Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tror Kamara er junior spiller i stabæk

Ikke lenger i Frigg, altså! BRA!

Han må ikke klippe coole cut'n

Leste at Kamara har hatt sesongkort på Nadderud i flere år, og at å få spille for Stabæk var en drøm som gikk i oppfyllelse!! Slike spillere kan man ikke få nok av!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg er mest glad på Jens sine vegne! Dette trengte han!

Tror nok Dallas holder grei eliteseriestandard, bedre ferdigheter, men kanskje litt mer naive i stilen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo oppløftende saker. Virker som om gutta kommer til en hel del sjanser, og vi får to mål fra midtbanespillere, det trenger vi.

Veldig viktig for selvtilliten til Jens også, at han får vist at han faktisk kan stå i mål.

Stå på, gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo oppløftende saker. Virker som om gutta kommer til en hel del sjanser, og vi får to mål fra midtbanespillere, det trenger vi.

Veldig viktig for selvtilliten til Jens også, at han får vist at han faktisk kan stå i mål.

Stå på, gutta!

Og ikke bare slippe inn mål, hehe. Men jeg er helt enig, tipper dette hjalp veldig på selvtilliten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka kjører med denne overskriften på forsiden nå "Super debut for 16-åring". Det står blant annet

a Ola Kamara (16) kom innpå snudde Stabæk treningskampen mot Dallas.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får satse på at Ola er vår Rooney :)

Noen som har vitale data på Ola?

Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre)

Jeg har spillt futsal mot Frigg og da spillte han, han er enormt god teknisk,veldig rask og sterk nesten en komplett fotballspiller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så målene, sikker straffe av Alan , og herlig skudd av Nystuen!

Bra at Ola Kamara gjorde et bra innhopp, men er han henta til 2.laget el A-laget? Han blir jo 17 i år, så hadde gått ann å ha han i A-troppen :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi håpe på at han kun er Rooney på banen og ikke utenfor. Rooney er litt ute å kjører til tider.

Han stakk jo fra Everton til Manu også for heller håpe han gjør som Torres og blir i Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi håpe på at han kun er Rooney på banen og ikke utenfor. Rooney er litt ute å kjører til tider.

Han stakk jo fra Everton til Manu også for heller håpe han gjør som Torres og blir i Stabæk

Ok, Torres er en fotballgud i mine øyne, så han passer bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han liten og teknisk eller er han "stor og slem" (han er visst bare 16 år, så kanskje blir "stor og slem" passer bedre)

Ola Williams Kamara, født i oktober 1989, spilt på Frigg i alle år. Debuterte på a-laget til Frigg i fjor og ble kåret til Friggs beste spiller i sin første kamp fra start, som 15 åring.

Er Stabæk supporter og har takket nei til diverse tilbud, senest fra Vålerengen nå i vinter. Ønsket seg selvfølgelig til Stabæk og ble endel av junior rekrutt nå. Studerer på Wang fotball linja og har som sikkert flere har fått med seg debutert på u-17 landslaget nå i februar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola Williams Kamara, født i oktober 1989, spilt på Frigg i alle år. Debuterte på a-laget til Frigg i fjor og ble kåret til Friggs beste spiller i sin første kamp fra start, som 15 åring.

Er Stabæk supporter og har takket nei til diverse tilbud, senest fra Vålerengen nå i vinter. Ønsket seg selvfølgelig til Stabæk og ble endel av junior rekrutt nå. Studerer på Wang fotball linja og har som sikkert flere har fått med seg debutert på u-17 landslaget nå i februar.

Spillere som takker nei til VIF og ja til Stabæk er som god musikk i mine ører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får tårer i øynene.

Heia Ola!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel legge til at han kan minne litt om Ronaldinho i spillestilen, bare kanskje litt raskere... Men det er viktig at vi ikke får for store forhåpninger nå...

Hahaha..

hvis den eneste forskjellen mellom kamara og ronaldinho er at ola er kjappere, får ihvertfall ikke jeg forhåpninger... :rolleyes:

Jeg synes han kan minne litt om Valderama, bare ltt mer krøllete........ men det er viktig at vi ikke får for store forhåpninger nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se ham live. Men akkurat nå - sånn på morgenkvisten en tretti dagers tid for sesongstart, kjenner jeg at noe av tvilen og pessimismen har sluppet taket (ok - signaturen min tyder på at jeg er evig optimist, men det er nok ikke sånn). Jeg tror kanskje vi ser spiren til et skikkelig bra Stabæk-lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se ham live. Men akkurat nå - sånn på morgenkvisten en tretti dagers tid for sesongstart, kjenner jeg at noe av tvilen og pessimismen har sluppet taket (ok - signaturen min tyder på at jeg er evig optimist, men det er nok ikke sånn). Jeg tror kanskje vi ser spiren til et skikkelig bra Stabæk-lag.

Jaaa, endelig. :D:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Dallas
  • Opprett ny...