Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Vi stiller med følgende lag: Knudsen Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa Gunnarsson, Nannskog Ham-Kam har ikke lagt ut sitt lag, men spillere som Pål Schjerve, John Anders Rise og Espen Olsen er hvertfall ute, og spiller ikke idag. Et par spillere som trolig får prøve seg er Miha Pitamic og Steve Cooreman som er på prøvespill. I tillegg til dagens kamp møter Ham-Kam Elfsborg og Lillestrøm senere under La Manga oppholdet. Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Får håpe Nystuen klarer å styre troppene fra sin sentrale plass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Vi stiller med følgende lag:Knudsen Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa Gunnarsson, Nannskog Ham-Kam har ikke lagt ut sitt lag, men spillere som Pål Schjerve, John Anders Rise og Espen Olsen er hvertfall ute, og spiller ikke idag. Et par spillere som trolig får prøve seg er Miha Pitamic og Steve Cooreman som er på prøvespill. I tillegg til dagens kamp møter Ham-Kam Elfsborg og Lillestrøm senere under La Manga oppholdet. Forza Stabæk! Hadde ønsket meg en noe sterkere sentral midtbane i denne kampen. Vi må for all del ikke tape alle tre kampene på La Manga! Det hadde blitt litt for likt 2004.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Hadde ønsket meg en noe sterkere sentral midtbane i denne kampen. Tja.. Jeg synes det er spennende at Espen får prøve seg fra start, men jeg ville helst sett han sammen med Jokke eller Jesper.. Leser også på budstikka.no at Creedence "ankom La Manga for sent til at han kunne være med i mandagens treningskamp mot Ham-Kam." Kjedelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Jeg synes vi bør slå et ham kam lag som etter min mening er jumbokandidat i tippeligaen! Har faktisk trua på den kombinasjonen stenersen er alltid solig og de hentet ikke Nystuen viss han ikke kan spille fotball! og resten av laget er jo bra! Synes veigar er god eg så nå som du har andreas på plass børr clearwater være god hvis de skal ta han opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Ham Kam har vært meget gode i treningsmatchene iår, så dette blir en knalltøff oppgave. Spesielt siden det ser ut som vi ikke topper laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Ham Kam har vært meget gode i treningsmatchene iår, Særlig i denne kampen; Moss - Ham-Kam 4-0 (3-0) Mål: 1-0 Knut Hovel Heiaas (18), 2-0 Tor Erik Moen (35), 3-0 Christian Michelsen (straffe, 45), 4-0 John Muiruris (64) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 3 seire på rad før uavgjordt mot Start borte er de fire siste. Vil signe den nye belgieren sin allerede etter gårsdagens treninger, tydeligvis en kar som scorer fra 25m! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 3 seire på rad før uavgjordt mot Start borte er de fire siste. Vil signe den nye belgieren sin allerede etter gårsdagens treninger, tydeligvis en kar som scorer fra 25m! Holter putter fra egen banehalvdel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Herrlig, får vi se Holter på banen idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Herrlig, får vi se Holter på banen idag? Kevlar Holter putter sikkert fra sidelinja også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 de hentet ikke Nystuen viss han ikke kan spille fotball! Har dere ikke akkurat henta inn en keeper som ikke viser seg å holde mål da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 de hentet ikke Nystuen viss han ikke kan spille fotball! Har dere ikke akkurat henta inn en keeper som ikke viser seg å holde mål da? Nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Kom igjen, Stabæk! Budstikka følger kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 152 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 1-0 nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Mål! Daniel er mannen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Kom igjen Budstikka! Gi oss fler mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 FOR EN MANN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Takk Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2006 (endret) DEILIG!!!!! Satan daniel er viktig for oss... Sikker som fort nox Endret 6. Mars 2006 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Jeg bøyer meg i støvet...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 den mannen er god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Briskebybanden blander Stabæks brasilianske Helvan og Halvan: http://www.ham-kam.no/modules.php?name=New...article&sid=496 "Stabæks scoring kom etter at Cauto lurte vår prøvespillende beligier Correman." 28 min.: Stanbæk har tatt kommandoen og presser et litt sent og dødt Ham-Kam-lag. Frode Grode roper på engasjement fra spillerne. 30 m.: Stabæk er nær ved å øke til 2-0: et skudd fra 18 m. stryker Rønningens høyre stolpe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2006 (endret) Må jo si at jeg er nesten like imponert av Alan; Han har noe på gang i år. Endret 6. Mars 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Må jo si at jeg er nesten like imponert av Alan; Han har noe på gang i år. Det har jeg sagt i hele vinter. Alan er og blir kongen av ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 har reporteren fra bustikka sovnet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 har reporteren fra bustikka sovnet? skjer a??? omgangen er jo slutt snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 har reporteren fra bustikka sovnet? skjer a??? omgangen er jo slutt snart. Fra BB-banden: "38 MIN.: Steve viser klasse. Bryter, fosser nedover kanten. Praktfullt innlegg som Oluwasegun på uforstålig vis ikke makter å omsette i scoring. Kammas største mulighet så langt. Stjrnespill av Steve!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 44. min.: Ham-Kams Cooreman får sitt andre gule kort og blir dermed utvist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 har reporteren fra bustikka sovnet? skjer a??? omgangen er jo slutt snart. Fra BB-banden: "38 MIN.: Steve viser klasse. Bryter, fosser nedover kanten. Praktfullt innlegg som Oluwasegun på uforstålig vis ikke makter å omsette i scoring. Kammas største mulighet så langt. Stjrnespill av Steve!" Ham-Kams Cooreman får sitt andre gule kort og blir dermed utvist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå