykk. Er imponert over Oyuga som etter min mening er en veldig spennende spiller.... Uansett dette er et lag vi bør slå, alltid uansett. Det er selvfølgelig ikke noe gøy å tape kamper mot antatt svakere motstand, men jeg tror ikke at vi skal legge så alt for mye vekt på dette. I denne perioden er det ofte mye hard fysisk trening, så fotballmessig er det sannsynlig at gutta er laaangt unna toppform... Mye fysisk trening er det vel ikke bare vi som har. Det gjelder ALLE lagene i TL og adecco ligaen, så det er en tynn unnskyldning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne 0 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Du trenger ikke å komme her å fortelle meg hvem Bryne spiller treningskamper mot arni. Formuler deg bedre, så unngås uklarheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Markus: Hvorfor utelot du vår kjære gjests sjikanerende kommentar: Har Stabæk spilt mot Pinata? Skal du bedrive snillisme, får du følge med litt kanskje..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne 0 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 "Hyggelig av deg Bryne, men klart man kan sammenligne kamper mot samme motstander!" Denne kommentaren av deg sørget for at jeg spurte "Har Stabæk spilt mot Pinata?". Jeg tolket det som at du sa at både Bryne og Stabæk har spilt mot Pinata, for så vidt jeg vet, har ikke Bryne og Stabæk møtt samme motstander i vinter. Beklager at jeg ikke forsto deg, noe jeg fortsatt ikke gjør. Men jeg kom egentlig for å diskutere kampen, så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Alles gut Bryne. Så på Brynes egen hjemmeside at uavgjordt-resultatet mot Pinata var skuffende. Her ble spansk 3-divisjon sagt å være som bunnen av Adecco! Når dere da slår oss elegant idag osv vet vi hvor Stabæk ligger i løypa for tida. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Våttevver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 3. Mars 2006 (endret) Markus: Hvorfor utelot du vår kjære gjests sjikanerende kommentar: Har Stabæk spilt mot Pinata? Skal du bedrive snillisme, får du følge med litt kanskje..... Jeg og de fleste andre fortsod dette som et retorisk spørsmål. Snillisme? Skjerp deg. Når supportere kommer inn fra andre klubber med et fornuftig sinn burde vi da faen meg klare å ta dem skikkelig i mot. Alles gut Bryne. Så på Brynes egen hjemmeside at uavgjordt-resultatet mot Pinata var skuffende. Her ble spansk 3-divisjon sagt å være som bunnen av Adecco! Når dere da slår oss elegant idag osv vet vi hvor Stabæk ligger i løypa for tida. Spist gledespillene til Alz i dag eller? Makan til nedtur du må være på. Å vinne med 1 mål på omtrent lagets eneste sjanse ser ikke jeg som veldig elegant. Når vi også har 4 stolpene så tror jeg nok vi med all respekt for både klubb og person Bryne at de har hatt flaks! Frode Olsen om kampen (mp3) Endret 3. Mars 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Jesper i forsvar = tap!!! Vi tapte stort mot Odd, vi tapte stort mot Glimt og vi tapte mot Bryne i 2. omgang... Hva er felles i disse tapene!? Jo svaret er: Jesper spiller midtstopper!!! Jeg har ikke sett noen av disse tre tapene, men felles for alle 3 er at Jesper og Mike spiller bak. Enten kan: 1. tapet av Jesper på midten være problemet 2. Inge ut av forsvare være problemet 3. at Mike og Jesper er en mindre heldig kombinasjon i midtforsvaret 4. Stabæk som fotball-lag er ikke bedre 5. Bryne, Glimt og Odd er blandt Norges beste fotball-lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Markus: hvorfor blander du deg inn i en grei diskusjon Bryne og jeg har? Greit å prøve å være positiv, men litt bakkekontakt etter vår statistikk på scoringer 3-2-2-1-0 er et godt råd til deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Referat fra en lokalavis på Jæren...... http://www.jbl.no/index.html?infoPage=opps...languageCode=NO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Make your point, friend?? Du skjønner tydligvis ikke at hver kamp lever sitt liv. Hvis vi følger logikken din så har stabæk vunnet 6-1 på Lerkendal mens Real Madrid har tapt 2-0 der, det må jo bety at Stabæk er mye bedre enn Real. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 4. Mars 2006 (endret) Bittert å tape mot Bryne, men scorer vi ikke på sjansene, så vinner vi ikke. Så enkelt er det. Bryne har etter sigende et par sjanser, scorer, og vinner enkelt og greit kampen. Det er vel ingen som med hånden på hjertet kan si at de ikke blir bekymret av et tap mot en motstander vi skal slå 7 av 10 ganger? Jeg skulle veldig gjerne sett at vi vinner en kamp som dette, først og fremst for å skape trygghet og ro. Følelsen av at vi trenger gode forsterkninger, blir ikke mindre etter denne kampen. På den andre siden, så er det mye positivt å trekke ut av for-sesongen. Kampen mot Molde var super, og samtidig så virker det som det terpes og øves godt på faste situasjoner (noe vi ikke har vært allverdens bra på før). Hvor lenge var det til seriestart igjen? Endret 4. Mars 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Bittert å tape mot Bryne, men scorer vi ikke på sjansene, så vinner vi ikke. Så enkelt er det. Bryne har etter sigende et par sjanser, scorer, og vinner enkelt og greit kampen. Det er vel ingen som med hånden på hjertet kan si at de ikke blir bekymret av et tap mot en motstander vi skal slå 7 av 10 ganger? Jeg skulle veldig gjerne sett at vi vinner en kamp som dette, først og fremst for å skape trygghet og ro. Følelsen av at vi trenger gode forsterkninger, blir ikke mindre etter denne kampen. På den andre siden, så er det mye positivt å trekke ut av for-sesongen. Kampen mot Molde var super, og samtidig så virker det som det terpes og øves godt på faste situasjoner (noe vi ikke har vært allverdens bra på før). Hvor lenge var det til seriestart igjen? Hepp, 36 dager og uansett spill, misbrukte sjanser osv. tap mot Bryne er for svakt. Det betyr at vi må heve oss minst et hakk før sesongstart! men 36 dager er god tid til å gjøre det! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Deilig å slå dere Blå igjen! Synd vi ikke klarte det ifjor, men isvarte hva har dere i TL å gjøre? Dere virker mye svakere i treningsmatchene iår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Deilig å slå dere Blå igjen! Synd vi ikke klarte det ifjor, men isvarte hva har dere i TL å gjøre? Dere virker mye svakere i treningsmatchene iår! Hva vi gjør i TL? Vi vant Adeccoligaen i fjor! dere får kose dere i 1. div..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Vi skal kose oss! Basert på meldinger fra Frode Olsen om matchen igår har vi bytta plass i november...... PS Han vesle lett overvektige islendingen, har dere prøvd å selge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Vi skal kose oss! Basert på meldinger fra Frode Olsen om matchen igår har vi bytta plass i november...... PS Han vesle lett overvektige islendingen, har dere prøvd å selge? Pass dere - ellers kjøper vi den beste spilleren deres og setter'n på benken på 2.laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Vi skal kose oss! Basert på meldinger fra Frode Olsen om matchen igår har vi bytta plass i november...... PS Han vesle lett overvektige islendingen, har dere prøvd å selge? You wish........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne 0 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 At Bryne klarer å holde nullen mot et Tippeliga-lag med en midtstopper som nylig kom fra 2. divisjon, gleder meg. Mye tyder på at Bryne er inne i trenden de var i vårsesongen i fjor. Utrolig gode deffensivt og dødelig effektive foran mål. Husker kampen mot Stabæk på Nadderud i fjor. Stabæk hadde kampen, men vant ikke. Bryne-Stabæk på Jæren i fjor var en jevn affære, men Stabæk stakk av med seieren 1-0 (Stabæk hadde vel egentlig flest sjanser i den kampen, men jevnspilt kamp der Bryne hadde presset i 2. omgang). Så det handler mye om marginer. Et lag i form har ofte marginene med seg. At et lag i form ofte har marginene med seg, viser tilbake på de 3 siste oppgjørene mellom Stabæk og Bryne. Og hvis du arni vil begynne å sammenlikne kamper, så får vi heller vente til Bryne har møtt Viking og Brann i slutten av Mars. Etter Bryne har spilt de to kampene, får vi en klar pekepinn på hvor laget ligger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 4-5 stolpeskudd eller ikke, tap mot bryne er svakt uansett.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 At Bryne klarer å holde nullen mot et Tippeliga-lag med en midtstopper som nylig kom fra 2. divisjon, gleder meg. Mye tyder på at Bryne er inne i trenden de var i vårsesongen i fjor. Utrolig gode deffensivt og dødelig effektive foran mål. Husker kampen mot Stabæk på Nadderud i fjor. Stabæk hadde kampen, men vant ikke. Bryne-Stabæk på Jæren i fjor var en jevn affære, men Stabæk stakk av med seieren 1-0 (Stabæk hadde vel egentlig flest sjanser i den kampen, men jevnspilt kamp der Bryne hadde presset i 2. omgang). Så det handler mye om marginer. Et lag i form har ofte marginene med seg. At et lag i form ofte har marginene med seg, viser tilbake på de 3 siste oppgjørene mellom Stabæk og Bryne. Og hvis du arni vil begynne å sammenlikne kamper, så får vi heller vente til Bryne har møtt Viking og Brann i slutten av Mars. Etter Bryne har spilt de to kampene, får vi en klar pekepinn på hvor laget ligger. All ære til dere for det, men dere har alltid en god start på sesongen for så å rakne helt på slutten. Uansett lykke til i adeccoligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 [ Og hvis du arni vil begynne å sammenlikne kamper, så får vi heller vente til Bryne har møtt Viking og Brann i slutten av Mars. Etter Bryne har spilt de to kampene, får vi en klar pekepinn på hvor laget ligger. Avtale Bryne! Godt Stalin-Markus har bussed off så det går an å diskutere her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Godt Stalin-Markus har bussed off så det går an å diskutere her! Ja, for det er teit å være hyggelig. Eller saklig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Dom kallar det ironi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 arni: Har dere hatt kødd fra Moderatoren her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 begynner å bli litt urolig her at stabæk som skal sloss i toppen av tippeligaen sliter mot lag som odd bodø glimt og bryne, har bare slått et svakt kongsvinger lag og molde... men vis stabæk slår hamkam og dallas da skal jeg snu min pessimisme til optimisme, men likevell.. disse tapene går på selvtillitten til gutta... får håpe espen nysted og andreas strand klarer å sette sitt preg på laget slik at de vinner de to neste kampene før antagelig de store signingene kommer og knuser kamma på hjemmebane og malmø borte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 Make your point, friend?? Du skjønner tydligvis ikke at hver kamp lever sitt liv. Hvis vi følger logikken din så har stabæk vunnet 6-1 på Lerkendal mens Real Madrid har tapt 2-0 der, det må jo bety at Stabæk er mye bedre enn Real. Takk for info, visste ikke at de to kampene ble spilt i løpet av tre dager og med samme trener og spillere for Rosenborg jeg! Men å være bedre enn Real er jo ikke verst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 begynner å bli litt urolig her at stabæk som skal sloss i toppen av tippeligaen sliter mot lag som odd bodø glimt og bryne, har bare slått et svakt kongsvinger lag og molde... men vis stabæk slår hamkam og dallas da skal jeg snu min pessimisme til optimisme, men likevell.. disse tapene går på selvtillitten til gutta... får håpe espen nysted og andreas strand klarer å sette sitt preg på laget slik at de vinner de to neste kampene før antagelig de store signingene kommer og knuser kamma på hjemmebane og malmø borte Hepp, Det er jo litt sånn nå i preseason da... Det svinger lit mellom håp og fortvilelse etterhvert som resultatene kommer og jeg hadde vårt adskillig mer bekymret hadde det ikke vært for at jeg så Molde kampen. Da var vi rett og slett drit gode og vi holdt huskestue med Bryne i 1. omgang i går, det er viktig å ta med seg det som er positivt. Men jeg har bestemt meg for at i år skal det ikke finnes unnskyldning for tap! Så uansett hvor bra vi var i 1. omgang, hvor elendig dommeren var (Ref. Frode Olsen, det var forresten ikke uventet det var Ø. Alapnes, en mann som er like kvalifisert for å dømme i TL som jeg er for å spille på Stabæk) så skal vi ikke tape for Bryne... Men det er det lite å gjøre med nå, vi får fokusere videre på det som er bra og jobbe frem mot sesongstart... Det kommer flere spillere også! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mars 2006 Del Skrevet 4. Mars 2006 oppløftende blue dream video Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå