Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva Anders Linderoth gjorde på kampen?

Tror han var på besøk hos famile.

Tror han er her for å hjelpe sønnen med de siste formalitetene B)

Hehe, hva skal vi med Tobbe når vi har verdens beste jocke? Han var stor i dag. Synes Andreas viste veldig lovende takter, gi han et par uker til så kan det bli utrolig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med sånn klassespill som det her trenger ikke stabæk forhaste seg på spillermarkedet! jeg tror strand er en sinnsyk bra signing, å duelere med han må jo være som å duelere med en vegg! jeg tror han kan allerede nå skape uro rundt spissplassene og vil helt klart sloss om en plass i startelleveren! jeg tror stabæk bør kjøpe en klasse høyre kant, fordi tom stenvoll imponerte ikke særlig i dag, og jeg synes ikke det var noe særlig spesielt godt spill han presterte mot molde heller, når han ikke klarer å legge innlegg helt upresset så synes jeg ikke d er godt nok, d var tross alt kamma vi spilte mot, d blir anerledes mot lillestrøm, vålerenga og rævbk( eller foresten, bare glem rævbk :P )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med sånn klassespill som det her trenger ikke stabæk forhaste seg på spillermarkedet! jeg tror strand er en sinnsyk bra signing, å duelere med han må jo være som å duelere med en vegg! jeg tror han kan allerede nå skape uro rundt spissplassene og vil helt klart sloss om en plass i startelleveren! jeg tror stabæk bør kjøpe en klasse høyre kant, fordi tom stenvoll imponerte ikke særlig i dag, og jeg synes ikke det var noe særlig spesielt godt spill han presterte mot molde heller, når han ikke klarer å legge innlegg helt upresset så synes jeg ikke d er godt nok, d var tross alt kamma vi spilte mot, d blir anerledes mot lillestrøm, vålerenga og rævbk( eller foresten, bare glem rævbk :P )

Enig!

Tom skaper litt for lite. Han velger ofte safe løsninger og spiller heller en støttepassning enn å utfordre sin direkte motspiller. Da er det andre boller på venstre flanke om dagen gitt....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig fint å se gutta igjen, for noen av oss har det vært for lenge siden sist. :(

Strand imponerte veldig, det må være veldig lenge siden vi har hatt spisser som vinner alt på hodet. Og de gangene han ikke vant hodeduellen, så fikk han frispark. Dessuten synes jeg særlig Jeppe og Alan blir viktigere og viktigere for Stabæk. Det er lett å se at Alan har enormt talent når det kommer til ballbesittelse. Derimot så må han bli flinkere til å spille med resten av laget. Jeppe spiller en utrolig kamp med tanke på at han egentlig ikke er særlig rask.

Jeg har lest endel halvnegative meninger om at laget ikke er sterkt nok for eliteserien. Etter kampen idag tror jeg vi allerede har mannskap nok, selv om flere gode spillere ikke er å forakte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye positivt å se i dag, gode tendenser til flotte kombinasjoner. Gutta finner hverandre. Det er riktig at det gikk i et lavt tempo mot gutta i grønne tights (alle fra Hamar stilte i stilongs o.l, alle utespillerne fra Stabæk var i kortbukser), men man skal huske at det er tidlig ennå.

Alan er en trollmann med ballen, så lenge han har den i bena. Han lurte sine motspillere trill rundt, og jeg synes at han har blitt flinkere til å legge gode pasninger. Det blir lett komisk når samme mann går inn i hodedueller...

Der var det godt å ha Strand, og jeg synes kombinasjonen av ham og Veigar virker spennende. Jønsson sa noe om spillestil i Aften Aften i går; jeg kunne se tendensen til det i det i dag - underholdende spill.

Jeg er selvfølgelig helt uenig i annuleringen av målet i første omgang, skulle bare mangle, jeg sto jo like i nærheten av målet og så alt (like i nærheten av det andre målet).

Og jeg synes kanskje at vi hadde litt dårlig utelling på sjansene våre. Men vi får satse på at det kommer, snart skjønner gutta at det er ikke bare Daniel som kan skore mål.

I alt, vi dominerer mesteparten av kampen, får et unødvendig mål i mot oss, og vinner høyst fortjent. Dette var gøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det forresten noen som la merke til hvem som overtok kapteinsbindet i 2. omgang?

I! A! Olsen!, IA Olsen!

Han benyttet også anledningen til å heve stemmen, snakke tydelig og klart til gutta om hva som var fokus. Bra jobb av IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"LEGG FRA DEG DEN JÆVLA BALLEN!"

(I.A. som sier ifra til en HamKam spiller når vi får frispark, og han tar med seg ballen for å forhindre en overgang)

Det er gutten sin det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig helt uenig i annuleringen av målet i første omgang, skulle bare mangle, jeg sto jo like i nærheten av målet og så alt (like i nærheten av det andre målet).

Jeg sto bak mål og Veigar og Rønning hadde mer enn den obligatoriske holding og dyttingen... Like ille begge to, og Rønningen hadde uansett ikke tatt headingen så det blir liksom litt dumt å annulere målet, men det var riktig gjort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sto bak mål og Veigar og Rønning hadde mer enn den obligatoriske holding og dyttingen... Like ille begge to, og Rønningen hadde uansett ikke tatt headingen så det blir liksom litt dumt å annulere målet, men det var riktig gjort!

Det så ikke jeg. Kan ha noe med avstanden å gjøre, men jeg er fortsatt uenig i avgjørelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva Anders Linderoth gjorde på kampen?

Tror han var på besøk hos famile.

Tror han er her for å hjelpe sønnen med de siste formalitetene B)

Hehe, hva skal vi med Tobbe når vi har verdens beste jocke? Han var stor i dag. Synes Andreas viste veldig lovende takter, gi han et par uker til så kan det bli utrolig bra.

Ja takk, begge deler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Ham-Kam
  • Opprett ny...