Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi stiller med følgende lag:

Knudsen

Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson

Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa

Gunnarsson, Nannskog

Ham-Kam har ikke lagt ut sitt lag, men spillere som Pål Schjerve, John Anders Rise og Espen Olsen er hvertfall ute, og spiller ikke idag. Et par spillere som trolig får prøve seg er Miha Pitamic og Steve Cooreman som er på prøvespill.

I tillegg til dagens kamp møter Ham-Kam Elfsborg og Lillestrøm senere under La Manga oppholdet.

Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi stiller med følgende lag:

Knudsen

Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson

Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa

Gunnarsson, Nannskog

Ham-Kam har ikke lagt ut sitt lag, men spillere som Pål Schjerve, John Anders Rise og Espen Olsen er hvertfall ute, og spiller ikke idag. Et par spillere som trolig får prøve seg er Miha Pitamic og Steve Cooreman som er på prøvespill.

I tillegg til dagens kamp møter Ham-Kam Elfsborg og Lillestrøm senere under La Manga oppholdet.

Forza Stabæk!

Hadde ønsket meg en noe sterkere sentral midtbane i denne kampen. Vi må for all del ikke tape alle tre kampene på La Manga! Det hadde blitt litt for likt 2004....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ønsket meg en noe sterkere sentral midtbane i denne kampen.

Tja.. Jeg synes det er spennende at Espen får prøve seg fra start, men jeg ville helst sett han sammen med Jokke eller Jesper.. Leser også på budstikka.no at Creedence "ankom La Manga for sent til at han kunne være med i mandagens treningskamp mot Ham-Kam." Kjedelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi bør slå et ham kam lag som etter min mening er jumbokandidat i tippeligaen! Har faktisk trua på den kombinasjonen stenersen er alltid solig og de hentet ikke Nystuen viss han ikke kan spille fotball! og resten av laget er jo bra! Synes veigar er god eg så nå som du har andreas på plass børr clearwater være god hvis de skal ta han opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ham Kam har vært meget gode i treningsmatchene iår, så dette blir en knalltøff oppgave. Spesielt siden det ser ut som vi ikke topper laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ham Kam har vært meget gode i treningsmatchene iår,

Særlig i denne kampen;

Moss - Ham-Kam 4-0 (3-0)

Mål: 1-0 Knut Hovel Heiaas (18), 2-0 Tor Erik Moen (35), 3-0 Christian Michelsen (straffe, 45), 4-0 John Muiruris (64)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 seire på rad før uavgjordt mot Start borte er de fire siste.

Vil signe den nye belgieren sin allerede etter gårsdagens treninger, tydeligvis en kar som scorer fra 25m!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 seire på rad før uavgjordt mot Start borte er de fire siste.

Vil signe den nye belgieren sin allerede etter gårsdagens treninger, tydeligvis en kar som scorer fra 25m!

Holter putter fra egen banehalvdel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Briskebybanden blander Stabæks brasilianske Helvan og Halvan:

http://www.ham-kam.no/modules.php?name=New...article&sid=496

"Stabæks scoring kom etter at Cauto lurte vår prøvespillende beligier Correman."

28 min.: Stanbæk har tatt kommandoen og presser et litt sent og dødt Ham-Kam-lag. Frode Grode roper på engasjement fra spillerne.

30 m.: Stabæk er nær ved å øke til 2-0: et skudd fra 18 m. stryker Rønningens høyre stolpe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har reporteren fra bustikka sovnet?

skjer a??? omgangen er jo slutt snart.

Fra BB-banden:

"38 MIN.: Steve viser klasse. Bryter, fosser nedover kanten. Praktfullt innlegg som Oluwasegun på uforstålig vis ikke makter å omsette i scoring. Kammas største mulighet så langt. Stjrnespill av Steve!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har reporteren fra bustikka sovnet?

skjer a??? omgangen er jo slutt snart.

Fra BB-banden:

"38 MIN.: Steve viser klasse. Bryter, fosser nedover kanten. Praktfullt innlegg som Oluwasegun på uforstålig vis ikke makter å omsette i scoring. Kammas største mulighet så langt. Stjrnespill av Steve!"

Ham-Kams Cooreman får sitt andre gule kort og blir dermed utvist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Ham-Kam
  • Opprett ny...