Øystein 33 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Vi bør bli mange på sidelinjen på lørdag! Blir spennende å se Andreas, Nystuen og (forhåpenligvis) Ola! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Vi bør bli mange på sidelinjen på lørdag! Blir spennende å se Andreas, Nystuen og (forhåpenligvis) Ola! Nå går noen langt å antyde at Ola spiller for juniorene i deres serieåpning kl 10.30 i morgen. Så der får du sikkert se ham. Da er det vel heller tvilsomt at spiller ny kamp to timer etter at juniorkampen er slutt. Se her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Bra for oss.... http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2483 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Bra for oss.... http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2483 Vel, dette er tross alt bare en treningskamp, da bør vi vel håpe på best mulig motstand for å teste oss skikkelig før seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Blir kampen på kunstgresset utenfor Nadderud? Eller innendørs en plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Laget mot Kamma. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Så godt som toppet, minus Nanne, med andre ord. Bra, gleder meg til å se laget i aksjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Blir kampen på kunstgresset utenfor Nadderud? Eller innendørs en plass? Kunstgresset!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Blir kampen på kunstgresset utenfor Nadderud? Eller innendørs en plass? Kunstgresset!! sees 1300 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Fy fa** som jeg gleder meg til kamp!! Merker bakrusen fra i går, balnda med den gledesrusen til kampen i dag Dette blir morro!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Fy fa** som jeg gleder meg til kamp!! Merker bakrusen fra i går, balnda med den gledesrusen til kampen i dag Dette blir morro!!! bare måtte, men gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Som om det ikke er frustrerende nok å bo i utlandet når Stabæk spiller kamp, så er Budstikkas "live" oppdatering utrolig dårlig. Tar 10-15 minutter i slengen som vanlig. Er det fler der ute som sitter og lurer på hva som skjer på kunstgresset. Og som vil få gjevnere oppdateringer kan BriskebyBanden sin side være verdt en titt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 1-0! Strand!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 1-0! Strand!!! Da er han i gang!! Akkurat det jeg håpet på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Frispark fra Stabæk som suser i tverra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Virker som at Strand og Alan allerede har funnet tonen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Mike ut i pausen. Håper det ikke skyldes skade.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 fra briskebybanden: "Andreas Strand har vært god for Stabæk, og kan bli en hit i årets eliteserie." Kanon.. faen at jeg ikke rakk denne kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2006 (endret) 2-1 seier til Stabæk! Virker som en velfortjent seier. Godt å se at vi kan score og vinne kamper uten Daniel. Endret 18. Mars 2006 av pingo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Deilig! To spisser som ikke er Nanne, og 2 mål. og følgende beskrivelse fra Briskebybandens kampreferat om 'hjemme' debutant Strand: ''Andreas Strand har vært god for Stabæk, og kan bli en hit i årets eliteserie.'' Helgen er reddet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Utrolig digg:-) Elsker Strand.......:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Var der og så 1.omgang. Strand var et utrolig bra oppspillspunkt og fordelte også greit videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Ble innmari imponert over Strand! han vinner jo alt i lufta! burde vært mer enn 2-1!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 18. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2006 (endret) Ble innmari imponert over Strand! han vinner jo alt i lufta! burde vært mer enn 2-1!! På 1:0 fikk Stabæk annulert et Strand-mål fordi Veigar hoppet opp og dro Ham Kam-keeperen i drakta... Alle trodde det var mål, bortsett fra linjemannen som markerte at det hadde vært noe tullball i 16-meteren. Tror Strand har det som skal til for å klare seg i Eliteserien, han virker sterk som en okse... Ellers var Jokke helt konge i dag! Kampens MWP i mine øyne! Både TVNorge, TV2, TVBudstikka og Blue Dream TV var representert på Nadderud. Endret 18. Mars 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Vi var veldig gode i 1. omgang, mens 2. omgang ble preget av mye kriging og idiotisk dømming. Men en bra gjennomkjøring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Strand var imponerende! Veldig sterk i duellene samtidig som han var veldig flink til å styre stussene dit de skulle. Overraskende god med ballen i beina også. Scoret i tillegg et glimrende mål på hodet, etter corner, som av en eller annen grunn etter mye om og men ble annulert. Han og Nanne på topp kan bli en bra kombinasjon. Veigar var også god i dag, men som vanlig litt for gald i å hold på ballen, men det skal sies at han skapte endel. Jeppe og særlig Jokke var gode på midten. Jokke er en kjempe signering. Vi har en veldig, veldig god sentral midtbanespiller i han. Ballvinner, ballfordeler og veldig innsatsfull. Alan gjør mye bra. Helt vanvittig god med ballen. Slo flere potensielt målgivende pasninger i dag. Marksu Karlsson imponerte meg også, særlig som back i første omgang. Den omgangen fikk HamKam knapt låne ballen. Er man snill skapte de to målsjanser, vi ihvertfall 6-7. Burde ha ledet med mer enn ett mål til pause. Vi var ikke like overlegene i 2. omgang. Særlig de føste 5 og de siste 15 fikk Hamkam låne ballen litt for mye. Vi falt litt for mye ut av formasjonene de siste 15. Men kan vel vanskelig kreve at vi er desidert mye bedre en Hamkam kampen igjennom. Eneste skuffelse for meg var Tom Stenvoll. Synes han bidro fint lite. Slår dårlige innlegg i gode posisjoner, virker rett og slett som han er helt uten selvtillit. Etter min mening bør han være uaktuell i første 11'ern til neste kamp. Veldig morro å se Stabæk igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Hepp, Registrerer at JJ kaller førstromgang årsbeste. Men jeg syns kampen holdt for lavt tempo til å kunne kategoriseres som årsbeste. Vi var bedre mot Molde. Men Ham-Kam skapte lite eller ingenting. I andre omgang ser det ut som om vi slipper Kamma inn i kampen. Man står med en fornemelse om at laget har enda ett gir å gå på. Ellers var Strand overraskende bra, men han ble nok litt sliten. Han har vel ennå ikke en måned med fotball som yrke, så vi får gi ham litt tid til å tilpasse seg. Men det var bedtryggende å se at han klarer seg såpass bra mot, om enn dårlig så likevel, Eliteseriemotstand. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Noen som vet hva Anders Linderoth gjorde på kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Noen som vet hva Anders Linderoth gjorde på kampen? Tror han var på besøk hos famile. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Noen som vet hva Anders Linderoth gjorde på kampen? Tror han var på besøk hos famile. Tror han er her for å hjelpe sønnen med de siste formalitetene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå