Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers så terpes det jo på set-pieces, og med Strand, Jesper, IA, Nystuen, Nanne etc, bør vi kunne score en del mål på den måten.

hør hør..

Set pieces kan bli überimportant.. både fremover og bakover..

I fjor scorte vi alt for få mål på cornere (i % av totalmål) og vi slapp inn for mange på cornere frispark mot oss.. Med fare for å virker drillofantast så må det terpes på dødballer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virket som veigar var nærme idag, men blir liksom ikek det samme som skoring! De andre gutta må ta mer ansvar på skoringsfronten, holder ikke hvis bare daniel skorer!

Ikke så lenge siden at vi klaget over at vi ikke hadde noen utpreget toppscorer. Syns vi heller skal fokusere på at ENDELIG har vi en. De andre kommer etter. Har man en spiss som scorer 20-25 mål, så er man med i toppen uansett. Kan ikke se for meg annet enn at vi får mange mål fra midtbaneleddet, når det endelig for satt seg. Så jeg mener at det absolutt ikke er noen grunn til uro. Dette blir UTROOOLIG BRAA..... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virket som veigar var nærme idag, men blir liksom ikek det samme som skoring! De andre gutta må ta mer ansvar på skoringsfronten, holder ikke hvis bare daniel skorer!

Ikke så lenge siden at vi klaget over at vi ikke hadde noen utpreget toppscorer. Syns vi heller skal fokusere på at ENDELIG har vi en. De andre kommer etter. Har man en spiss som scorer 20-25 mål, så er man med i toppen uansett. Kan ikke se for meg annet enn at vi får mange mål fra midtbaneleddet, når det endelig for satt seg. Så jeg mener at det absolutt ikke er noen grunn til uro. Dette blir UTROOOLIG BRAA..... :D

Hepp,

Vi skal huske på at vi stillte med et delvis reservepreget mannskap i dag også!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må vi ikke ta av helt da gutta. Hvem som scorer er da vel underordnet, så lenge vi vinner!

Sant.

Og all den tid de tre mest offensive spillerne på banen heter Alan, Veigar og Daniel, så er det vel relativt naturlig at Daniel scorer på ballene som blir liret frem til han, av Alan og Veigar.

Vi har en fantastisk spiss i Nannskog, han er rett og slett vårt Shevchenko. Det virker forløpig som Daniel tar nivået veldig greit, og det er ikke snakk om at motstanderne våre klarer å markere ut Daniel, til det er han for smart, smidig og rask.

Vi vinner mot Kamma uten flere faste, og har tilsynelatende god kontroll. Dette var digg, etter det litt begredelige tapet mot Bryne. Vi holder nullen, og HamKam skaper ikke allverdens. Det er noe å ta med seg videre. Bryne skapte heller ikke mange sjansene, i en kamp vi normalt sett skulle vunnet.

Tror vi er på rett vei jeg.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må vi ikke ta av helt da gutta. Hvem som scorer er da vel underordnet, så lenge vi vinner!

Sant.

Og all den tid de tre mest offensive spillerne på banen heter Alan, Veigar og Daniel, så er det vel relativt naturlig at Daniel scorer på ballene som blir liret frem til han, av Alan og Veigar.

Vi har en fantastisk spiss i Nannskog, han er rett og slett vårt Shevchenko. Det virker forløpig som Daniel tar nivået veldig greit, og det er ikke snakk om at motstanderne våre klarer å markere ut Daniel, til det er han for smart, smidig og rask.

Vi vinner mot Kamma uten flere faste, og har tilsynelatende god kontroll. Dette var digg, etter det litt begredelige tapet mot Bryne. Vi holder nullen, og HamKam skaper ikke allverdens. Det er noe å ta med seg videre. Bryne skapte heller ikke mange sjansene, i en kamp vi normalt sett skulle vunnet.

Tror vi er på rett vei jeg.

Forza Stabæk

Uten tvil på rett vei. Blir spennende med Creedence også.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YEEES!! Deilig å vinne igjen... det er sånne kamper som denne det er viktig å vinne! jevne kamper!! da får man bedre selvtillit! vis bare veigar begynner å putte litt mål nå som kommer sifferne til å bli fire fem mål hver kamp! ( nesten da :) ) har tro på at strand mulig er en bedre goalgetter enn veigar, men at veigar er bedre teknisk, så d blir bra vis disse to skal sloss om den ene spissplassen i år! Kan fort bli mange mål. pluss med alanzinho som vi vet kan leke med slappe motstandere( for eks. mot pors. 8-1) han kommer nok til å få sine tippeligakamper hvor han glitrer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YEEES!! Deilig å vinne igjen... det er sånne kamper som denne det er viktig å vinne! jevne kamper!! da får man bedre selvtillit! vis bare veigar begynner å putte litt mål nå som kommer sifferne til å bli fire fem mål hver kamp! ( nesten da :) ) har tro på at strand mulig er en bedre goalgetter enn veigar, men at veigar er bedre teknisk, så d blir bra vis disse to skal sloss om den ene spissplassen i år! Kan fort bli mange mål. pluss med alanzinho som vi vet kan leke med slappe motstandere( for eks. mot pors. 8-1) han kommer nok til å få sine tippeligakamper hvor han glitrer!

Nå blir nok RBK litt bedre enn pors... men sandefjord derimot ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147774

VG viser stor kunnskap. Prøvespiller Siño. he he. Hvem kan nå det være. Er de mulig å få nogenlunde fornuftige kommetarer av en avis. IKKE i VG hvertfall.... <_<

rart ikke clearwater komme inn!

Her er forklaringen: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle75159.ece

Sinhõ er selv nytt her også prøvespiller i tillegg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

85. min.: Tom Stenvoll ut, Karim Aoudia inn.

Hvorfor skrives det samme hner som på budstikka? klarer ikke folk å se to steder samtidig? ønsker de flere innlegg på forument? hva? Hmm...??

Kanskje fordi det finnes noen som ikke er aktive på forumet under kampen fordi de sitter i møter eller annet unødig? Og som vil lese referatet i etterkant? Og gidder å sjekke budstikka engang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid digg med seier, takk Daniel!

Og det virker som Tommy er blitt livsfarlig på dødball. Tommy + Strand = Mål.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser jeg ikke, samme hvem som scorer. Daniel er å blir en målmaskin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Journalister er morsomme. Til dette bilde har Hamar arbeiderblad klart å skriver følgende:

Oluwasegun Abiodun var Ham-Kams kanskje friskeste spiller mot Stabæk i går. Her går han inn i duellen så det gnistrer.

20060307_124717_1S.jpg

Jepp da, gnistrer skikkelig der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Journalister er morsomme. Til dette bilde har Hamar arbeiderblad klart å skriver følgende:

Oluwasegun Abiodun var Ham-Kams kanskje friskeste spiller mot Stabæk i går. Her går han inn i duellen så det gnistrer.

20060307_124717_1S.jpg

Fikk en gnist i øye jeg nå...... <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20060307_124717_1S.jpg

Fikk en gnist i øye jeg nå...... <_<

Fy fillern saa deilig det er med ferske bilder av groent gress, sol og den vakre drakta. En maaned og en dag saa kan vi iallefall glede oss over den vakre drakte. Groent gress er vel mere tcilsomt. Hadde de ikke vaert for alle enfoldingene - unnskyld - vestfoldingene (tror noen jeg tenker paa Muffen og Orak1et?) hadde jeg allerede startet kamptraaden. Men av frykt for aa faa den forurenset av folk som oensker aa slenge dritt paa andres forum venter jeg noen dager...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir grønt gress med varmekabler vet du;)

eller kunstgress! :blink:

Hvordan kan varmekabler skaffe kunstgress på Nadderud. Eller antyder du at vi serieåpning på kunstgressbanen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Ham-Kam
  • Opprett ny...