Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvis du ser det som står på tv2 så ser det ut som om vi presser...

"Det står 1-0 til laget fra Dallas til pause. Dette er fortjent i en kamp som har vært preget av midtbanekriging og av at Stabæk har mange skadeforfall." :huh: ?

Budstikka ser hvertfall litt lysere på d hvertfall:46. min.: Pause. Stabæk fikk en kalddusj i åpningen med et baklengsmål allerede etter fire minutter. Deretter kom de seg veldig og presset amerikanerne bakover på banen. Stabæk burde ha utlignet ved Stenvolls store sjanse.

jeg blir hvertfall fornøyd vis vi slipper at stabæk blir knust i andre omgang. jeg kan leve med et 2-0 tap, ikke 5-0.. håper selvfølgelig at gutta reiser seg og vinner men jeg har liten tro :(

hvis du ser det som står på tv2 så ser det ut som om vi presser...

"Det står 1-0 til laget fra Dallas til pause. Dette er fortjent i en kamp som har vært preget av midtbanekriging og av at Stabæk har mange skadeforfall." :huh: ?

Budstikka ser hvertfall litt lysere på d hvertfall:46. min.: Pause. Stabæk fikk en kalddusj i åpningen med et baklengsmål allerede etter fire minutter. Deretter kom de seg veldig og presset amerikanerne bakover på banen. Stabæk burde ha utlignet ved Stenvolls store sjanse.

jeg blir hvertfall fornøyd vis vi slipper at stabæk blir knust i andre omgang. jeg kan leve med et 2-0 tap, ikke 5-0.. håper selvfølgelig at gutta reiser seg og vinner men jeg har liten tro :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det kan se ut som om skadeproblemene er større enn vi trodde. I følge Nettavisen ble Jan Jönsson byttet ut etter første omgang...

46 Karlsson (inn) / Jönsson (ut) Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette resultatet holder seg er det en stor prestasjon.

Noen som hvet hvordan Dallas gjør det i MLS?

De spiller ikke MLS på denne tiden av året. En stor prestasjon vil være å ta hardt i da Molde slo dem 2-1 tidligere i uka.

Endret av pingo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Dallas
  • Opprett ny...