elaang 2 008 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 44. min.: Ham-Kams Cooreman får sitt andre gule kort og blir dermed utvist. *knis* Men har kanskje vist dem nok allerede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 har reporteren fra bustikka sovnet? skjer a??? omgangen er jo slutt snart. Fra BB-banden: "38 MIN.: Steve viser klasse. Bryter, fosser nedover kanten. Praktfullt innlegg som Oluwasegun på uforstålig vis ikke makter å omsette i scoring. Kammas største mulighet så langt. Stjrnespill av Steve!" Ham-Kams Cooreman får sitt andre gule kort og blir dermed utvist. LOL!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 45 min.: Vår belgiske back-kandidat Steve Correman fikk sitt andre gule, og måtte tusle av bana etter 44 minutter. Vår vurdering: to greie frispark, men ingen av dem kvalifiserte til rødt. Ham-Kam har kommet mer med de siste 15 av omgangen, men Stabæk leder fortjent etter 3-1 i sjanseprotokollen. http://www.ham-kam.no/modules.php?name=New...article&sid=496 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." hæ??? Virker rart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... BB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." Det må være noen regler som Frode Grode fant på nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... BB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." For så vidt greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Like greit det. Vi trenger trening mot et fulltalliig lag, ikke et 10-mannslag som ligger under i utgangspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... BB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." For så vidt greit. Helt enig! Viktig at vi møter reel motstand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 [bB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." Det er jo bare bra, vi ønsker oss selvfølgelig best mulig motstand for å kunne heve oss selv og vårt eget spill. Vi vet jo at mye hadde vært annerledes hvis dette var en serie/cup-kamp, og jeg ser positivt på alt som bidrar til å holde nivået oppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 noen andre som har Budstikkas sms-tjeneste? Jeg har bare fått en melding.. Merkelig! ”..det er det bare Daniel..” Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... BB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." For så vidt greit. Helt enig! Viktig at vi møter reel motstand! Da har jeg et forslag om å la IronMike (ikke kjølø) til treningskampen mot VIF 2 april, så kan han smelle ned Hoseth og Grinndheim.. De rekker nok ikke mange kamper denne sesongen da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 skjer det så lite eller er stikka trege? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Bør være åpninger for flere stabæk mål i 1. omg med en mann mer og medvind.. bare hold ballen lavt.. kjipt når fremspill blir alt for lange.. Rønningen er rutinert nok til å gå ut og ta upresise lange fremspill... BB: "Reglene for treningsmatchene innebærer at du kan erstatte utvist spiller. Jokke inn for Steve i 2. omgang." For så vidt greit. Helt enig! Viktig at vi møter reel motstand! Da har jeg et forslag om å la IronMike (ikke kjølø) til treningskampen mot VIF 2 april, så kan han smelle ned Hoseth og Grinndheim.. De rekker nok ikke mange kamper denne sesongen da.. fett vær: 51. min.: Nå blåser det fælt. Ham-Kam-keeper Rønningen skal spille ut ballen, men det blåser så mye at ballen ikke går over Stabæks banehalvdel, men i stedet ut over sidelinjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 skjer det så lite eller er stikka trege? Stikka er trege. Du kan supplere med denne. http://www.ham-kam.no/modules.php?name=New...article&sid=496 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Noe sier meg at dette blir 1-1. 58. min.: Ham-Kam biter seg fast i angrep. Markus Ringberg er farlig frempå, får nesten satt foten på et innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Noe sier meg at dette blir 1-1. 58. min.: Ham-Kam biter seg fast i angrep. Markus Ringberg er farlig frempå, får nesten satt foten på et innlegg. Noe sier meg at du tar feil. Stabæk vinner lett. Noe sier meg at dette blir 1-1. 58. min.: Ham-Kam biter seg fast i angrep. Markus Ringberg er farlig frempå, får nesten satt foten på et innlegg. Noe sier meg at du tar feil. Stabæk vinner lett. 65. min.: Mye stillingskrig og kjemping nå. Ingen av lagene klarer å rive til seg noe iniativ. Stabæk er godt organisert og det er lite med store målsjanser nå. Ham-Kam spiller mye langt, og det er ikke så smart i vinden i Spania. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 69. min.: Alanzinho ut, Bjørnar Holmvik inn. 74. min.: Inge André Olsen får sitt andre gule kort og dermed rødt på han også. Stabæk får sette inn en spiller, akkurat som Ham-Kam fikk da de fikk en mann utvist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 rart ikke clearwater komme inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 rart ikke clearwater komme inn! "Creedence Clearwater Couto ankom La Manga for sent til at han kunne være med i mandagens treningskamp mot Ham-Kam." men, ja, han burde fått 10 minutter på slutten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 85. min.: Tom Stenvoll ut, Karim Aoudia inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Virker som en rimelig tannløs andre omgang fra Stabæks side. Satse på å holde nullen ihvertfall. Virker jo som Stenersen/Nystuen har klart seg greit, og vi vinner i såfall uten vår faste sentrale midtbane. Når jeg tenker meg om, så vinner vi uten 4 av de som normalt sett (kanskje) ville ha bekledd midtbanen vår (hauger-jokke-jesper-branjimir). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 85. min.: Tom Stenvoll ut, Karim Aoudia inn. Hvorfor skrives det samme hner som på budstikka? klarer ikke folk å se to steder samtidig? ønsker de flere innlegg på forument? hva? Hmm...?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Kamp slutt! Deilig med seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 85. min.: Tom Stenvoll ut, Karim Aoudia inn. Hvorfor skrives det samme hner som på budstikka? klarer ikke folk å se to steder samtidig? ønsker de flere innlegg på forument? hva? Hmm...?? Nei! men v\bel seire idag så det var deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Viktig med seier i dag! Ser ut til at vi var det beste laget også. Full kontroll i forsvar. Men hvem andre en Daniel skal score mål????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Viktig med seier i dag! Ser ut til at vi var det beste laget også. Full kontroll i forsvar. Men hvem andre en Daniel skal score mål????? Alan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Sterkt å vinne uten jokke og jeppe på banen.. Men litt skeptisk til at det bare er dannyboy som scorer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Viktig med seier i dag! Ser ut til at vi var det beste laget også. Full kontroll i forsvar. Men hvem andre en Daniel skal score mål????? Det er "to be or not to be" for tippeliga-spill neste år. Vi trenger mer enn en målscorere, men håper jo på Veigar, Alanzino, Trond og våre nyvinninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Ja, men så lenge Daniel holder seg skadefri (noe han stort sett har gjort hittil), så scorer han på bestilling virker det som. Strand skal score når han kommer i gang, og spillet blir tilpasset hans styrker (innlegg fra kant, feks). Branjimir stod for noen mål i fjor, og det samme gjorde Pall. Veigar virker enda mer som en tilrettelegg i år, enn i fjor. Samarbeidet mellom han og Daniel har etter hva jeg har sett (Molde), og lest (ellers), blitt veldig bra. Ellers så terpes det jo på set-pieces, og med Strand, Jesper, IA, Nystuen, Nanne etc, bør vi kunne score en del mål på den måten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 6. Mars 2006 Del Skrevet 6. Mars 2006 Viktig med seier i dag! Ser ut til at vi var det beste laget også. Full kontroll i forsvar. Men hvem andre en Daniel skal score mål????? Det er "to be or not to be" for tippeliga-spill neste år. Vi trenger mer enn en målscorere, men håper jo på Veigar, Alanzino, Trond og våre nyvinninger. Dette var sinnsykt deilig. Har stor tro på Strand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå