Gjest Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Hva i helvete er det som skjer med verden? Hvordan kan dere lire av dere påstander om drapstrusler uten hold i kilder som tør å stå fram en gang? Til og med Chippen nekter på det, da er det vel ikke så veldig vanskelig å se at dere driter dere greit ut? Hva er grunnen til at dere i det hele tatt gidder å påstå noe så latterlig som dere gjør om Rekdal? Er dere så forbanna misunnelig siden dere ikke har noen klubb som har lagt dere for hat? Misunnelig på at Vålerenga-Lyn og Vålerenga-LSK oppgjørene er fyllte av hat mot et annet lag, og har en stemning som ikke ligner noe som man ser i Norge? Er det et forsøk på å få Enga supportere til å hate Stabekk's små og blå like mye som de hater Lyn og LSK? Vel, dere lykkes ikke. Stabekk kommer så jævlig langt ned lista over lag Klanen gidder å hate, at det blir patetisk. No match, og de gidder kun å hate dere i 2x45 et par ganger i året. Skjønner det er trist å ikke oppleve det man gjør på Ullevål 16 mai, og i oppgjørene mellom Enga og Lyn, men det får for faen meg være grenser på patetiske folk. Tipper dette er en rimelig grei hatliste over norske lag for Enga: 1) Lyn 2) LSK 3) Brann 4) RBK 5) Skeid (første divisjon) 6) Sogndal 7) Godset (kjipe folk) 8) Molde (arrogante søplehuer) 9) Stabekk Det vil si åtte lag foran, et fra 1 divisjon, og en haug med lag som ligger mye lengre unna Enga-land enn Stabekk. Og, det verste er at dere ikke rykker opp en plass etter dagens hårreisende kommentar om Rekdals påståtte drapstrussel, som jeg garanterer aldri har skjedd. Nei, dra hjem å jokke kua, forbanna bønder. Gråt litt til mor og far (sikkert søsken) og lykke til i søken etter et hatlag.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 skjønner ikke hvorfor du gidder skrive om suttreungen rekdal her inn. Alle så jo han var ustabil. Det du garanterer aldri har skjedd er det vel heller ikke noe hold i! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Er vel ikke helt sikkert Morten så snevet av ironi i kommentaren, rettet mot Stabekks som nevnt horrible angrep på Rekdal. Mulig noe ble sagt, men når både Reka og Chippa nekter, så er det kanskje greit å tro på de. Spesiellt Chippa, som er Stabekk spiller (enn så lenge), og sannsynligvis en så forferdelig ærlig figur som aldri ville løyet (ironi igjen for de som må ha det med teskje. Hei Morten!) Uansett, så ville nok Chippa sagt det hvis det stemte, velger jeg å tro, til det motsatte er bevist (er det ikke det man sier i rettsalen). Skulle vært utrolig gøy å se Rekdal anmelde hele forbanne Stabekk support for disse uttalelsene, så vi virkelig hadde fått sett holdet i påstandene. Men, en oppfordring da, får se om dere er tøffe nok: Siden dere har så utrolig bra kilde på dette, hva med å fortelle hvem det er, slik at han kan svare for seg selv. Eller, aner jeg et snev av feighet og anger for at noen har sagt noe de angret på?? Venter i spenning.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Utrolig hvor hissig noen kan bli på noen man egentlig ikke bryr seg om. Hva Rekdal har sagt, ikke sagt vet ikke jeg, men om han der og da sa han skulle drepe Chippen hvis han så på TV at han filmet, så. Er jo en fin replikk å lage en overskrift av, men tror vel ingen egentlig fryktet for Chippens liv. At du bryr deg om det som skrives her blir jo da bare ekstra festlig. Ha en ellers god kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Alle skjønner jo at Rekdal ikke har mente dette bokstavlig. MEN folk som hørte det synes likevel dette var over streken. Vi har ingen problemer med å navngi vår kilde. Problemet er bare at vedkommende ikke ønsker å bli navngitt. Da er det vår forbanna plikt å beskytte kilden. Sånn er det bare. Er du i tvil ta en prat med redaksjonen i VPN - de ville også beskyttet sine kilder om nødvendig. Rekdal kan bare anmelde dette om han tør. Vi frykter ikke sannheten i denne saken. Jeg har ingen ting i mot hverken Enga eller Klanen. Og å påstå at vi prøver å skape et hat forhold er latterlig. Vi forstår selv at vi ikke er i nærheten av å kunne bli et verdig hat-objekt for Klanen. Men vi er tydligvis rasshøl nok til at Rekdal gidder å gi oss Wanker gesten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Rekdals påståtte drapstrussel, som jeg garanterer aldri har skjedd. Faen vi har driti oss ut. Dette kommer jo fra en sikker kilde, som alle vet hvem er - Per Daskeladden himself Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Er det jeg som er litt trøtt på morgenen, eller skal jeg tolke det dithen at det største en supporter kan oppleve er å være med i en supportergruppe som er ansett som et hat-objekt av klanen? Hvis jeg da tolker det slik at jeg egentlig skulle blitt trist nå som vi ligger så langt nede på listen over de som skal hates, hvorfor brukes det da tid på å skrive innlegg - både her og på vpn - at vi ikke er verdige å bruke tid på (mer enn 2 x 45 da...)? Og hva hadde skjedd hvis vi var verdige litt mer hat? Hadde de sunget "rellion" 10 ganger i stedet for tre? Og kanskje de hadde tatt armene i været en gang, og ikke bare hatt de i kors..... Og forøvrig til alle enga-folk som gidder å sutre over Nadderud og kikkert-svingen også i år: Eh......hallååå! Ny eller???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 En ting som garantert ikke vil skje er at Rekdal anmelder oss. Artig med Per Daskeladd som bruker 95 linjer (!) på å fortelle oss om at han og Klanen ikke bryr seg om oss og ikke vil hate oss. Vi er imidlertid overbevist om at det er vår plikt å fortelle når en fotballeder tar rennafart og hopper laangt over streken, akkurat som Skutle gjorde mot Moldefansen på Lerkendal. Jeg synes også at Petter Furuset Olsens finger mot Moldefansen i siste kamp og vist på TV ikke hører hjemme. Uansett - Rekdals mangel på alminnelig folkeskikk er et problem. Mest for ham selv, i den posisjonen han er. Som konkurrent til Vålerenga ønsker vi at Rekdal forblir spillende trener lengst mulig, og gjerne trener helt til han går av med pensjon. Det er kjeften til Rekdal denne diskusjonen dreier seg om. Vi har ikke angrepet verken Vålerenga eller Klanen, og har da heller ingenting å utsette på dem. Selv Per Daskeladd er ikke nevnt i vår artikkel. Vi tror vel at om vår trener Gaute Larsen hadde stått foran Klanen og vist den elegante onanibevegelsen, og deretter beskyldt Vålerengas spillere for juks og fortalt at en av klubbens helter forlater Norge uten troverdighet og verdighet, og endatil i flere vitners nærvær lirt av seg en meningsløs trussel som avskjedhilsen - vel, da hadde helt sikkert både Klansfolk og VPN selvsagt bare trukket lett på skuldrene og sagt - hvem bryr seg? Innleggene til Per Daskeladd her gjør meg helt overbevist om at slikt aldri ville blitt nevnt på vpn - for å beskytte vår trener mot seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Jeg synes også at Petter Furuset Olsens finger mot Moldefansen i siste kamp og vist på TV ikke hører hjemme. Just for det record; han klarte faktisk å vise fingeren til Brannfansen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg